;
سرگرمی

آزمون شناسایی مامور الکی را اگر زرنگ باشید می فهمید!

آزمون شناسایی مامور الکی: با وجود اهمیت تست هوش های تصویری، ما اغلب حتی از قدرت واقعی آن آگاه نیستیم. به همین دلیل است که امروز یک بازی فکری برای شما آورده ایم. گفتنی برای بهبود تمرکز شما  را تدارک دیده است.

شاید جالب باشد: معمای تصویری مادربزرگ فضایی: فقط اگه ضریب هوشی بالای 130 داری می تونی بفهمی کدوم از فضا اومده!

وب سایت گفتنی در بخش سرگرمی، انواع مطالب جالب و تست شخصیت، هوش تصویری و  تست بینایی را نشر می دهد. همچنین مطالب جدید و دانستنی های عجیب ما را در بخش عجایب بخوانید.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی نادان: کدام شخص نادان تر است؟

آزمون شناسایی مامور الکی کیه؟ کدوم خودشو دروغکی جا زده؟!

از دست ندهید: شخصیت مرد زندگیتون رو با نوع کفشی که می پوشه بشناسید

آزمون شناسایی مامور الکی

چالشی: تست هوش حقیقت یابی: کدومشون سخت در اشتباهه؟!

.

حتمن ببین: بازی فکری کبریت ها: اگر زرنگی با حرکت دادن یه کبریت جوابو بگو!

.

آزمون شناسایی مامور الکی: آیا هنوز به پاسخ این معما فکر می کنید؟ کمی بیشتر تلاش کنید، ما مطمئن هستیم که می توانید این کار را انجام دهید و قطعا خواهید دید که آن را به درستی حل کرده اید.

.

این مطلب رو از دست نده: عسل مانوکا سرفه شما را درمان می کند و از عسل معمولی بهتر است!

.

جواب آزمون شناسایی مامور الکی

خیلی جالبه: آزمون شناسایی شوهر بیزینسی: کدوم خانوم شوهرش مایه داره؟

روی بازوی لباس زن آرم پلیس وجود ندارد. عده ای که به دستبند بنفش مرد سمت راست اشاره کردند و گفتند دستبند او فیک است. شما چه فکر می کنید؟!

جالب است: تست هوش خانم متاهل رو شناسایی کنید و جا پای بزرگان تیزهوش بذارید!

جواب آزمون شناسایی مامور الکی

جالب است ببینید: هوش ریاضی: اگر نابغه حساب و کتاب هستی بگو N مساوی با چند هست؟

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

اینم ببین: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

سرگرمی چیست و هدف از آن چه باید باشد؟

آزمون شناسایی مامور الکی: سَرگَرمی یک فعالیت تفریحی در اوقات فراغت است که توجه مخاطبان را جلب می‌کند و به آنها لذت می‌بخشد. این فعالیت می‌تواند یک ایده یا یک کار باشد، اما به احتمال زیاد یکی از فعالیت‌ها یا رویدادهایی است که طی هزاران سال به‌طور خاص با هدف جلب توجه مخاطبان توسعه یافته‌است.

تیزبین ها بگین: معمای تصویری گربه درون فنجان ها سه تفاوت جزئی دارد؛ آیا آن قدر تیز هستید که بفهمید؟!

دلیل اصلی روی آوردن مردم به سرگرمی‌ها علاقه، لذت بردن و استفاده از اوقات فراغت است تا دستاوردهای مالی یا علمی.

از میان فعالیت‌های مربوط به سرگرمی می‌توان به جمع‌آوری مجموعه‌ها، ساختن کاردستی، پرداختن به ورزش‌ها و گذراندن دوره‌های آموزشی و هنر‌ی اشاره کرد. پرداختن به یک سرگرمی می‌تواند به ورزیدگی، کسب دانش و تجربه‌های با ارزش بینجامد، اما هدف اصلی سرگرمی‌ها رضایتمندی شخصی است.

جالبه: آزمون بینایی ایکس را پیدا کنید، افرادی که بینایی شان تیز نیست نمی توانند موفق شوند!

معما، تست بینایی و تست ها چگونه ما را به چالش می کشند؟

آزمون شناسایی مامور الکی: انواع بازی های فکری مانند تست بینایی و تست هوش، ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کنند و باعث میشوند تمرکز و دقت شما افزایش یابد. حل مداوم معماهای تست بینایی و تست و هوش سرعت تفکر شما را بالا می برد و همچنین روشی ساده اما موثر برای بهبود حافظه است

خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

معمای جدید: آزمون هوش وحشت: اگر باذکاوتی از بین این دو خانوم خطرناک کدام را انتخاب می کنی تا زنده بمانی؟!

خطای دید چیست؟

آزمون شناسایی مامور الکی: خطای دید که به عنوان توهم بصری نیز شناخته می شود، نوعی توهم است که توسط سیستم بینایی در ادراک بصری ایجاد می شود. به زبان ساده، خطای نوعی توهم نوری است که در آن نمی‌توانیم صحنه یا تصویری را که از طریق چشمان خود دیده‌ایم به وضوح درک کنیم. ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کنیم یا به راحتی فریب آن را می خوریم.

آزمون شناسایی مامور الکی: خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. اینترنت مملو از این تست های جذاب است.

عالیه: ترفندهای زیبایی قدیمی نیاکان ما که معجزه می کنند: از روغن زیتون تا جوش شیرین

تست هوش نوجوانان یا تست هوش برای بزرگسالان باعث می‌شود از لحاظ ذهنی همیشه آماده بمانید و آلزایمر را از شما دور می‌کند. گاهی تست‌های بینایی یا تست‌های تیزبینی و هوش باعث می‌شود شما را از زوال عقل در پیری نجات دهد.

امروزه برای سنجش میزان بهره هوشی هر انسانی از انواع مختلفی تست هوش و آزمون هایی استفاده می‌شود. بدون تردید می‌توان گفت که همه آدم‌ها علاقه دارند که هوش بالایی داشته باشند و بتوانند مشکلات زندگی را به خوبی درک کرده و از قدرت تحلیل بالایی برخوردار باشند. اولین قدم برای افزایش میزان هوشمان این است که بدانیم بهره هوشی ما چقدر است و کدام نوع از هوش‌ها در ما میزان بیشتری دارد.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی تفاوت جنگل: اگر تیزبین هستی 6 تا تفاوت رو در کمتر از 10 ثانیه پیدا کن!

نقش چیستان ها و معماها در رشد ذهنی کودکان

آزمون شناسایی مامور الکی: بچه‌ها عاشق چیستان هستند و دوست دارند چیستان ها را یاد بگیرند و آنها را برای دوستان و فامیل تعریف کنند.

چیستان کمک می‌کنه تا کودکان خوب گوش بدهند. اگر شنیداری قوی نداشته باشند نکته چیستان را از دست می‌دهند و نمی‌توانند جواب را پیدا کنند.

برای سخت تر شدن آنها را با سرعت تند بخوانید و کودک‌تان را امتحان کنید.

جالب خواهد بود: معمای تصویری مادربزرگ فضایی: فقط اگه ضریب هوشی بالای 130 داری می تونی بفهمی کدوم از فضا اومده!

بعد از مدرسه و یا اگر یک روز سختی را کودک‌تان گذرانده است و دنبال فعالیتی هستید که مغز و جسم او استراحت کند، چیستان یک گزینه عالی هست.

چیستان برای کودکان استرس را کاهش می‌دهد و احساس بهتری می‌کنند. در حالیکه مغز در حال کار کردن است، یک زنگ تفریحی برای روز و استراحتی برای مغز هست.

مشکل عدم تمرکز و دقت در کودکان این روزها یکی از معضلات آموزش و یادگیری هست و چیستان منجر به بهبود تمرکز روی گفتار فرد راوی و تقویت فرایند گوش دادن خواهد شد.

شاید جالب باشد: تست بینایی سگ کوچولو: اگر سگ را در بین صیفی جات ظرف 2 ثانیه پیدا کنی رودست عقاب ها زدی!

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

از دست ندهید:  تست هوش تصویری تشخیص دختر: اگر زبلی بگو کدوم بچه دختره؟!

آیا تست هوش یا آی کیو تنها پیش بینی کننده موفقیت است؟

گرچه از تست‎ هوش به عنوان بهترین عوامل پیش‎ بینی کننده موفقیت یاد می‎شود ولی یقینا عوامل دیگری نیز سهیم هستند مانند شخصیت ، دسترسی به یک شبکه عظیم و شانس محض. به عنوان مثال، اگر در برخورد با افراد خوب باشید، در اکثر موقعیت‎ های کاری عملکرد بهتری به نسبت فردی دارید که چنین توانایی را ندارد، حتی با آن که آن‎ها ممکن است نمره IQ بالاتری از شما داشته باشند.

برخی از افراد حتی ادعا می‎کنند نمره بیش از حد بالای IQ می‎تواند به ضرر شما باشد. از نظر افرادی که نمره بسیار بالایی در تست هوش می گیرند، سایر افراد بسیار کند و تنبل هستند و گاهی اوقات ممکن است حس کنند درک نمی‎شوند.

شاید جالب باشد: اگر هوش ریاضی دارید بگویید به جای علامت سوال چه عددی بگذاریم؟

ارتباط بین تیپ شخصیتی و بهره هوشی بالا 

افرادی که ضریب هوشی پایین دارند سنت گراتر هستند. بیشترین ارتباط بین ویژگی شخصیتی استقبال از تجربه و هوش بالا دیده می‎شود.

افرادی که از تجربه ‎های جدید استقبال می‎کنند به گفته محققان علم روانشناسی هوش بیشتری دارند.

استقبال از تجربه یا گشودگی یعنی علاقه داشتن به چیزهایی که جدید، پیچیده یا حتی خلاف سنت و قراردادها هستند.

ویژگی‎های خلاقیت، حساسیت نسبت به عواطف و استقبال از مسائل همچنین بیشترین ارتباط را با بهره هوشی بالاتر دارند. دلیل آن می‎تواند این باشد که باهوش بودن باعث می‎شود افراد نسبت به دنیای اطراف خود کنجکاوی بیشتری نشان دهند.

ببینید: تست هوش تصویری نوزاد فیک: کدوم نوزاد رفته قاطی آدما ولی تقلبیه؟

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

ببینید: تست هوش تصویری نوزاد فیک: کدوم نوزاد رفته قاطی آدما ولی تقلبیه؟

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

شاید جالب باشد: حکایت ملانصرالدین و ثروت بادآورده

مطالب جالب دیگر که توصیه می شود:

ببینید و نترسید: معمای انجمن جادوگرها: تفاوت های جزئی در دو تصویر است که فقط نابغه ها تشخیص می دهند!

جالب است: میان وعده های فوری و خوشمزه را با آون توستر یاد بگیرید!

 اگه زرنگی ببین: آزمون شناسایی مقصر اصلی کیه؟ اگر زرنگی بگو!

حتمن ببین: ترفندهای زیبایی دمده و مداد ابرو ممنوع! در عوض این تکنیک های آرایشی را یاد بگیرید

از دست نده: بازی فکری کلاف سردرگم: اگر هوش فضاییت خوبه گربه چطور می تونه موشو به تله بندازه؟!

تست بینایی کلید: اگه تو همون نگاه اول دسته کلید اتاقو دیدی چشمای یه ابرانسانو داری!

نوشته های مشابه

9 دیدگاه

  1. دروغه مردی که کیک داره دستش تقلبیه چون اولا او نماد که تو دستشونه مال همش سمت راسته مال اون چپ، دوما هم دستبندش قلابی و صورتیه…
    دقت کنین

    1. مرد سمت راست هم دستبندش الکی هست و هم آرمش دوخته شده هست و باید آرم روی بازوی راست باشد نه بازوی چپ

  2. آرمی ک پلیس داره روی دست راسته، زن مورد نظر آرم رو داره ولی چون دست راستش اونوره معلوم نیس
    مردی ک دست بند بنفش داره آرمش روی دست چپشه دستبندشم ک فیکه پس اون مامور نیس

  3. اگه این تست جایزه ای داره اون مال کنه
    مرد سمت راستی پلیس تقلبی هست، هم به دلیل دستبند بنفش رنگ و غیر استاندارد و هم به دلیل اینکه آرم پلیس روی بازوی سمت چپ اون دوخته شده ولی رو لباس بقیه روی بازوی سمت راستشون دوخته شده.
    ولی لباس خانم وسطی بازوی سمت راستش مشخص نیست و نمیشه هرکس به دلخواه خودش آرم پلیس روی هر بازویی که دوست داشت دوخت بزنه.

  4. سلام و درود
    ب نظر من مرد سمت راست مامور نیست.
    هم به دلیل دستبند هم به دلیل اینکه آرم پلیس روی یه طرف از بازو نصب میشه.
    جهت زن وسطی طوری است که بازوی راست معلوم نیست
    ولی مرد راستی علاوه بر دستبند قلابی ، آرم پلیس روی بازوی چپ قرار داره.
    پس مرد سمت راست مامور نیست.
    سپاس بیکران.💐💐🙏🏻💐

  5. سلام روزتون بخیر.اون مرد ک دستبند بنفش داره مامور الکیه همشون رو دست چپشون علامت رو دارن اون خانم دست چپش معلوم نیست .اون مرد روی دست راستش علامت دارع و دستبندش فیکه

  6. جواب اشتباه بود
    اگه توجه کنین همه کارمندا آرمشون روی دست چپشونه و برای اون خانم هم صدق میکنه
    ولی مرد سمت راست هم آرمش فیکه و جاش اشتباست هم دستبندش فیکه
    مرد سمت راست مامور الکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 18 =

دکمه بازگشت به بالا