;
سرگرمی

تست بینایی خرس جنگل راباید بتونی در مدت زمان 7 ثانیه انجام بدی و خرس پنهان شده را پیدا کنی!!!

تست بینایی خرس جنگل: چالش های بصری آنلاین هم سرگرم کننده هستند و هم برای توانایی های شناختی ما مفید هستند. آنها یک تجربه سرگرم کننده و فریبنده را ارائه می دهند که در آن می توانید خود را در پازل های بصری جذاب و چالش های تحریک کننده غوطه ور کنید.

این چالش های بصری مستلزم مشاهده دقیق، توجه به جزئیات و مهارت های تحلیلی است که همگی توانایی های شناختی ما را افزایش می دهند. با حل این چالش ها، توانایی خود را در تشخیص الگوها، حل مشکلات و تفکر خلاقانه توسعه می دهید.

علاوه بر این، این چالش‌های بصری آنلاین را می‌توان در هر زمان و هر مکان در دسترس قرار داد و آنها را به یک فعالیت راحت و لذت‌بخش تبدیل می‌کند. چالش های بصری آنلاین یک راه سرگرم کننده برای بهبود مهارت های شناختی ما در حین تفریح ​​است.

ببینید: چیستان جالب 50: من زنده نیستم ولی خب پنج انگشت دارم، اگر گفتی من چی هستم؟

تست بینایی خرس جنگل

برای بازگرداندن شما به مسیر و آزمایش مهارت های بصری خود، از شما می خواهیم که خود را با کرونومتر مسلح کنید. این چالش کوچک به شما نیاز دارد که هم سریع و هم کارآمد باشید. ما قصد داریم تصویری از یک منظره زیبا را به شما ارائه دهیم.

با این حال، جزئیاتی وجود دارد که در این تصویر تعلق ندارد. یک خرس در منظره پنهان شده است و شما باید آن را پیدا کنید. زمانی که برای پیدا کردن آن صرف می‌کنید، به شما نشان می‌دهد که آیا مهارت‌های بصری شما عالی هستند یا متوسط.

تست بینایی خرس جنگل

.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب تست بینایی خرس جنگل

به همه کسانی که توانستند خرس را در زمان تعیین شده پیدا کنند تبریک می گویم! ما بسیار تحت تاثیر مهارت های بصری شما هستیم. حالا ما به کسانی از شما که نتوانستند خرس را پیدا کنند کمک می کنیم.

در اینجا راه حل در تصاویر آمده است تا به شما کمک کند راحت تر آن را پیدا کنید.

تست بینایی خرس جنگل-2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا