;
سرگرمی

آزمون تفاوت تصویری بچه فیل بازیگوش؛فقط چشمان تیزبین می تونه در مدت 20ثانیه اختلاف تصویری رو پیدا کنه!

آزمون تفاوت تصویری بچه فیل بازیگوش: یک آزمون تصویری دیگر که در عین زیبا بودن تصویر می تواند برای لحظاتی شما را سرگرم کرده و ذهن مغز شما را به چالش کسیده و آن را ورزش دهد. شما در آزمون تفاوت تصویری بچه فیل بازیگوش باید تمام حواس خود را فعال کنید و سعی کنید در اولین تلاش که 20 ثانیه است 3 تفاوت موجود بچه فیل بازیگوش سمت راست و چپ را شناسایی کنید.

تست های سرگرمی که در وب سایت گفتنی هر روز به اشتراک گذاشته می شوند راه فوق العاده ای برای تقویت هوش ما هستند. با وجود آسان بودن برخی پازل ها اما انواع دیگری هم وجود دارند که می توانند شما را غافلگیر کنند.

اگه عینک لازم نیستی ببین: تست بینایی عدد 110،مطمئنی چشمان تیزبینی داری؟پس عدد 110 رو بین اعداد پیدا کن؟

این معمای تصویری که با عنوان آزمون تفاوت تصویری بچه فیل بازیگوش در بخش سرگرمی مجله گفتنی منتشر شده است از جمله تصاویر چالشی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است. نظرات و بازخوردهای این آزمون در شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک نشان می دهد که تنها عده کمی توانسته اند آن را در زمان مشخص شده حل کنند. در نگاه اول، تفاوتی میان دو تصویر سمت راست و چپ مرغ بامزه موجود نیست، اما اگر بیشتر دقت کنید، 3 تفاوت مشاهده خواهید کرد. تنها نابغه‌های واقعی توانسته‌اند با چشم غیرمسلح این تفاوت ها را شکار کنند.

همچنین ببینید: بازی هوش ریاضی میوه ها؛ قابل توجه باهوشا برای حل این آزمون تنها 15 ثانیه زمان دارید

آزمون تفاوت تصویری بچه فیل بازیگوش

تلاش کنید تا توانائی ها و مهارت‌های خود را به حداکثر برسانند. سعی کنید 3 تفاوت را در یک محدودیت زمانی 20 ثانیه ای پیدا کنید. آیا نیاز به مشاوره دارید؟ در یکی از سخت ترین تست ها باید از هر گونه حواس پرتی که به عملکرد شما آسیب می زند اجتناب کنید. به یاد داشته باشید که انجام این نوع فعالیت ها انواع مختلفی از فواید را در اختیار افراد قرار می دهد، مانند بهبود ظرفیت بینایی و ذهنی و سطح تمرکز در بلند مدت.

اگر آماده هستید تصویر آزمون تفاوت تصویری بچه فیل بازیگوش را با هم مرور می کنیم. فراموش نکنید پس از دیدن تصویر این آزمون فقط 20 ثانیه فرصت دارید تا تفاوت ها را شناسایی کنید. تصویر آزمون تفاوت تصویری بچه فیل بازیگوش در زیر به نمایش گذاشته شده است. زمان شما از هم اکنون شروع می شود.

ببینید: تست بینایی کلمه متفاوت WANDER؛ اگر کلمه متفاوت را در 10 ثانیه توانستید گیر بیاورید از چشمان تیزبینی بهره می برید

آزمون تفاوت تصویری بچه فیل بازیگوش

جالبه بخوانید: حکایت خیاط طمع کار در مثنوی معنوی،اثری از مولوی

پاسخ آزمون تفاوت تصویری بچه فیل بازیگوش

آیا توانستید 3 تفاوت تصویر آزمون تفاوت تصویری بچه فیل بازیگوش را  شناسایی کنید؟ اگر هنوز به دنبال یافتن تفاوت ها هستید، بهتر است زمان بیشتری را برای یافتن تفاوت ها اختصاص دهید.

همچنین ببینید: تست آدم شناسی: چقدر آدما رو تو نگاه اول می شناسید؟

.

.

.

.

همچنین ببینید: زیبایی پرنده ما باعث نشه تا تست تفاوت تصویری توکای منقار درشت رو نتونی حل کنی!

.

.

.

.

همچنین جالب است: بازی فکری سه چوب کبریت؛ اگر زیرک و باهوش هستید در 10 ثانیه معادله ای صحیح بسازید!

تفاوت ها را در تصویر ذیل مشاهده خواهید کرد. آیا شما توانستید در زمان مشخص شده آن را پیدا کنید. در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

پاسخ-آزمون تفاوت تصویری بچه فیل بازیگوش

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

جالب است: آزمون هوش شناخت پدر دختر؛ اگه تیز و باهوش باشی در 7 ثانیه پدر دختر رو گیر میاری

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

شاید جالب باشد: تفاوت تصویری دو آبشار؛ چند تا تفاوت بین دو تا آبشار میتونی پیدا کنی؟

ممکن است کمتر احساس اضطراب کنید

دنبال آرامش هستید؟ تحقیقات نشان داده، به خصوص حل پازل ممکن است به آرام شدن و کاهش اضطراب تان کمک کند.

مغزتان را ورزش می دهید

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

این مطالب هم جالبه ببینید:

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت خانواده مافیا:میتونی بگی کدوم خونواده جزو گروه مافیا می باشند؟

آزمون شناخت فرد بیدار؛ کدوم یکی از بچه ها خودشو به خواب زده و هنوز بیداره؟

معادله هوش ریاضی ؟=4-6؛فقط یک نابغه میتونه این معادله ریاضی را در 10 ثانیه حل کنه! 

عجیب ترین رشته های دانشگاهی که تا به حال نام آنها را نشنیده اید

جالب است: تست شخصیت برگ و پر؛ آیا به راحتی اعتماد می کنید؟ آیا مشکوک هستید؟ اولین چیزی که می بینید آن را آشکار می کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 9 =

دکمه بازگشت به بالا