;
سرگرمی

کیف قرمز رنگ متعلق به کدوم یک از این خانما می باشد،7ثانیه بیشتر فرصت نداری تا صاحب کیفو پیدا کنی

آزمون شناسایی صاحب کیف قرمز: در تصویر آزمون شناسایی صاحب کیف قرمز، دو زن را مشاهده می کنید. هر دو زن مدعی هستند که کیف قرمز رنگی که در تصویر است از آن اوست. کدام یکی راست می گوید؟ دلیل شما چیست؟ باید بدانید که آزمون شناسایی صاحب کیف قرمز به مانند بازی شطرنج می تواند سلول های خاکستری شما را تحت تأثیر قرار دهد.

در این آزمون، شما باید بدنبال کسی باشید که واقعیت را ذکر می کند. شما باید در کمتر از 7 ثانیه، صاحب اصلی کیفی را که دو زن نسبت به آن ادعا دارند را پیدا کنید! زمان شما محدود است و شما فرصت کمی دارید تا این معمای هوش تصویری را حل کنید.

 

تصویر آزمون شناسایی صاحب کیف قرمز

آزمون شناسایی صاحب کیف قرمز 1

.

.

.

 سوالات و معماهای تصویری می تواند تمام ذهن شما را درگیر کند. این مسئله به افزایش فعالیت های مغزی شما منجر شده، توانائیهای شناختی شما را افزایش می دهد. شما می توانید با کمک این چالش ها، مهارت های شناختی خود را بهتر بشناسید. امروزه بازی هایی که هر چه بیشتر تمرکز و ذهن افراد را وادار به فالیت می کند، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. برای تحلیل و حل هر کدام از این بازی های فکری نیاز دارید که از قدرت بینایی، دقت و تمرکز و همچنین تفکر منطقی خود استفاده کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی صاحب کیف قرمز

شاید بواسطه رنگ قرمز کیف، همچنین رنگ قرمز کلاه و شال گردن زن سمت چپی و همچنین کیف کوچکی که زن سمت راست دارد، شما معتقد باشید که کیف برای زن سمت چپی است. اما اگر دقت کنید یکی از لنگه های دستکش زن سمت راستی درون کیف قرار دارد. پس این کیف نیز برای زن سمت راست است.

حتمن بخوانید: داستان غلام زیرکی که یک شبه وزیر شد!

حتمن بخوانید: روابط عاشقانه اسطوره کنگ فو و علاقه بیش از اندازه او به زنان+ عکس

آزمون شناسایی صاحب کیف قرمز 2

آیا آزمون شناسایی صاحب کیف قرمز را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

آزمون جالب: اگه آدم شناسی بگو کدوم مرد به درد زندگی می خوره؟

شکستن کد در 12 ثانیه؟ آیا شما یکی از نابغه هایی هستید که می تواند آن را حل کند؟

جالبه: فقط افراد تیزبین در 5 ثانیه متوجه میشن که این کار زشت رو کی با عروس خانم کرده

خیلی جالبه: تست شخصیت شناسی: یک ظرف آجیل انتخاب کنید!

اینم ببین: چیستان تمرکز: کلمه ایی که همه می تونند درست بنویسن چیه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − شش =

دکمه بازگشت به بالا