;
سرگرمی

ماهی که نیاز نداره کادو ولنتاین بده کدومه؟ کدومش تک پره و هنوز پرپر نشده؟!

آزمون بینایی ماهی خاص:  تست های بینایی به سرگرمی مورد علاقه هزاران نفری تبدیل شده است که می‌خواهند اوقات فراغت خود را صرف ورزش کردن ذهن و مغزخود و تقویت مهارت‌های شناختی خود کنند.

از دست ندهید: کدام نوشیدنی را انتخاب می کنید؟ بگو تا بگم تو وجودت چی می گذره؟

همه ماهی ها در تقلا هستند و حسابی سرشلوغ و آشفته اند. چون باید کادوی ولنتاین بخرند. یکی از ماهی ها جفتی ندارد آیا می توانید سریعا پیدایش کنید؟!

شاید برایتان جالب باشد: معمای تصویری هواپیما را در میان ستاره های زیر دریا پیدا کنید!

آزمون بینایی ماهی خاص که نیاز نداره کادو ولنتاین بده کدومه؟ کدومش تک پره و هنوز پرپر نشده؟!

باهوش ها ببینن: معمای قاتل خانوم بینوا کدوم اسکیت سواره؟ افراد تحلیلگر می تونن بگن!

آزمون بینایی ماهی خاص

معمای برگ ریزون: بازی فکری ریاضی جدید آتش به پا کرده و بین علما اختلاف انداخته: حاصل چند میشه؟!

.

.

اینم جالبه: آزمون بینایی گربه اشرافی رو پیدا کنید و بینایی قوی تونو به رخ ملت بکشید!

.

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

.

این معما هم ترکونده: معمای ماری که استتار کرده رو در دو ثانیه پیدا کن تا ثابت بشه چشمت از عقاب تیزتره!

.

تست های بینایی در وب سایت گفتنی، بهترین راه برای محک زدن میزان دقت و جزئی نگری شما هستند. آیا خودتان را تیز و زرنگ می دانید؟ آیا آز آن دسته آدم هایی هستید که همه چیز را زود متوجه می شوند؟! 

جالب است: معمای ریاضی چوب کبریت را تنها با حرکت یک چوب کبریت درستش کن! آیا قادر هستید؟

.

.

اگه گفتی چجوری حل میشه: تست هوش وضع مالی کدوم شوهر خوب نیست و جدیدا بدهی بالا آورده؟!

.

جواب آزمون بینایی ماهی خاص

خیلی جالبه: تست هوش تصویری مهندس: اگه فک می کنی زرنگی کدوم آقا مهندس با بقیه فرق داره؟!

جواب آزمون بینایی ماهی خاص

جالب است ببینید: آزمون هوش تصویری مسیر: به زنبور عسل کمک کنید تا راه رسیدن به گل ها را پیدا کند!

مبادا بگذارید این فرصت از دستتان برود و با چالش های باورنکردنی که مجله گفتنی هر روز می گذارد نشان دهید که چه توانایی های خارق العاده ای در حل مسئله و معما دارید!

اینم ببین: آزمون شناسایی زن مظنون: کدامیک پرستار نیست و بچه را ربوده است؟!

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

آزمون بینایی ماهی خاص: معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد.

اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

این معما هم عالیه: آزمون هوش فروشنده خطرناک را شناسایی کن! از کدامشان نباید خرید کرد؟!

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

آزمون بینایی ماهی خاص: در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است.

به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند.

گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

خوشمزه و عالی: میان وعده های فوری و خوشمزه را با آون توستر یاد بگیرید!

ممکن است کمتر احساس اضطراب کنید

آزمون بینایی ماهی خاص: دنبال آرامش هستید؟ تحقیقات نشان داده، به خصوص حل پازل ممکن است به آرام شدن و کاهش اضطراب تان کمک کند.

تحقیقات نشان می دهد تست های هوش تصویری، به مرور توان مغزی را افزایش می دهند

آزمون بینایی ماهی خاص: دمانس( زوال عقل ) وجود یک اختلال کلی در سطح توانائی ذهنی افراد است که شامل : اختلال در حافظه ، صحبت کردن و فکر کردن است و این خود باعث اختلال در فعالیت های روزانه و اجتماعی افراد می شود . شایعترین فرم زوال عقل آلزایمر است .
معمولاً سن شروع بیماری بالای ۶۵ سال است هر چند که در ۴۰ یا ۵۰ سالگی نیز دیده می شود . علت دقیق بیماری روشن نیست . این بیماری را یک دکتر آلمانی بنام آلزایمر که در سال ۱۹۰۶ به رشته ها و فیبرهای عصبی غیرطبیعی در مغز یک انسان مرده پی برد نام گذاری کرد.

جالب است: معمای ریاضی چوب کبریت را تنها با حرکت یک چوب کبریت درستش کن! آیا قادر هستید؟

تشخیص قطعی این اختلال بابیوپی مغزی است و در حال حاضر اسکن توموگرافی پوزیترون می تواند فعالیت سلولهای مغزی را در هر قسمت از مغز نشان دهد در بیماری آلزایمز فعالیت مغز در ناحیه خلفی کاهش می یابد ناحیه ای که برای صحبت کردن و حافظه بسیار مهم است .
بر اساس تازه ترین پژوهش‌ها، حل كردن جدول و معماهای مشابه می‌تواند توان مغز را تقویت كرده و قدرت تمركز را افزایش دهد.
جنیفر موزولیك محقق مركز پزشكی باپتسیست در دانشگاه ویك فارست در كارولینای شمالی با مطالعه بر روی ۲۳ داوطلب ۶۵ تا ۷۵ سال اظهار داشت: این روش هم چنین به افرادی كه در معرض افزایش خطر ابتلا به اختلالات حافظه‌ای هستند در سالهای آتی زندگی كمك خواهد كرد.

ببینید: تست شخصیت ماه: میخوای بدونی قراره چطوری عاشق بشی؟ کافیه یکی از ماه ها رو انتخاب کنی!

یافته‌های اولیه در این پژوهش نشان داد: ۸ جلسه تمرین توجه (هفته‌ای یك ساعت) توانایی این افراد را در متوقف كردن حواس پرتی و تقویت حافظه بهبود داد. در این جلسات هم تمرین‌های فردی و هم برنامه گروهی تمرینات مغزی صورت گرفت.

در این پژوهش از یك دستگاه MRI عملی برای بررسی جریان خون و نحوه فعالیت مغز شركت كنندگان در حالی كه مشغول تكمیل برنامه‌های طراحی شده بودند، استفاده شد. نتایج این پژوهش تایید می‌كند كه حل معماها و جداول می‌تواند به ما كمك كند كه ذهن‌های خود را جوان نگه داریم.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی صد ساله: اگر هوش سرشاری داری بگو کدوم فرد بیش تر از صد سالشه؟!

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

پیشنهاد می شود: تست شخصیت شناسی کارت: یه کارت انتخاب کن و یه پیشگویی خفن درباره خودت بخون! ببین چی در انتظارته؟

1.فواید بازی های فکری برای رشد ذهنی کودک

اولین تاثیر بازی فکری بر رشد مغز و بهبود عملکرد ذهن است. یکی از هدف های طراحان بازی فکری این است که بازی‌های فکری دقیقا چنین کارکرد‌های ذهنی دارند و در زمینه‌های : افزایش تمرکز و توجه و ادراک، درک بهتر مفاهیم درسی با استفاده از بازی‌های فکری، تقویت تخیل و افزایش خلاقیت باعث بهبود عملکرد مغز و ذهن میشوند.

جالب است: آزمون تمرکز پیدا کردن F: اگه چشمات از جغدم تیزتره F رو بین E ها پیدا کن!

2.فواید بازی های فکری برای رشد اجتماعی کودک

کودکان معمولا در هنگام بازی کردن هم‌بازی دارند. از جمله فواید بازی فکری برای کودکان این است که کودک علاوه بر هم‌بازی به هم فکر نیز نیاز دارد و در روند انجام بازی فکری، در تمرکز و توجه و تصمیم گیری یاری دهنده یکدیگر باشند. آن ها از طریق بازی افکار و ایده های خود را با کودکان هم سن خودشان مطرح کرده و به تجزیه و تحلیل ایده های یکدیگر می پردازند.

همچنین ایجاد مسئولیت پذیری در قبال خود و دیگران و نیز تقویت روحیه پذیرش تفاوت ها و مدیریت را نیز می‌توان از دیگر فواید بازی فکری برای کودکان به شمار آورد.

همچنین بخوانید: حکایت ملانصرالدین و ثروت بادآورده

تست ها همزمان با محبوبیت اینترنت و شبکه های اجتماعی محبوب شدند

محبوبیت شبکه های اجتماعی و اینترنت دنیایی از امکانات بی نهایت را به ما نشان می دهد. تنها با چند کلیک، می‌توانید پایان‌نامه‌های آکادمیک را بیابید، دوستان دوران کودکی خود را پیدا کنید، اخبار سراسر جهان را بخوانید و حتی با فردی در استرالیا چت کنید، همه اینها بدون ترک کاناپه امکان پذیر است!

برای متولدین دهه 1990 به بعد، این نوع تعامل با جهان غیرممکن به نظر می رسید. بزرگ شدن در واقعیتی که در آن، برای صحبت با یک دوست، باید شماره تلفن ثابت او را در دفترچه تلفن صفحات زرد غول پیکر جستجو می کردید و بدون دانستن اینکه آیا او در خانه خواهد بود یا نه با او تماس می گرفتید.

زمانی که اینترنت شروع به برداشتن اولین گام‌های خود به سمت جهانی شدن کرد، کسانی که این امتیاز را داشتند که بتوانند در هر زمان وصل شوند، تنها کسانی بودند که درآمد مالی خوبی داشتند، زیرا در طول روزهای هفته این اتصال حساب می‌شد و بسیار گران قیمت بود.

این واقعیت به تدریج تغییر کرده است و همه کسانی که از سال 2000 میلادی به بعد متولد شده اند، دنیای کاملاً متفاوتی در مورد روابط انسانی پیدا کرده اند. در حال حاضر شبکه های اجتماعی امکانات بی نهایتی را در اختیار ما قرار می دهند و حتی برخی از آنها با پلتفرم های مختلف درآمد خوبی کسب می کنند.
امکان دیگر در اینترنت این است که بتوانید با بازی های ساده و خنده دار دوستان خود را به چالش بکشید. این تست‌ها به این دلیل محبوب شده‌اند که به افراد از سراسر جهان اجازه می‌دهند حول یک چیز مشترک متحد شوند: پاسخ.

این مطالب هم محبوب هستند:

جالب خواهد بود: هوش تصویری بطری: اگر تیزبین هستی باید در 12 ثانیه تمام بطری های بدون نامه را پیدا کنی!

حتما ببینید: 12 راهکار بزرگ کردن سينه به صورت طبیعی: خانوم های خوش اندام این گیاهان را مصرف می کنند!!

اینم جالبه: اگر زرنگ هستید سریعا بگویید مرد با کدام یک ازدواج خواهد کرد؟!

جالبه: تست بینایی چهره عروسک قایم شده را بیابید! اگر در 6 ثانیه موفق شدی از مامور FBI هم دقیق تری!

آزمون هوش زوج ساده زیست را شناسایی کنید: آیا آدم ها را درست می شناسید؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا