;
سرگرمی

بازی فکری محاسبه اعداد: اکثر کاربران جواب های پرتی به این تست ساده می دهند!

بازی فکری محاسبه اعداد: برای داشتن یک روز پربارتر، بهتر است حداقل برای چند دقیقه حواس خود را از برنامه روزانه خود منحرف کنید. امروز یک تست هوش را پیشنهاد می‌کنیم که شما را به فکر فرو می برد.

تست هوش که حتی نابغه ها هم اشتباه می کنند: 6-9/3 (2+1/3) را با دقت محاسبه کنید

اگر می خواهید ذهنی فعال داشته باشید آزمون سرگرمی امروز گفتنی را از دست ندهید. ضمنا انواع تست هوش وب سایت را نیز می توانید ببینید.

معمولاً روانشناسان از تست های هوش استفاده می کنند تا ببینند ضریب هوشی افراد چقدر است. امروزه بسیاری از این موارد به صورت توهم نوری، رشته اعداد، گالری عکس، تست مسابقه و موارد دیگر به صورت آنلاین در دسترس هستند.

جالب است ببینید: آزمون شناسایی نادان: کدام شخص نادان تر است؟

بازی فکری محاسبه اعداد با وجود ساده بودنش جواب های عجیبی داشت. آیا می توانید این تست را به درستی حل کنید و ثابت کنید که در ریاضی تیز و نابغه اید؟!

خیلی جالبه: بازی فکری کلید: این کلید کدام قفل را باز می کند؟ خودت را به چالش بکش!

بازی فکری محاسبه اعداد: اکثر کاربران جواب های پرتی به این تست ساده می دهند!

از دست نده: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

بازی فکری محاسبه اعداد

این تست رو هم از دست نده: آزمون شناسایی قاتل صحنه کیست؟ فقط آدم های تیزفهم متوجه ماجرا می شون

.

.

.

مهم نیست که چقدر باهوش هستید، بازی فکری محاسبه اعداد ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

.

این تست رو از دست نده: معمای کلیسای سنت باسیل: شی شبیه به لامپ را در این منظره بیابید!

.

.

راه حل: ابتدا عملیات بین پرانتزها را انجام دهید: (2+1/3) = (2/3). اولویت عملیات ضرب و تقسیم است که به ترتیب شکل ظاهری آنها به طور ثابت انجام می شود: 

1- =6-7=(2.3)*6-3=(2.3)*6-9/3=(2+1/3)6-9/3

جواب بازی فکری محاسبه اعداد

این تست رو از دست نده: اگر زرنگ هستید سریعا بگویید مرد با کدام یک ازدواج خواهد کرد؟!

جواب بازی فکری محاسبه اعداد

چرا مردم جواب بازی فکری محاسبه اعداد را معمولا اشتباه دادند؟

به نظر می رسد بسیاری از کاربران به اشتباه فکر کردند با اعداد اعشاری طرف هستند. اعداد اعشاری معمولا با نقطه در اینترنت نشان داده می شوند مانند: 2.3

بنابراین 9/3 بدین معناست که 9 باید بر عدد 3 تقسیم شود. اما مردم فکر کردند 9/3 یک عدد اعشاری است و با این پیش فرض محاسبه شان غلط از آن درآمد.

اما به غیر از خطا درباره نمادهای ریاضی، باز هم جواب های اشتباه دیگری داده شده. آیا می توانید بگویید چه احتمال های دیگری می تواند منجر شود افراد به این معادلات ساده جواب های غلط بدهند؟

شاید جالب باشد: آزمون شناخت بلاگر دیوانه: اگر زیرکی بگو کدام بلاگر یه تخته اش کمه؟!

نظرات خود را درباره بازی فکری محاسبه اعداد بنویسید!

اگر در حل این معادلات ریاضی موفق و خبره هستید، به نظر شما چرا مردم در حل معادلات معمولا دچار اشتباه می شوند؟

سطح IQ چقدر است؟

بازی فکری محاسبه اعداد: ضریب هوشی معیار سنجش هوش انسان است و برای هر فرد می توان با حل تست ها، حل پازل ها، تکمیل یک سری عکس و اعداد یا شناسایی یک الگو در مجموعه ای از اعداد یا تصاویر، آن را تعیین کرد. بسته به پاسخ های داده شده، افراد به چند دسته تقسیم می شوند:

ضریب هوشی بالای 140 – نوابغ و رهبران واقعی آن را دارند.
ضریب هوشی بین 131 تا 140 – محققان، متخصصان و مدیران دارای چنین سطح بالایی از IQ هستند.
ضریب هوشی بین 121 تا 130 – بیش از 6 درصد از جمعیت کره زمین به چنین نتایجی بسیار بالاتر از میانگین عادی دست می یابند.
ضریب هوشی بین 111 و 120 – نشان دهنده سطح کمی بالاتر از میانگین عادی است.
ضریب هوشی بین 101 تا 110 – سطح هوشی متوسط ​​نرمال.

نقش تست های هوش

بازی فکری محاسبه اعداد: این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

چه عواملی باعث می شود در حل تست ها شکست بخوریم؟

مهم نیست که چقدر باهوش هستید، این معما ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

یک رژیم غذایی متعادل، آب فراوان و دور نگه داشتن استرس به مغز ما کمک می کند تا در پتانسیل کامل خود باشد، اما مانند هر عضله دیگری، نیاز به تمرین دارد.

بازی فکری محاسبه اعداد ساده به نظر می رسد، اما در واقع حل آن چندان آسان نیست. یعنی این کار بسیار دشوار است و نیاز به استفاده از تفکر منطقی و توانایی بسیار خوب در مشاهده جزئیات دارد

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این پازل ها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. بهتر است از ذهن خلاق خود استفاده کنید زیرا پاسخ بازی های فکری را نمی توان به راحتی پیدا کرد.

حل معماها باعث افزایش ضریب هوشی می شوند

بازی فکری محاسبه اعداد: تحقیقات نشان داده است که حل کردن معماها و بازی‌های فکری که با هوش سر و کار دارند باعث افزایش بهره یا ضریب هوشی (IQ) می‌شود. علت این است که معماها، شما را به سمت تفکر و استدلال هدایت می‌کنند. برای حل مسائلی که در این نوع از بازی‌ها مطرح می‌شود، نیاز به استفاده از معلومات عمومی در کنار بهره‌مندی از حافظه، منطق و توانایی حل مسأله وجود دارد. در نتیجه مغز ورزیده‌تر و کارکشته‌تر می‌شود

سرگرمی چیست و هدف از آن چه باید باشد؟

بازی فکری محاسبه اعداد: سَرگَرمی یک فعالیت تفریحی در اوقات فراغت است که توجه مخاطبان را جلب می‌کند و به آنها لذت می‌بخشد. این فعالیت می‌تواند یک ایده یا یک کار باشد، اما به احتمال زیاد یکی از فعالیت‌ها یا رویدادهایی است که طی هزاران سال به‌طور خاص با هدف جلب توجه مخاطبان توسعه یافته‌است.

دلیل اصلی روی آوردن مردم به سرگرمی‌ها علاقه، لذت بردن و استفاده از اوقات فراغت است تا دستاوردهای مالی یا علمی.

از میان فعالیت‌های مربوط به سرگرمی می‌توان به جمع‌آوری مجموعه‌ها، ساختن کاردستی، پرداختن به ورزش‌ها و گذراندن دوره‌های آموزشی و هنر‌ی اشاره کرد. پرداختن به یک سرگرمی می‌تواند به ورزیدگی، کسب دانش و تجربه‌های با ارزش بینجامد، اما هدف اصلی سرگرمی‌ها رضایتمندی شخصی است.

این مطالب هم توصیه می شوند:

اگر واقعا باهوش هستید بگویید کدام مادربزرگ خوش آشام است؟

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. سلام،
    اول داخل پرانتز رو حساب میکنیم، ۱+۲ میشه ۳ که میشه ۳/۳ پس پاسخ داخل پرانتز میشه ۱ ،بعد خارج از پرانتز رو حساب میکنیم، اولویت اول بین تفریق و تقسیم، تقسیم هست،پس اول ۹ رو بر ۳ تقسیم میکنیم، که میشه ۳،بعد ۶ رو منهای ۳ میکنیم… جواب ۳ میشه!!!!
    این چه راهیه که دوست گرامی انجام داده؟؟؟واقعا باعث تعجبه…

  2. واقعاً براتون متاسفم جوابتون غلطه
    در جواب ۲+۱/۳=۳ /۷یا 2.3 مشکلی نیست اما زمانی که 9بر 3 تقسیم کردید و حاصل را در 2.3ضرب کردید دچار خطا محاسباتی شدید چون عدد باید1/2.3در 3 ضرب کنید.
    جواب درست 4.7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا