;
سرگرمی

بهترین بازی های PS4 بخش اول (لیست بازی های 2023، 2022 و قبل‌تر)

بهترین بازی های ps4 کدام هستند؟ شاید بتوان گفت یکی از بزرگترین مشکلات کاربران کنسول و جامعه گیمرها، انتخاب یک گزینه مناسب پیش از خرید است. در این مقاله ما سعی داریم لیستی از بهترین بازی‌های ps4 را به شما عزیزان معرفی کنیم.

توجه داشته باشید که در تنظیم این لیست، ما هیچ‌گونه رتبه بندی انجام نداده‌ایم و صرفا به معرفی بهترین بازی‌های Ps4 که طی سال‌های پیش عرضه شده‌اند پرداخته‌ایم.

بخوانید: حکایت ضد زن بودن ملانصرالدین؛ کار از محکم کاری عیب نمی کند!

لیست بهترین بازی های ps4 2023 بخش اول

اکنون که ما PS5 را داریم، اگر فکر کنید چرا باید به بهترین بازی‌های PS4 اهمیت دهید، باید بگوییم که کنسول نسل آخر سونی همچنان بسیار محبوب است و کاملاً قادر به ارائه برخی از تجربه‌های بازی جذاب است.

به لطف یک کتابخانه بسیار بالغ و همچنین قابلیت اجرا و سازگاری روی PS5 این لیست شامل طیف وسیعی از بازی‌ها است که همچنان ارزش بازی کردن را دارند. این عناوین از عناوین اکشن حماسی مانند God of War ریبوت شده تا تتریس و Death Stranding عجیب و غریب را شامل می‌شود.

پیشنهاد می شود: حکایت رو کم کنی عروس و مادرشوهر ماجرایی قدیمی دارد!

1) Rainbow Six Siege

Rainbow-Six-Siege-timecity

اگر به دنبال تجربه یک شوتینگ کم نظیر و گیم‌پلی جذاب هستید بدون شک بازی رینبو سیکس: سیج یکی از بهترین بازی های ps4 است که می‌تواند شما را به خواسته مد نظرتان برساند. این بازی که در سبک شوتینگ اول شخص عرضه شده است بعد از گذشته 7 سال از بازی قبلی خود وارد دنیای گیمرها شده و توانست بسیاری از گیمرها را به سوی خود بکشاند.

یوبی سافت مونترآل به عنوان سازنده این بازی توانسته بستر بسیار مناسبی برای یک بازی شوتر تکنیکال ایجاد کند و در بخش چند نفره و تنوع بسیار بالای مراحل تجربه‌ای دلچسب را به گیمرها ارائه نماید.

حتمن بخوانید: داستان پسر 10 ساله ای که عاشق دختر زیبای 25 ساله شد!

2) Dreams

dreams-timecity

بازی Dreams در واقع هر آن چیزی است که شما می‌خواهید، یکی از بهترین بازی‌های ps4 که تا کنون ساخته شده است و اگر تنها یک بازی وجود داشته باشد که بتوان آن را به همه پیشنهاد داد از پیر تا جوان و از گیمر تا کسی که سر رشته‌ای از بازی‌های ویدیوئی ندارد بدون شک همین بازی است که حاصل جاه طلبی خاص استدیو مدیا مولکول (Media Molecule) است.

در واقع دریمز هم یک بازی است و هم نیست! دریمز، یک جعبه‌ابزار تمام عیار و همه‌کاره برای ساخت بازی،‌ موسیقی، انیمیشن و نقاشی است، از برنامه نویسی به ساده‌ترین شکل و به صورت کامل تا مدل سازی‌های متنوع در آن وجود دارد و هرکسی می‌تواند هر چیزی که در رویای خود دارد در این بازی خلق کند.

در بخش داستانی بازی می‌توان غرق شد، لذت موسیقی کم نظیرش را چشید و هرچه خلاقیت است را به صورت یک‌جا تجربه کرد و به شما پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه خود را از تجربه این بازی محروم نکنید.

از دیگر ویژگی‌های مهم این بازی می‌توان به ابزارهای کامل و کاربرپسند برای ساخت و مدل‌سازی، گیم‌پلی و موسیقی، آموزش قدم به قدم همراه با جزئیات بسیار دقیق، توانایی تجربه کردن بی‌نهایت بازی‌ که سایر کاربران ساخته‌اند و قابلیت اشتراک گذاری در سایت اصلی این بازی اشاره کرد.

خیلی جالبه: کافه ی مایه دارها آبروی یکی رو داره می بره؟ کدوم شخص بی پوله؟

3) PUBG

Pubg-timecity

یکی دیگر از بهترین بازی‌های ps4 برای علاقه مندان به سبک بتل رویال بازی بسیار پرطرفدار PUBG است که علاوه بر کنسول در Pc و هم‌چنین گوشی تلفن همراه قابل اجرا است و البته این بازی یکی از بهترین بازی های اندروید چند نفره و شوتینگ نیز محسوب می‌شود.

از ویژگی‌های این بازی می‌توان به شوتینگ خوب، قابلیت بازی تک نفره و چند نفره، محیط واقعی و تنوع سلاح‌ها را نام برد هم‌چنین مهم‌ترین ویژگی بازی‌ها یعنی توانایی سرگرم کردن پلیرها در این بازی به اوج خود رسیده است که حتی می‌تواند اعتیادآور باشد.

امتحان کنید: آزمون چالش بینایی با پرنده؛ اگه دید قوی داری پرنده استتار شده را پیدا کن!

4) need for speed heat

NFS.Heat-timecity

یکی از بهترین بازی‌ های ps4 در سبک اتومبیل رانی و مسابقه، بدون شک بازی نید فور اسپید هیت است، این بازی که توسط استدیو گوست گیمز ساخته شده است یکی از بهترین نسخه‌های عرضه شده روی پلتفرم‌های نسل هشتمی از سری نید فور اسپید است.

هما‌نطور که ما هم انتظار چندانی نداریم این بازی در بخش داستانی و شخصیت‌پردازی ضعیف است ولی جلوه‌های بصری چشم نواز، توانایی شخصی سازی بسیار متنوع خودروها و تعداد بالای مسابقات که پیروزی در آن‌ها منجر به دریافت پاداش‌های مناسبی برای شما می‌شود، از جمله ویژگی‌های مثبتی است که می‌تواند شما را به سوی تجربه‌ کردن این بازی سوق دهد.

حتمن ببین: مشکلات مالی کدوم خانواده بیشتره؟ کدوم یکی فقیرتره؟

5) Devil May Cry 5

devil-my-cry

بازی Devil May Cry 5 یک بازی در سبک اکشن – ماجراجویی است و یکی دیگر از ساخته‌های موفق کپ کام برای PS4 محسوب می‌شود که داستان آن نیز در ادامه‌ی قسمت‌های گذشته آن ساخته شده است.

هر چیزی که از یک بازی اکشن می‌خواهید در Devil May Cry 5 وجود دارد، گیم‌پلی جذاب و سریع و سبک مبارزه‌ای خاص که در جای دیگر نمی‌توان همانند آن را پیدا کرد، هم‌چنین این بازی در موسیقی متن هم بسیار قوی است.

چالش تصویری جدید: تست بینایی با آهوی مخفی در طبیعت که دید قوی لازم داره!

6) Resident Evil 2 remake

ResidentEvil2_2019_Review_01

بازی Resident Evil 2 remake همان‌طور که از نامش پیداست نسخه Remake یا باز سازی شده‌ی بازی اویل است که در ژانر وحشت یکی از بهترین بازی های PS4 که می‌توانید تجربه کنید این بازی توسط شرکت بازی‌سازی کپ‌کام ساخته شده است.

رزیدنت ایول ۲ هر آنچه را که از این مجموعه انتظار داریم، دارد؛ اتمسفر عالی، ترس، گیم‌پلی جذاب و روایت داستانی تاثیرگذار همه و همه در این بازی خلاصه شده است.

7) God of War

god-of-war-4

God of War یک بازی ویدیویی اکشن و ماجراجویی است که توسط سانتا مونیکا استودیو ساخته شده و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است و به عنوان شماره 1 در لیست بهترین بازی های ps4 بدون شک بی‌رغیب است و از همه نظر بازی کامل است، از همه نظر شگفت‌زده‌تان می‌کند و از همه نظر دوستش خواهید داشت.

بازی دارای پازل‌های جذابی است که ترکیب آن‌ها با میتولوژی نورس نتیجه مثبتی داشته است و مراحل فرعی بازی هم به اندازه کافی خوب و جذاب کار شده‌اند بازی God of War پکیجی کامل از بهترین عناصر دنیای بازی‌ها است.

این بازی در تمامی زمینه‌ها فوق‌العاده عمل کرده است و یک کلاس درس واقعی برای سازندگان است. از اکشن بی‌نظیر بازی و صحنه‌های باشکوه بگیرید تا المان‌های نقش‌آفرینی و داستان‌سرایی جذاب. قبل از انتشار بازی، خیلی‌ها اعتقاد داشتند که این بازی دیگر همانند نسخه‌های گذشته نیست؛ بله، کاملا درست می‌گفتید، این بازی دیگر مثل گذشته نیست، بلکه شما با یک God of War بسیار بسیار بهتر، جذاب‌‌تر و عمیق‌تر طرف هستید که لحظه به لحظه آن شما را شگفت‌زده می‌کند.

همچنین این بازی در بسیاری از جشنواره‌های بازی توانسته مقام اول را کسب کند ودر اکثر بخش‌ها نیز کاندید بهترین‌ها بوده است.

تصاویری که جالب است: پرفروش‌ترین کفش‌های دنیا با سوزندوزی بلوچ+ تصاویر

8) Horizon: Zero Dawn

Horizon-Zero-Dawn

Horizon Zero Dawn یک بازی نقش‌آفرینی است که توسط بازی‌های Guerrilla منتشر شده و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است وداستان آن در مورد دنیایی است که توسط ماشین‌ها وربات‌ها اشغال شده است.

این بازی قطعآ لایق شماره 2 بودن در لیست بهترین بازی های ps4 است اثری که شما را با یک شخصیت بسیار دوست داشتنی آشنا می‌کند، شما را با خود به سفری طولانی و پر از ماجراجویی‌های عجیب و غریب می‌برد و درگیر داستانی عمیق، منطقی و جذاب می‌کند Horizon Zero Dawn از آن دست بازی‌هایی است که چندین سبک را در خود جای داده و توانسته در تک تک آن‌ها عالی عمل کند.

دنیای بازی Horizon متنوع است و با وجود ربات‌های منحصر به فردش بسیار پویا و جذاب شده است گرافیک بصری بسیار جذاب این بازی خیره کننده است وشما قطعآ از حضور در این جهان لذت خواهید برد از ویژگی‌های مهم این بازی می‌توان به داستان و روایت داستانی جذاب، دنیایی زیبا و متنوع گرافیک فنی و بصری عالی آن اشاره داشت.

9) Red Dead Redemption 2

Red-Dead-Redemption-2

Red Dead Redemption 2 یک بازی اکشن ماجراجویی غربی است که توسط Rockstar Games منتشر شده است این بازی نقش آفرینی جهان باز بی شک یکی از بهترین بازی های ps4 است که تا کنون ساخته شده است

فضای واقعی از دوران گذشته‌ی غرب، ماموریت‌های کوچک وبزرگ در بازی با داشتن حق انتخاب منحصر به فرد، استفاده از جلوه‌های بصری بسیار چشم‌ نواز با موسیقی خارق‌العاده جای بحثی در عالی بودن این بازی باقی نمی‌گذارد دنیای Red Dead Redemption 2 بدون شک یکی از بهترین و پویا‌ترین جهان‌های خلق‌شده در بازی‌های جهان‌باز است و دقت بالای بازی به جزییات ریز و درشت، باعث شده است تا حتی ساده‌ترین کار‌ها هم جذاب و درگیر‌کننده باشند.

شخصیت‌پردازی عالی کاراکتر‌ها و در راس آن‌ها شخصیت داچ، جهان بسیار پویا و پرجزییات، ماموریت‌های در مجموع جذاب و درگیر‌کننده، داستان گیرا با وجود قابل پیش‌بینی بودن پایان‌بندی، مکانیزم‌های جذاب مواردی مثل شکار و شخصی‌سازی، گرافیک بسیار زیبا و چشم‌نواز و موسیقی‌های عالی که کمک زیادی به بهتر شدن اتمسفر بازی می‌کنند از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی به شمار می‌رود.

10) Spider-Man

Spider-Man

مرد عنکبوتی Marvel یک بازی اکشن ماجراجویی 2018 است که توسط Insomniac Games ساخته شده و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است بر اساس Marvel Comics Superhero مرد عنکبوتی، از اسطوره سازی و سازگاری کتاب‌های کمیک طولانی مدت در رسانه‌های دیگر الهام گرفته شده است.

جدیدترین انحصاری بزرگ کنسول نسل هشتمی سونی یعنی Marvel’s Spider-Man، یک بازی کم‌اشکال و هیجان‌انگیزویکی از بهترین بازی های ps4 درسبک خود است؛ همان چیزی که طرفداران مرد عنکبوتی، مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند. اینسامنیاک گیمز، زمان بسیار زیادی را صرف به تصویر کشیدن شهر نیویورک، به بهترین حالت ممکن در این بازی کرده است و از منظر فنی، گرافیک Marvel’s Spider-Man و صداگذاری‌های آن در یک کلام، بی‌اشکال به نظر می‌رسند.

هم‌چنین در بخش داستانی نیز بسیار موفق عمل کرده و از تمام جوانب داستانی بدون نقص دارد چه طرفداران شخصیت محبوب اسپایدرمن، چه دوست‌داران بازی‌هایی با محوریت ابرقهرمان‌ها و چه گیمرهایی که از بازی‌های بزرگ تک‌نفره و داستانی لذت می‌برند، بدون شک باید به تجربه‌ی Marvel’s Spider-Man بپردازند.

برایتان جالب خواهد بود

کریتوس خدای جنگ بالاخره در ایران زمینگیر شد

عدد گم شده را در این چالش هوش ریاضی کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید

زن های سایز بزرگ زیبا در کنار نمادهای کشورشان+ عکس ها را حتمن ببینید!

چیستان: تو برادر من هستی اما من برادر تو نیستم. من کی هستم!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 2 =

دکمه بازگشت به بالا