;
سرگرمی

معمای خوش شانس: کدوم یکی به احتمال زیاد زنده می ماند؟ چرا؟

معمای خوش شانس: آیا می توانید بگویید کدام شخص احتمال زنده ماندنش بیشتر است؟

معمای خوش شانس را حل کنید. اگر فکر می کنید باهوش هستید تست امروز را از دست ندهید! کدامیک از افراد تصویر، احتمال نجات بیشتری (از مرگ) دارد!؟

مجله اینترنتی گفتنی با یک معمای تصویری جدید با شماست. سپری کردن اوقات فراغت با بازی های فکری و سوالات هوش تصویری بسیار لذت بخش است.

حتما ببین: قرار گذاشتن: همه چیز درباره قرار گذاشتن که تا به حال نمی دانستید!

معماها و سوالات تصویری در کنار جنبه سرگرم کنندگی، تمرین خوبی برای مغز شما به شمار می روند. مجله گفتنی به صورت مستمر و منظم، با جدیدترین و به روزترین مطالب سرگرمی با شماست.

تصویر معمای خوش شانس
معمای خوش شانس

با انجام منظم بازی های فکری دقت و تمرکز شما افزایش پیدا می کند و در بلند مدت متوجه خواهید شد که جزئی نگر شده و بهتر می توانید جزئیات را شناسایی کنید. در معمای خوش شانس مجله اینترنتی گفتنی شما باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه فردی که ممکن است از بحران نجات پیدا کند را شناسایی کنید.

برای دیدن پاسخ معمای خوش شانس به پایین صفحه بروید:

این مطلب رو هم از دست ندید: حالت دادن مژه با فرمژه: این تکنیک های ساده را برای تاثیر گذاری فوق العاده امتحان کنید!

.

جالب است: آزمون شناسایی نادان: کدام شخص نادان تر است؟

.

حتما ببینید: آزمون هوش خانوم فقیر رو حل کن و بگو کدوم یکی مشکل مالی داره؟

.

.

حتما امتحان کنید: خوش رنگ کردن لب های تیره با عسل و توت فرنگی

.

پاسخ معمای خوش شانس

خیلی جالبه ببین: رژیم غذایی بازیگران کره ای: اگه میخوای لاغر شی حتما امتحان کن!

پاسخ معمای خوش شانس

شما باید بتوانید از زمان خود به خوبی استفاده کنید. شرط ارائه پاسخ صحیح به این آزمون ها، استفاده حداکثری از توانایی های شناختی شما می باشد.

اکنون حتما پاسخ را پیدا کرده اید. در توضیحات معمای خوش شانس نوشته شده است که فرد سمت راست در دریایی بیکران گیر افتاده است. لذا احتمال مرگ او بخاطر گرما و تشنگی و گرسنگی و حتی حمله آبزیان شکارچی همچون کوسه و … زیاد است. اما در تصویر دوم اشاره شده که فرد برای بازدید از آتشفشان، به کوهستان رفته است. تخته سنگ هایی در تصویر دیده می شود و فرد می تواند با عبور از آنها می تواند خود را به فضایی برساند که مواد مذاب وجود ندارد. لذا احتمال مرگ فرد سمت چپ کمتر است.

حتما این تست رو ببین: معمای پیک نیک خانوادگی را رصد کنید! سه چهره در آن مخفی شده آیا می بینید؟!

سطح IQ چیست؟

ضریب هوشی معیار سنجش هوش انسان است و برای هر فرد می توان با حل پازل، تکمیل یک سری عکس و اعداد یا شناسایی یک الگو در مجموعه‌ای از اعداد یا تصاویر، آن را تعیین کرد.

فواید معماها:

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

در میان شناخته‌شده‌ترین انواع آزمون‌ها، تست‌هایی هستند که برای یافتن راه‌حل صحیح به تمرین تخیل بصری نیاز دارند، یا نیاز به شناسایی تصویری در عکس دیگر یا تصویری مشابه دارند. مانند آن چه در بالا مشاهده کردید.

امیدواریم از تست خوشتان آمده باشد. نظرات خود را حتما با مجله گفتنی به اشتراک بگذارید!

معماها بهترین تمرین مغز در زندگی مدرن هستند!

معماها فرصتی برای فرار کوتاه از استرس های زندگی مدرن هستند؛ آنها همچنین دارای ارزش علمی واقعی برای متخصصان پزشکی هستند. این بازی‌های فکری به محققان کمک می‌کند تا در مورد عملکرد پیچیده درونی ذهن انسان و نحوه واکنش آن به محیط اطراف خود آگاهی و شناخت پیدا کنند.

دکتر گوستاو کوهن، روانشناس و کارشناس ادراک انسانی در گلداسمیتز، دانشگاه لندن، یک بار اعلام کرد که توهمات نوری و تست ها برای درک ما از مغز مهم هستند: «ما معمولاً ادراک را بدیهی می دانیم و به ندرت به کار سختی که زیربنای وظایف روزمره است فکر می کنیم. مانند دیدن یک فنجان قهوه در مقابل خود».

مطالب جالب که حتما خوشتون میاد:

آزمون هوش خانواده: شغل پدر خانواده چیه و چند تا بچه داره؟!

اینم ببین: آزمون هوش قاتل حرفه ای را پیدا کنید! کدامیک دارد دروغ می گوید؟!

عجیب ترین ترفندهای زیبایی مدل های ویکتوریا سکرت که باعث می شود لاغر و سرحال بمانند!

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. وقتی یک فرد توی مواد مذاب باشد سریع گاز های سمی خفش میکنن و درجا میمیره🙂

    1. سلام عزیز این معما ها رو نمیتونی علمی حل کنی باد از رد هایی که تو تصویر برات گذاشتن حل کنی

  2. اگر گاز ها سمی یا گرمای زیاد تو رو ذوب نکنن سنی که روش وایستادیم آب میشه و خودت میری داخل مواد مذاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا