;
سرگرمی

تست بینایی حیوانات قطار: چندتا حیوان را می توانید ببینید؟!

تست بینایی حیوانات قطار: در یک صحنه ساده در قطار، حیوانات بیشتری از آنچه تصور می کنید در بین مسافران پنهان شده اند. آیا می توانید بفهمید که تعداد آنها چقدر است؟

از توجه خود استفاده کنید! در آزمایش امروز، می‌خواهیم بدانیم که در این صحنه که در زیر نشان دادیم، چند حیوان از شش سرنشین قطار را می‌بینید. آماده برای پیدا کردن؟ بدانید که پاسخ شما سطح هوش شما را نشان خواهد داد.

 

حتما ببین: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

 

تست بینایی حیوانات قطار: چند حیوان در تصویر میبنید؟

هر چه بیش تر ببینید یعنی هوش بیش تری دارید!

تست بینایی حیوانات قطار

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی حیوانات قطار

پاسخ تست بینایی حیوانات قطار

نتایج تست بینایی حیوانات قطار

در ادامه می توانید میزان توانایی مغز خود را اندازه بگیرید! ببینید چقدر باهوشید؟

2. دو حیوان

اگر پاسخ شما دو حیوان بود، بدانید که در ادراک یا حتی تمرکز شما مشکلی وجود دارد که نشان می دهد باید ماده خاکستری خود را بیشتر تمرین دهید! توانایی هوش شما حدود 30 درصد است.

2. سه حیوان

دیدن سه حیوان مزیت خاصی به شما می دهد، اما این بدان معنا نیست که شما چابکی و درک خوبی نیز دارید. هوش شما به 40% نزدیک شده است.

3. چهار یا پنج حیوان

داشتن توانایی دیدن چهار یا پنج حیوان نشان می دهد که شما روش خوبی برای درک فضای اطراف خود دارید و سعی می کنید تا جایی که می توانید اطلاعات را جذب کنید. بدانید که در بسیاری از لحظات، کمتر می‌تواند به معنای بیشتر باشد، بنابراین سعی کنید به آنچه واقعاً در زندگی مهم است پایبند باشید. میزان توانایی های هوشی شما به 60 درصد میانگین می رسد که نشان می دهد خیلی خوب کار می کند!

4. شش تا هشت حیوان

دیدن شش تا هشت حیوان حتی می تواند نشانه ای از بالاتر بودن ضریب هوشی شما از حد طبیعی باشد. شما عادت دارید به خوبی بفهمید که باید چه کاری انجام دهید، توانایی برقراری ارتباط آسان با مردم و نشان دادن هوش بسیار بالاتر از حد معمول را دارید و به 80٪ می‌رسید.

5. نه حیوان

حال، اگر توانایی کامل یافتن همه حیوانات را داشتید، که واقعاً 9 حیوان هستند، بدانید که تقریباً هیچ‌کس به توانایی‌های طبیعی خود نزدیک نمی‌شود. مشاهده، تفکر انتقادی و روش بسیار تحلیلی در برخورد با موقعیت، این روش جداسازی خود از دیگری برای حل مشکلات، می تواند شخصیت سردتری را نشان دهد، اما قطعاً هوش شما 85٪ یا بالاتر است!

لینک های مرتبط:

حتمن اینم ببین!: اگه برق از سرت نمی پره بگو کدوم مسافر میلیاردی پول پارو می کنه؟!!

همچنین جالب است: سوال هوش زن باردار: کدام زن باردار است؟

معمای مرد بدجنس: همسر مرد کیست؟ پاسخ به آن کاربران را گیج کرد!

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا