;
فرهنگ و هنرهنرمندان

فرهاد اصلانی بازیگر سریال هیولا و همسر زیبای خوش تراشش+عکس خانوادگی

فرهاد اصلانی بازیگر سریال هیولا: فرهاد اصلانی، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر متولد ۱۸ خرداد ۱۳۴۵ در شهر بیجار است که از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز نمود. با معرفی فرهاد اصلانی بازیگر سریال هیولا از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

وی در سال ۱۳۷۰ در دوره‌ی دو ساله‌ی کارگردانی و بازیگری در زمینه‌ی تئاتر از فرهنگسرای نیاوران فارغ‌ التحصیل شد. بازی در تئاتر را در سال ۱۳۷۵ هم‌ زمان با تحصیل و همچنین بازی در نمایش‌ های رادیویی را از سال ۱۳۷۱ آغاز نمود. وی در سال ۱۳۷۲ اولین بار در مجموعه تلویزیونی همسایه‌ ها ایفای نقش کرد و سپس حضور در جلوی دوربین را در سال ۱۳۷۳ با فیلم روسری آبی کاری از رخشان بنی‌ اعتماد تجربه کرد. نقش آفرینی او در سریال های مختارنامه و هیولا مورد تحسین قرار گرفته است.

این هم جالبه: بازیگر حسن کچل قطار ابدی بعد 24 سال کنار همسر و فرزندان زیبایش+ عکس و بیوگرافی

فرهاد اصلانی بازیگر

فرهاد اصلانی بازیگر سریال هیولا سابقه بازی در آثاری همچون خط باریک قرمز، زندگی خصوصی، سیزده ۵۹، ساخت ایران، مردی بدون سایه، جن زیبا، هیولا، متری شیش و نیم، ماه جبین و کلمبوس را در کارنامه هنری خود دارد.

این هم جالبه: جعفر دهقان بازیگر نقش پوتیفار شوهر زلیخا در سریال یوسف پیامبر+ عکس و بیوگرافی

همسر و دختر فرهاد اصلانی بازیگر سریال هیولا

فرهاد اصلانی بازیگر سریال هیولا متاهل می باشد و با مژده دانش پژوه ازدواج کرده است، این زوج صاحب یک دختر بنام هانا می باشند.

مژده دانش پژوه متولد سال ۱۳۴۹ نقاش ، کاریکاتوریست و مجسمه ساز است. او فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ آغاز کرده و مدرک تحصیلی وی کارشناسی چاپ از دانشگاه الزهرا است.

فرهاد اصلانی و همسرش همسر فرهاد اصلانی

زندگی شخصی

فرهاد اصلانی در سال ۱۳۴۵ در شهر بیجار متولد شد. او در سال ۱۳۷۰ در دوره دو ساله کارگردانی و بازیگری در زمینه تئاتر از فرهنگسرای نیاوران دانش‌آموخته شد. بازی در تئاتر را در سال ۱۳۷۵ هم‌زمان با تحصیل و هم‌چنین بازی در نمایش‌های رادیویی را از سال ۱۳۷۱ آغاز نمود. وی در سال ۱۳۷۲ اولین بار در مجموعه تلویزیونی همسایه‌ها ایفای نقش کرد و سپس حضور در جلوی دوربین را در سال ۱۳۷۳ با فیلم روسری آبی کاری از رخشان بنی‌اعتماد تجربه کرد. وی در سال ۱۳۹۰ در سه فیلم خرس، زندگی خصوصی و من مادر هستم نقش‌آفرینی نمود و توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را برای دو فیلم اول نامبرده شده دریافت کند. در سال ۱۳۸۹ در سریال مختارنامه نقش عبیدالله بن زیاد را بازی کرد.

اصلانی در سال ۱۳۹۵ با بازی در فیلم دختر اثر رضا میرکریمی، توانست اولین جایزه بین‌المللی خود را از سی و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو دریافت کند و در ادامه هم در چهار فستیوال بین‌المللی دیگر نامزد دریافت جایزه شود.

 

این مطالب هم جالبن: 

جکی چان موفق و عدم رضایت از دختر همجنسگرا و پسر قاچاقچی اش + عکس های خصوصی

امید آهنگر علی کوچولو دهه شصت در 45 سالگی کنار همسر زیبایش در هلند+ عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا