;
سرگرمی

آزمون روانشناسی عاشقی: شما چطوری عشق را تجربه خواهید کرد؟

آزمون روانشناسی عاشقی: مجله گفتنی در این بخش با آزمون روانشناسی عاشقی، قرار است به وجوهی از نگرش شما اشاره کند که به احساسات عاشقانه شما مربوط هستند. به تصویر نگاه کنید و ببینید چه چیزی را در ابتدا می بینید. بر اساس آنچه دیدید یا متوجه شدید، آزمون روانشناسی عاشقی به شما می گوید که کدام ویژگی های شخصیتی در حوزه عشق به شما می آید.

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری پرستار: نابغه ها بگویید کدام خانوم پرستار انسان نیست؟!

در تصویرآزمون روانشناسی عاشقی اول چه چیزی توجه شما را به خود جلب کرد؟

عشق یعنی گوش فرا دادن به ندای قلب و تجربه ی رضایت و شادی در زندگی. همان معجزه ای که به ما انگیزه زیستن می دهد، همان که درمان گر هر درد بی درمان است و ما انسان ها پیوسته به دنبال آن هستیم. عشق همان ودیعه ی الهی ست در نزد انسان، عشق دلیل وجود است و راه کمال و سعادت، و اگر عشق نبود آدمی بیهوده می زیست. ما آفریده شدیم تا عاشق شویم و عشق بورزیم و به کمال برسیم.

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

 نوع نگاه اطرافیان و عزیزانمان شخصیت ما را تعیین می کند. با این حال گاهی وقت ها هم می‌توانیم درباره ویژگی‌های خود از نحوه نگاه به چیزها یا موقعیت‌های خاص اطلاعاتی به دست آوریم.  در مورد موضوع «عشق» هم همینطور است. مجله گفتنی در این بخش با آزمون روانشناسی عاشقی، قرار است به وجوهی از نگرش شما اشاره کند که به احساسات عاشقانه شما مربوط هستند.

حتما ببین: آزمون شناسایی داماد: کدوم مرد با این زن ازدواج خواهد کرد؟

 در تصویر اول چه چیزی توجه شما را به خود جلب کرد؟

تصویر آزمون روانشناسی عاشقی

خیلی جالبه این تست: آزمون شناسایی طلاق: کدام زوج در آستانه طلاق گرفتن هستند؟

آزمون روانشناسی عاشقی: اول چه چیزی توجه شما را به خود جلب کرد؟

برای دیدن نتایج آزمون روانشناسی عاشقی به پایین صفحه بروید:

.

.

تست چالشی حتما ببین: آزمون شناسایی تفاوت های مرغ عشق ها رو تو 8 ثانیه حدس بزن!

.

.

 آیا دختری که چتر دارد اولین چیزی است که متوجه می شوید؟

آزمون روانشناسی عاشقی: دختری که چتر دارد

آزمون روانشناسی عاشقی: آنها شخصیتی بردبار دارند و می دانند که عشق چیزی فراتر از مکمل کردن یکدیگر است؛ همچنین دیگران را همان گونه که هستند می پذیرند و سعی می کنند آن را تغییر ندهند یا قضاوت نکنند. از آنجایی که شما دقیقا می دانید در زندگی چه می خواهید، با عزیزان خود با عشق و درک رفتار می کنید.

حتما بخوانید: زنان در زندگی مشترک: کدام زنان در زندگی مشترک سازگارتر هستند؟

آیا برج ایفل اولین چیزی است که به ذهن شما می رسد؟

آزمون روانشناسی عاشقی: برج ایفل

آزمون روانشناسی عاشقی: قوی ترین ویژگی شخصیتی شما خلاقیت است. دیدن برج ایفل به عنوان اولین نقطه عطف شما در پاریس (شهر عشق) ثابت می کند که شما فردی رمانتیک و رویاپرداز هستید. در یک رابطه، هرگز یک لحظه کسل کننده با شما وجود ندارد. دلیلش این است که شما همیشه راه های جدیدی برای ابراز عشق پیدا می کنید. به طور خلاصه: شما آن را هیجان انگیز نگه می دارید.

خیلی جالبه: راز لاغری زنان و مردان چینی: سنت زو یو زی معجزه می کند!

 اولین چیزی که متوجه شدید چهره بود؟

آزمون روانشناسی عاشقی: چهره بزرگ

آزمون روانشناسی عاشقی: هر کس با شما دوست است خوش شانس است. نمی تواند رفیق بهتری از شما در کنار خود پیدا کند. به این دلیل است که شما ابتدا چهره را دیدید. در یک رابطه، شما 100 درصد به خودتان بها می دهید و از شریک زندگی خود نیز همین انتظار را دارید.

آیا این تست برایتان راضی کننده بود؟در صورت تمایل می توانید تست های بیشتری را در بخش سرگرمی مجله گفتنی مشاهده کنید و لذت ببرید.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

تست شخصیت عشق به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

خب آیا از نتایج آزمون روانشناسی عاشقی راضی بودید؟

نظر شما در مورد این تست چیست؟ آیا انتظارات شما را برآورده کرد؟ خوب، اگر توانستید بیشتر در مورد خودتان و نحوه وجود یا تفکرتان بدانید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر کاملا این طور نشد، نگران نباشید. علاوه بر این تست، انواع دیگری از تست های شخصیت و چالش ها وجود دارد که مورد پسند شما خواهد بود. ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع چالش ها ادامه دهید. برای انجام این کار، فقط باید لینک زیر را دنبال کنید: تست های شخصیت شناسی بیشتر در بخش سرگرمی مجله گفتنی و تمام. منتظر چی هستی؟

حتما ببینید: جورجينا رودريگز و هدیه کریسمس فوق العاده لاکچری اش به کریس رونالدو

تقویت حافظه با انجام تست های جدید امکان پذیر است!

وقتی خودتان را به انجام مداوم یک کار جدید عادت می‌دهید، مسیرهای عصبی جدیدی در مغز شکل می‌گیرند که موجب می‌شوند در انجام کارهای جدید، کارآمدتر و پرسرعت‌تر ظاهر شوید. مطمئن باشید تشکیل مسیرهای عصبی جدید در مغز به تدریج آغاز می‌شود. با ادامه‌ی این روند، به تدریج از فردی تنبل که عادت دارد انجام هر کاری را به لحظه‌ی آخر موکول کند، به فردی زبر و زرنگ تبدیل خواهید شد که هر کاری را به وقتش انجام می‌دهد.

مطالب جذاب برای دیدن:

کارآگاه ها از دست ندین: آزمون هوش مامور الکی کیه؟ کدوم خودشو دروغکی جا زده؟!

حتما ببینید: آزمون هوش خانوم فقیر رو حل کن و بگو کدوم یکی مشکل مالی داره؟

قدرت دیدت رو بسنج: تست بینایی 1 متفاوت و 3 ثانیه ای پیدا کن! از هر سه نفر یه نفر موفق شد!

چطوری شکممو آب کنم؟ با این 6 ماده شکمتان تخت می شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا