;
سرگرمی

آزمون تفاوت تصویری خرگوش،فقط یک نابغه می تواند 3 تفاوت را در کمتر از 20 ثانیه پیدا کند!

آزمون تفاوت تصویری خرگوش:با کمک آزمون تفاوت تصویری خرگوش خواهید فهمید که چه اندازه قدرت دیدتان بالاست و همچنین اگر توانائیهای شناختی عالی دارید. این آزمون را از دست ندهید و آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. دریابید که چشمان شما چقدر تیز است. با مجله گفتنی و آزمون تفاوت تصویری خرگوش همراه شوید.

طراح و سازنده آزمون تفاوت تصویری خرگوش در ابتدای متن این آزمون پرسیده است: آیا شما کارآگاه هستید؟ مهارت های خود را امتحان کنید و ببینید آیا می توانید تفاوت های میان دو تصویر سمت راست و چپ را در زمان مشخص شده پیدا کنید. چالش را قبول کنید و ببینید آیا می توانید تمام تغییرات پنهان را پیدا کنید.

شاید جالب باشد: توهم نوری مثلث؛آیا با دید اولترا می توانید مثلث را در عرض 15 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون تفاوت تصویری خرگوش

امروز، شما برای یافتن 3 تفاوت بین دو عکس که گویا تصویری از یک اتاق دربسته است، آمادگی بگیرید. در نگاه اول هیچ تفاوتی میان دو تصویر دیده نمی شود. اما یک چشم تیزبین می تواند به آسانی تفاوت هایی جزئی را میان دو تصویر تشخیص دهد. هر چه قدر شما متمرکزتر و دقیق تر باشید بهتر می توانید این تفاوت ها را شناسایی کنید.

تست های بینایی به سرگرمی مورد علاقه هزاران نفری تبدیل شده است که می‌خواهند اوقات فراغت خود را صرف ورزش کردن ذهن و مغزخود و تقویت مهارت‌های شناختی خود کنند.

پیشنهاد می شود: ضرب المثل نه شیر شتر نه دیدار عرب، ضرب المثلی قدیمی و کاربردی

شما باید از حس دقیق مشاهده خود برای مشاهده تمام تغییرات دو عکس در کمتر از 20 ثانیه استفاده کنید. اگر آماده هستید تصویر آزمون تفاوت تصویری خرگوش را با هم مرور می کنیم. زمان خود را نگه دارید.این بازی برای افراد در هر سنی مناسب است و نیاز به استفاده از تفکر منطقی و رفلکس های سریع دارد. بنابراین، آیا برای آزمایش مهارت های خود آماده اید؟ بیایید شروع به یافتن این تفاوت ها کنیم!

شاید جالب باشد: بازی فکری لیوان آبمیوه: قدرت مغز خود را آزمایش کنید و ببینید کدام لیوان اول در 20 ثانیه پر می شود

آزمون تفاوت تصویری خرگوش

از دست ندهید: بازی فکری فست فود: افراد زبل جواب نهایی را در 4 ثانیه حدس بزنید!

.

.

.

.

.

جالبه: آزمون تفاوت تصویری مادر و کودک،فقط چشمان تیزبین می تونه 3 تفاوت تصویری رو پیدا کنه!

.

.

.

.

پیشنهاد می شود: تست بینایی عدد 110،مطمئنی چشمان تیزبینی داری؟پس عدد 110 رو بین اعداد پیدا کن؟

پاسخ آزمون تفاوت تصویری خرگوش

آیا همه 3 تفاوت بین 2 عکسآزمون تفاوت تصویری خرگوش را مشاهده کرده اید؟ مهارت های خود را تست کردید! ما جواب را قرار می دهیم و شما ببینید تفاوت را درست پیدا کردید یا خیر؟

آزمون تفاوت تصویری خرگوش-پاسخ

تست های بینایی و بازی های فکری چه تاثیری دارند؟

اگرچه بسیاری از ما در مورد تقویت بدن خود فقط به ماهیچه ها فکر می کنیم، اما به گفته کارشناسان، واقعیت این است که ورزش مغز نیز برای به روز نگه داشتن سلامتی ما ضروری است.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت دانش آموز شیطون؛ کدوم دانش آموز چنین شوخی با معلم خود کرده است؟

دکتر بونر جکسون، عصب‌روان‌شناس در کلیولند، می‌گوید که هر چه بیشتر یاد بگیریم، ارتباطات بیشتری در مغزمان ایجاد می‌کنیم.
به عنوان برخی از نکات برای تحریک مغز، این متخصص افراد را راهنمایی کرد تا فعالیت های تحریک کننده ذهنی جدیدی را امتحان کنند و آنها را به سرگرمی هایی مانند خواندن، یادگیری مهارت هایی مانند نجاری، باغبانی، آلات موسیقی، حل مسائل ریاضی و حتی پازل های بصری تبدیل کنند.

همانطور که می بینید، این آزمایش به تمرکز زیاد و چشمان فوق سریع برای تشخیص تفاوت ها نیاز دارد. حیوانات در تمام گوشه های تصویر به خوبی تقسیم شده بودند و به راحتی با رنگ هایشان شبیه به مکان هایی که در آن قرار گرفته بودند، استتار می شوند.

اگر توانستید همه آنها را در زمان تعیین شده پیدا کنید، به شما تبریک می گوییم، شما تیزبینی شگفت انگیزی دارید! اگر به زمان بیشتری نیاز داشتید یا حتی نمی‌توانید گربه‌ها را بدون کمک پیدا کنید، به کمی آموزش بیشتر نیاز دارید.

همچنین پیشنهاد می شود: آزمون هوش خانواده کودک ربا؛ کدوم خونواده در تصویر یک بچه را دزدیده است؟

مزایای بازی فکری برای بزرگسالان چیست؟

بازی‌های فکری عموما باعث می‌شوند تا در ذهن خود برنامه‌ریزی کنید، نقشه بکشید و تلاش کنید، اطلاعاتی را به خاطر بسپارید که در شکست دادن حریفان به کمک‌تان می‌آیند. وقتی که از مغزتان به اندازه کافی کار بکشید، از پیری و اختلالات حافظه و… دور خواهید ماند. هدف از انجام بازی فکری، بهبود حافظه، قدرت تفکر، افزایش سرعت انتقال و تقویت مهارت‌های شناختی است..

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت قاتل زن؛ کدام یک از این موجودات زن بی نوا را به قتل رسانده است؟

شاید بپرسید مهارت‌های شناختی چیست؟ مهارت‌های شناختی همان مهارت‌هایی است که باید برای پردازش افکارتان داشته باشید. به عبارت ساده‌تر، توانایی‌هایی که در یادگیری و حل مسأله به کمک‌تان می‌آیند. چه کودک باشید و چه بزرگسال، برای بهتر زندگی کردن باید دائما فکر کنید و تصمیم بگیرید. پس چه خوب که به کمک روش‌هایی مانند استفاده از بازی فکری به مغزتان کمک کنید.

این مطالب هم جالبه ببینید:

همچنین ببینید: تست بینایی کیک متفاوت؛اگه تونستی در کمتر از 7 ثانیه کیکی که با بقیه فرق میکنه رو پیدا کن

معمای تصویری گلوله؛فقط یه نابغه میتونه در 8 ثانیه بفهمه کدام گلوله زودتر به دیوار برخورد کرده؟

تست بینایی رادیوی متفاوت؛تیزبینی خودت را با پیدا کردن رادیوی متفاوت به رخ دوستات بکش!

آزمون شناسایی همسر زامبی؛اگه گفتی کدوم زامبی همسر واقعی مرد می باشد؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا