;
تناسب اندام و تغذیهسلامت

 نوشیدنی کاهش وزن: ۴ نوشیدنی که تا عید لاغرت میکنه!

نوشیدنی کاهش وزن کمی عجیب به نظر برسد، اما این روش نوآورانه نیز می‌تواند موثر باشد. کلید اصلی کاهش وزن در حال خواب، حفظ یک سبک زندگی سالم و تصمیم‌گیری‌های هوشمندانه در طول روز است. با گفتنی همراه باشید.

گرچه هیچ نوشیدنی معجزه‌آسا برای کاهش وزن هنگام خواب وجود ندارد، برخی نوشیدنی‌ها می‌توانند با تقویت آرامش، بهبود هضم و تأمین مواد مغذی، به روند کاهش وزن کمک کنند. در ادامه سلامت از سری مطالب تناسب اندام و تغذیه، ما چند نمونه از این نوشیدنی‌ها را معرفی کرده‌ایم که ممکن است به عنوان بخشی از روتین شبانه شما برای دستیابی به اهداف کاهش وزن به کار روند.

این هم جالبه: صبحانه لاغر کننده: 14 صبحانه سالم که به کاهش وزن کمک می‌کند

معرفی ۴ نوشیدنی کاهش وزن

شکلات داغ تلخ: متابولیسم و خواب راحت

نوشیدنی کاهش وزن؛ نوشیدن شکلات داغ تلخ با ادویه‌هایی مانند جوز هندی و دارچین نه تنها لذت‌بخش است بلکه می‌تواند به افزایش متابولیسم و تسهیل خواب کمک کند. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در شکلات داغ تلخ ممکن است به کنترل وزن کمک کرده و سوخت و ساز بدن را تقویت کنند.

شکلات داغ

شیر گرم: آرام‌بخشی قبل از خواب

نوشیدنی کاهش وزن؛ یک لیوان شیر گرم قبل از خواب، علاوه بر آرامش‌بخشی، می‌تواند به بهبود کیفیت خواب کمک کند. افزودن دارچین یا عسل، طعم آن را تقویت کرده و بدون افزایش چشمگیر کالری، به شما احساس رضایت می‌بخشد.

این هم مفیده: بهترین افطاری ماه رمضان برای کاهش وزن بدون گرسنگی

شیر زردچوبه: ترکیب ضد التهابی

نوشیدنی کاهش وزن؛ شیر زردچوبه، که به خاطر خواص ضدالتهابی کورکومین معروف است، می‌تواند برای سلامتی بسیار مفید باشد. اضافه کردن فلفل سیاه به این نوشیدنی باعث می‌شود که جذب کورکومین افزایش یابد و بدین ترتیب، اثرات مثبت آن تقویت شود.

شیر زردچوبه

آب گرم با لیمو: همراه صبحگاهی برای کاهش وزن

نوشیدنی کاهش وزن؛ نوشیدن آب گرم با لیمو در صبح یا قبل از خواب می‌تواند به کاهش وزن کمک کرده و در عین حال به آبرسانی و هضم بهتر غذا کمک کند. ویتامین C و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در لیمو به تقویت سلامت عمومی بدن کمک می‌کنند.

 

این مطالب هم جالبن:

آیا سحری چاق می کند؟ ارتباط خوردن سحری با افزایش وزن و لاغری

 کاهش وزن با روزه: 6 راهکار برای اینکه در ماه رمضان لاغر شوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا