;
سرگرمی

آزمون شخصیت شناسی شرک ضربه فنی میکنه: تو رابطه عشقی شبیه کدومی؟!

آزمون شخصیت شناسی شرک: آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چجور شخصیتی در عشق دارید؟ اولین عکسی که برایتان جالب به نظر می رسد انتخاب کنید تا بفهمید کی هستید؟

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری نقشه دارک بچه دزدی رو کی کشیده؟ اگه حس ششمت قوی هست میتونی بفهمی!

توجه کنید!

دقت داشته باشید که قرار نیست شخصیتی که انتخاب می کنید لزوما نقش مثبتی داشته باشد و ممکن است حتی منفی باشد. شما در میان 4 عکسی که قرار داده ایم جالب ترین و بامزه ترین را انتخاب کنید تا پی به وجوه پنهان و ناخودآگاهتان ببرید. پس هنگام انتخاب عکس، به کاراکترها در انیمیشن توجه نکنید تا بهترین نتیجه را در مورد جنبه های پنهان شخصیتی تان دریافت کنید!

آزمون شخصیت شناسی شرک

کدامیک از 4 عکس زیر به لحاظ بصری از همه برایتان جالب تر است؟

خیلی جالبه: اگر زرنگ هستید سریعا بگویید مرد با کدام یک ازدواج خواهد کرد؟!

قدرت دیدت رو بسنج: تست بینایی 1 متفاوت و 3 ثانیه ای پیدا کن! از هر سه نفر یه نفر موفق شد!

1-شرک

آزمون شخصیت شناسی شرک- شرک خوشحال

2-پرنسس فیونا

آزمون شخصیت شناسی شرک- فیونا

3-خره

4-لرد فارکواد

لرد فارکواد در شرک

نتایج آزمون شخصیت شناسی شرک

اگر شرک را انتخاب کردید

حتما ببین: معمای تصویری اسب در خانه: اگر ظرف 3 ثانیه پیداش کنی سلطان تیزچشمایی!

آزمون شخصیت شناسی شرک: بداخلاق، کنایه آمیز و به شدت وفادار! شما شخصیتی سرسخت دارید و معمولا رهبر و رییس هر گروهی هستید. شما کاریزما و محبوبیت خاصی در میان افراد دارید و مردم روی کمک شما حساب باز می کند. یکی از نقاط منفی شما نفوذ ناپذیری و خودرایی است که گاهی می تواند یک شخصیت دیکتاتور و مغرور از شما بسازد.

افرادی که این عکس را انتخاب کرده اند معمولا در روابط عشقی خود هم مغرور و خودپسند هستند. آن ها معمولا به دلیل شخصیت جذاب و قدرتمند، جنس مخالف را تحت تاثیر قرار می دهند اما روابطشان در دراز مدت باعث دلگیری طرف مقابل می شود.

شما احتمالا امتیازهای ویژه ای دارید که شما را جذاب می کند مانند ظاهر خوب، ثروت یا تحصیلات و دانش عمومی. اما بهتر است یاد بگیرید که این ها به تنهایی برای موفقیت در رابطه های بلند مدت کافی نیستند و باید درک متقابل را نیز تمرین کنید.

حتما ببین این تست رو: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

اگر پرنسس فیونا را انتخاب کردید

آزمون شخصیت شناسی شرک: شجاع، مستقل و مصمم! مردم می گویند شما پرتلاش و امیدوار هستید و کم پیش می آید که جا بزنید. وقتی همه در حال استراحت هستند شما تلاش می کنید با انجام یک کار مفید و سازنده از روتین عادی و روزمره خارج شوید.

شما عموما ضریب هوشی بالایی دارید و در درس یا کار موفق هستید. این گونه افراد به دلیل مصمم بودن حداقل یک مهارت را به صورت جدی در زندگی شان دنبال می کنند و جاه طلب هستند.

اما جاه طلبی زیاد روی دیگر منفی شماست و اگر در آن افراط کنید ممکن است زندگی عشقی تان با شکست مواجه شود. شما سود و زیان هر چیز را می سنجید و در انتخاب عشق نیز همین طورید. دقت داشته باشید که احساسات نیز در زندگی مهم اند و تنها موفقیت در کار یا حرفه به معنای ارزشمند بودن آدم ها نیست و بهتر است به کسانی که می خواهند به دایره امن شما وارد شوند فرصت و اجازه بروز بدهید!

معمای تصویری ماسه: اگه ادعا داری عقابی قورباغه کجا قایمه؟!

اگر خره را انتخاب کردید

آزمون شخصیت شناسی شرک: بیش فعال، مشتاق و وفادار ؛ شما فردی صمیمی و خوش مشرب هستید و استایل ورزشی دارید. مهم نیست چه نوع ورشی را انتخاب کنید اما کسانی که شما را می شناسند می دانند که روزهای تعطیل را نمی توانید در خانه بمانید و استراحت کنید! علاقه مندی شما اکتیو بودن است و مردم با حضور شما در جمع بهشان خوش می گذرد.

اما نقطه ضعف شما در روابطتان این است که دیگران را دچار سوتفاهم می کنید. اگر می خواهید علاقه خود را به فردی نشان دهید بهتر است کمی جدیت به خرج دهید و گرنه دیگران مجبور می شوند وانمود کنند دوست شما هستند. به دلیل شخصیت راحت و شوخی که دارید ممکن است دختر یا پسر مورد علاقه تان در ابراز علاقه به شما محتاط باشد و نگران شود که مبادا او را به دلیل علاقه اش سوژه کنید! سعی کنید برای نزدیک شدن به کسی که دوستش دارید گاهی کمی جدی شوید و با مهربانی رفتار کنید.

اگر لرد فارکواد را انتخاب کردید

آزمون شخصیت شناسی شرک: محافظه کار، جدی و سرسخت! شما به لحاظ درونی شکننده و آسیب پذیر هستید، اگر چه در نمود بیرونی آن را نشان نمی دهید و به نظر می رسد که سرسخت و بی احساس هستید. عشق در زندگی شما تعاریف و معیارهای مشخصی دارد. شما همه چیز را اندازه می گیرید و تیزبین هستید. اصطلاحا از نظر دیگران مو را از ماست بیرون می کشید.

این افراد در پذیرش عقاید یا ایده های جدید مقاوم و محتاط هستند و می شود گفت که سنت گرا هستند و ترجیح می دهد با فرمول مشخصی پیش بروند. آن ها عشق را پدیده ای می بینند که به مرور و پس از صرف زمان کافی شکل میگیرد. عدم پذیرش نظرات مخالف باعث می شود تا در یافتن فرد مناسب همواره سردرگم باشند. بنابراین سعی کنید انعطاف خود را بالا ببرید.

درباره آزمون شخصیت شناسی شرک

آزمون شخصیت شناسی شرک: یکی از این انیمیشن ها بدون شک داستان غول سبز دوست داشتنی به نام شرک است. داستانی در مورد غول پیکر غول پیکری که در جنگل در کنار گل خوک زندگی می کند و زندگی خود را دوست دارد تا زمانی که زمان او فرا می رسد تا به ماموریتی برای نجات شاهزاده خانم داستان خود که فیونا نام دارد برود.

ایجاد شرک

آزمون شخصیت شناسی شرک: شاید این را ندانید، اما شرک بر اساس کتابی به همین نام نوشته ویلیام استیگ ساخته شده است. در سال 1991 استیون اسپیلبرگ حق کتاب استیگ را خریداری کرد و می خواست بر اساس این داستان کارتون تولید کند.

اما نویسنده کتاب کار استودیوهای دریم ورکس را دید و می خواست روی آنها سرمایه گذاری کند تا دنیای جدیدی بر اساس این کتاب بسازد و همانطور که در حال حاضر می دانیم او ذهن درستی در مورد آن داشت.

تست های جالب دیگر:

تست چالش برانگیز: تست قدرت بینایی: قابل توجه تیزبین‌ها اگر حرفه ای هستید زنگوله را پیدا کنید!

آزمون شناسایی موقعیت خطری تر و جدی تر کدومه؟! چقدر تو حل بحران خبره ای؟!

ثابت کن ریز بین هستی! آیا قادر هستی خوک را در یک نگاه پیدا کنی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − نه =

دکمه بازگشت به بالا