;
سرگرمی

کاخ سفید باغ وحش حیوانات شده است!

حیوانات عجیب در کاخ سفید: آمریکایی ها به عشق افراطی خود به حیوانات معروف هستند، روسای جمهور زیادی بودند که در دوران ریاست جمهوری خود در باغ کاخ سفید از حیوانات نگهداری می کردند و آن ها حیوانات سنتی مانند سگ، اسب و پرندگان نبودند بلکه گروهی عجیب و غریب و غیرمتعارف بودند. حیواناتی مانند کروکودیل، مار و جوندگان، امروز در بخش سرگرمی لیستی از حیوانات وجود دارد که به عنوان یک حیوان خانگی در کاخ سفید زندگی کرده اند. با این عجایب از وب سایت گفتنی همراه باشید.

حیوانات خانگی که در کاخ سفید زندگی می کردند

خرس گریزلی

سومین رئیس جمهور ایالات متحده، توماس جفرسون، دو توله خرس گریزلی را به عنوان هدیه دریافت کرد و کاخ سفید مکان مناسبی برای آنها نبود، بنابراین جفرسون قصد داشت آنها را به موزه ای در فیلادلفیا بفرستد و قبل از انتقال آنها، خرس ها دو ماه را در کاخ سفید گذراندند و در قفسی برای نمایش در قسمت جلویی باغ قرار گرفتند.

جالبه: عجیب ترین مدل موهای ستاره های فوتبال که بعضی خنده دار هستند

حیوانات عجیب در کاخ سفید-تمساح ها

اولین تمساح در کاخ سفید هدیه ای به رئیس جمهور جان کوئینسی آدامز بود و او تصمیم گرفت تا چندین ماه قبل از انتقال آن را در وان حمام نگه دارد، همچنین پسر رئیس جمهور هربرت هوور صاحب یک جفت کروکودیل بود و آنها را نگه داشت. همچنین در وان حمام، و تمساح ها زمستان را در باغ وحش واشنگتن گذراندند، اما به دلیل وابستگی آلن هوور به آنها، آنها به زودی در بهار بازگردانده شدند و در نهایت به باغ وحش اسمیتسونیان اهدا شدند.

بزها

برخی از روسای جمهور آمریکا وجود دارند که مشتاق پرورش بز در کاخ سفید بوده اند، از جمله ویلیام هنری هریسون، رادرفورد هیز و آبراهام لینکلن.

گاوها

از دست نده: چرا پشه ها برخی افراد را نیش می زنند و برخی را نیش نمی زنند؟ 

جالبه: 10 وسایل خواب عجیب: از بالش شتر مرغ تا کپسول خواب!

پرورش گاو در کاخ سفید تا اواخر قرن نوزدهم رایج بود. هر دو رئیس جمهور ویلیام هنری هریسون و رادرفورد هیز علاقه زیادی به پرورش گاو داشتند، به ویژه گاوها، که آخرین آنها گاوی به نام پائولین وین بود که شیر و کره را برای خانواده اول تامین می کرد. . نیویورک تایمز زندگی او را در کاخ سفید منتشر کرد. و نوه های رئیس جمهور بنجامین هریسون اولین کسانی بودند که در کاخ سفید اپوسوم ها را پرورش دادند.

گورکن

پرزیدنت تئودور روزولت یک گورکن را در کاخ سفید بزرگ کرد و او را در قفس نگه داشت تا از او محافظت کند.

حیوانات عجیب در کاخ سفید-مارها

خانواده روزولت به عشق به حیوانات معروف بودند و در کاخ سفید میزبان حیوانات خانگی زیادی بودند و کوئنتین، پسر رئیس جمهور تئودور روزولت، مارها را پرورش داد، اما تنها مشکل فرار مکرر آنها بود.

سنجاب ها

سنجاب های زیادی در زمان رئیس جمهور وارن جی زندگی می کردند. هاردینگ، از جمله سنجابی به نام پیت، اغلب در مصاحبه ها و اخبار نمایش داده می شد.

بخوانید: 10 حقیقت تکان دهنده در مورد جنگل خودکشی در ژاپن!

گوسفند

اگرچه بسیاری از روسای جمهور حیوانات را در کاخ سفید پرورش داده اند، رئیس جمهور ویلسون اولین کسی بود که از آنها برای حمایت مالی از کشور استفاده کرد و باغبانانی را که دیگر به آنها برای گوسفندان در باغ برای پیوستن به ارتش در جنگ نیاز نداشتند اخراج کرد. پشم خود را در حراج عمومی می فروشند.

بزکوهی

گله ای از بز کوهی بیش از دو سال است که در کاخ سفید زندگی می کنند، از جمله آنتلوپ Ikee که به دلیل عشق به تنباکو متمایز بود، زیرا ته سیگار را می جود و به دلیل تهاجم شدید از کاخ سفید حذف شد.

سیاه گوش قرمز

پرزیدنت کالوین کولیج و همسرش عاشق حیوانات بودند و سیاهگوش قرمزی به نام اسموکی را از وحشی تنسی به عنوان هدیه از انجمن کوه های دودی بزرگ دریافت کردند و پس از مدتی به باغ وحش نزدیک منتقل شد.

راکون

در دوران سلطنت کالوین کولیج، خانواده او صاحب یک راکون به نام ربکا بودند و کارکنان کاخ سفید او را آزاردهنده توصیف کردند و اغلب فرار می کرد و لباس ها و اثاثیه را پاره می کرد و ربکا به باغ وحش واشنگتن اهدا شد.

الاغ

پرزیدنت کالوین کولیج و همسرش گروهی غیرعادی از حیوانات، از جمله الاغی به نام ابنزر، اسب آبی، خرس سیاه و توله شیر را بزرگ کرده اند.

لینک های مرتبط:

جالب است ببینید: تصویر این پانداهای عجیب که شبیه انسان ها هستند جنجالی شد!

چرا بریتانیایی ها در چای شیر می ریزند؟! ربطی به مزه ندارد

پدیده های عجیبی که هنگام خواب برای انسان اتفاق می افتد

عجیب ترین قوانین کار در کشورهای مختلف را بدانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 5 =

دکمه بازگشت به بالا