;
سرگرمی

زن آقای بیمار کدومه؟ کدوم خانوم حامله زنشه؟

آزمون زن باردار: این روزها سوالات هوش تصویری به یک بازی سرگرم کننده در فضای مجازی تبدیل شده اند. در این سوالات دقت و تمرکز و جزئی نگری شما مورد سوال قرار می گیرد. یک آدم باهوش آنقدر در زمینه دقت وتمرکز خود مسلط است که به اسانی می تواند این سوالات را در زمان بسیار محدود مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و پاسخ دهد. در آزمون شناسایی همسر باردار شما با یکی از همین سوالات مواجه هستید.

چالش بینایی: اگه جعبه کادو رو در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنی معرکه ای!

سوالات هوش می تواند به خوبی ساعات پایانی یک روز را برای شما دلپذیر و جذاب کنند. این سوالات به شما کمک می کنند تا خود را بیشتر مورد ارزیابی قرار دهید. در آزمون زن باردار شما با یک معمای تصویری بسیار چالش برانگیز روبرو هستید. شما باید بتوانید این چالش را در کمتر از 7 ثانیه پاسخ دهید.

جالبه ببینید: اگه تونستی تو 7 ثانیه فردی که با مسموم کردن غذا سعی داره مهمانان رو بکشه خیلی باهوشی

آزمون زن باردار

برای پاسخ به سوالات مختلف هوش، شما باید از تمام قوه بینایی، دقت و تمرکز خود استفاده کنید. شما باید بتوانید در یک نگاه همسر واقعی دیوید را که باردار است را شناسایی کنید.

در صورت سوال مربوط به آزمون زن باردار، دیوید یکی از سرمایه داران معروف شهر خود است. متاسفانه رویدادی باعث گردید که او ضربه مغزی شود. قبل از این اتفاق او به همراه همسرش در بهترین نقطه شهر زندگی می کردند. همسر او در شرف زایمان بود که حادثه ضربه مغزی شدن او اتفاق افتاد.او را به بیمارستان منتقل کردند.

تست قدرت دید: اگه ماهی خندان رو توی تصویر ببینی چشمات عقابیه!

پس از به هوش شدن او متوجه شد که 3 زن باردار در اطراف تخت او هستند و هر کدام مدعی بود که زن واقعی اوست؟ دیوید چیزی را به یاد نمی آورد. آیا شما بر اساس نشانه ها می توانید بگوئید همسر واقعی دیوید چه کسی است؟ شما حتما می توانید به او کمک کنید تا به یاد بیاورد که همسر باردارش کدامیک از زنان اطراف تختش است. با هم عکس آزمون زن باردار را مرور می کنیم….

پیشنهاد می شود بخوانید: ماجرای ضرب المثل در دروازه رو می شه بست، اما دهان مردم رو نه!

تصویر کامل آزمون زن باردار

آزمون زن باردار

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون زن باردار

کافی است به عکس کمی بیشتر نگاه کنید. زن در سمت چپ به نظر نمی رسد که به زودی زایمان کند. زن وسطی کفش پاشنه بلند پوشیده است، بنابراین ممکن است باردار نباشد و بارداری را جعل می کند. بند کفش های زن سمت راستی، پاشنه ندارد و همچنین بندهای آن باز است، به این معنا که او نمی تواند آنها را ببندد و احتمالا روزهای آخر بارداری اوست. لذا او همسر دیوید است.

آزمون زن باردار1

برایتان جالب خواهد بود

با پیدا کردن ارزش عددی هر مسواک معادله آخر را حل نموده و نشان دهید که چقدر باهوش هستید

داستان سینوهه و برده ای که به زن و دخترش تجاوز شد!

آیا شما فرد حسودی هستید؟ با این تست شخصیت بفهمید

آزمون شخصیت شناسی فانوس؛ کدومو بیشتر دوست داری؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا