;
سرگرمی

یکی از این دو خواهر دوقولو مردی را به قتل رسانده است،اگه گفتی کدومشون قاتله؟

آزمون شناسایی خواهر دوقولوی قاتل: در تصویر آزمون شناسایی خواهر دوقولوی قاتل مردی در خانه خود به قتل رسیده است و با توجه به سر وصداهایی که قبل از قتل وجود داشته،همسایه های مرد به پلیس خبر داده و خبر از درگیری می دهند،هنگامی که مامور پلیس به محل اقامت مرد جوان می رسد،با پیکر غرق در خون مرد مواجه می شود و دو دختر جوان که شبیه هم هستند که نشان از دوقولو بودن آنها میدهد،هر کدام با گریه و زاری به پلیس می گویند که قاتل وی می باشد و پلیس نیز که از رفتار آن ها شوکه شده هر دو را دستگیر می کنند تا بعد از بازپرسی حقیقت برملا شود.

با توجه به تصویری که از آزمون شناسایی خواهر دوقولوی قاتل می بینید و نشانه هایی که در آن وجود دارد میتوانید تشخیص دهید که قاتل این مرد جوان کدام خواهر می باشد؟برای پاسخ به این آزمون هوش تصویری تنها 7 ثانیه فرصت دارید،پس با دقت و نکته سنجی یک کارآگاه خبره به تصویر آزمون نگاه بیندازید.

حتمن بخوانید: داستان دختر زیبا و مرد هوسران و عیاش

تصویر آزمون شناسایی خواهر دوقولوی قاتل

آزمون شناسایی خواهر دوقولوی قاتل 1

.

.

.

اوقات فراغت و چگونگی سپری نمودن آن از جمله مسائلی است که امروزه بسیار مورد توجه کارشناسان حوزه سلامت قرار گرفته است. بسیاری از بیماری هایی که ممکن است امروزه با ان روبرو باشیم، بدلیل کاهش تحرک جسمی و مغزی است. بر همین اساس بسیار معتقدند برای سلامت جسم، ورزش صبحگاهی یا عصرگاهی چند دقیقه ای برای بدن لازم است. وقتی جسم نیازمند تمرین و ورزش است ذهن و مغز نیز برای حفظ سلامتی خود به تمرین و ورزش کردن نیازمند است.شما می توانید با اختصاص تنها چند دقیقه از وقت فراغت خود برای انجام این سوالات و بازی های معمایی، سلامت مغز خود را در سنین کهنسالی و میان سالی تضمین نمائید.

داستان جالب: داستان دختران شاه و پسر زیبایی که با هر سه دختر پادشاه ازدواج کرد!

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی خواهر دوقولوی قاتل

شاید در نگاه اول و با توجه به اظهارات دو خواهر تشخیص قاتل سخت و کمی گیج کننده باشد،ولی اگر به دستان خواهر سمت راستی دقت کنید متوجه جاری شدن خون بر روی دستبند پارچه ای که وی بر دستانش بسته می شوید،در نتیجه وی قاتل مرد جوان می باشد.

حتمن بخوانید: داستان پسر 10 ساله ای که عاشق دختر زیبای 25 ساله شد!

آزمون شناسایی خواهر دوقولوی قاتل 2

آیا آزمون شناسایی خواهر دوقولوی قاتل را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید برایتان جالب باشد

کسی که صاحب اصلی گربه می باشد را میتونی 7 ثانیه ای تشخیص بدی؟

برای باهوشا: ضریب هوشی خود را با این تست هوش مخزن امتحان کنید. فقط 20 درصد شرکت کنندگان توانستند این آزمون را حل کنند!

پیشنهادی: عکسی نایاب از معشوقه مظفرالدین شاه قاجار

کدام یک از این بچه ها با برداشتن ژاکت همکلاسیشون،قصد آزار اونو دارن؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا