;
سرگرمی

آزمون شناسایی مرد فقیر: زرنگ ها بگین که کدوم مرد فقیره؟ چرا؟

آزمون شناسایی مرد فقیر: کدام مرد در تصویر فقیر است؟ اگر در حل انواع چالش های تصویری خبره هستید این آزمون سرگرمی را از دست ندهید!

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناخت زوج لاکچری: اگر خودتان را زبل و باکله می دانید کدام زوج ثروتمند هستند؟!

در تصویر آزمون شناسایی مرد فقیر ما دو مرد رو مشاهده می نماییم که یکی از آنها لباس ناخدای یک کشتی رو بر تن دارد و دیگری هم با یک تیشرت و پیراهن معمولی، وظیفه شما دوستان این است بگویید که کدام یک از این دو نفر وضعیت مالی خوبی ندارد و فقیر می باشد.

حتما ببینید: آزمون شناسایی زنده ماندن: کی عقلش میکشه و زنده می مونه؟!

تصویر آزمون شناسایی مرد فقیر

آیا می توانید با توجه به تصویر و جزییات بگویید کدام یک از این دو مرد فقیر می باشد؟ حل آزمون شناسایی مرد فقیر در زمان مشخص شده 6 ثانیه نشان می دهد که تا چه اندازه ذهنی باز و قوه تحلیل و ادراک بالا دارید.

این تست هم جالب و چالشیه: تست هوش ریاضی 3 ها رو با هم جمع بزن اگه واقعا ریاضیت خوبه!

آزمون شناسایی مرد فقیر

این تست هم جالبه: اگر خیلی باهوشی بگو کدوم یکی از این آدما از زندگی ناامید شده؟

با دقت و تمرکز بالا به تصویر آزمون شناسایی مرد فقیر نگاه کنید و با توجه به معیارهای خود، مردی را که فکر می کنید از مرد دیگر فقیرتر است را شناسایی کنید. البته باید گفت که برخی نشانه ها هم می تواند به شما در رسیدن به پاسخ کمک کند.

برای دیدن پاسخ آزمون شناسایی مرد فقیر می توانید صفحه را به پایین اسکرول کنید . پاسخ خود را مقایسه کنید.

.

حتما ببین: خطای تصویری مادربزرگ: چه نکته غیر عادی در این عکس هست؟!

.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

.

.

جالب است بخوانید: داستانی بر اساس واقعیت: پسر دانشجویی که در عشق رکب خورد!

.

.

از دست نده: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

پاسخ آزمون شناسایی مرد فقیر

پاسخ آزمون شناسایی مرد فقیر: بعضی مرد سمت چپ را فقیر معرفی کنند و کسی را که لباس ناخدای کشتی را به تن دارد را ثروتمند معرفی کنند. آن هم ناخدایی که کشتی بزرگی در اختیار دارد. اما واقعیت آن است که لباس کاپیتانی، نمونه تقلبی از یک لباس کاپیتانی واقعی است.از نوع نگاه فردی که این لباس را پوشیده هست هم مشخص است که او حال و روز خوشی ندارد و دائما به این فکر است که چگونه می تواند مشکلات ریز و درشت مالی خود را حل کند. به نظر می رسد فرد سمت راست فقیرتر از فرد سمت چپ است. حداقل از نظر پوشش این گونه به نظر می رسد.

خیلی جالبه: آزمون شناسایی داماد: کدوم مرد با این زن ازدواج خواهد کرد؟

پاسخ آزمون شناسایی مرد فقیر

حتما ببینید: تست هوش ژاکت دزد مخفی کدوم بچه ست؟ کارآگاه های حرفه ای زود می گیرن!

آیا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی مرد فقیر جواب دهید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی مرد فقیر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در مجله اینترنتی گفتنی مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند.

معمای تصویری اسب در خانه: اگر ظرف 3 ثانیه پیداش کنی سلطان تیزچشمایی!

نقش تست های هوش

تست هوش بچه گروگان: این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

شاید جالب باشد: قصه دشمن در لباس دوست: حکایت عیسی به دین خود، موسی به دین خود

ارتباط بین تیپ شخصیتی و بهره هوشی بالا 

تست هوش بچه گروگان: افرادی که ضریب هوشی پایین دارند سنت گراتر هستند. بیشترین ارتباط بین ویژگی شخصیتی استقبال از تجربه و هوش بالا دیده می‎شود. افرادی که از تجربه ‎های جدید استقبال می‎کنند به گفته محققان علم روانشناسی هوش بیشتری دارند.

استقبال از تجربه یا گشودگی یعنی علاقه داشتن به چیزهایی که جدید، پیچیده یا حتی خلاف سنت و قراردادها هستند. ویژگی‎های خلاقیت، حساسیت نسبت به عواطف و استقبال از مسائل همچنین بیشترین ارتباط را با بهره هوشی بالاتر دارند. دلیل آن می‎تواند این باشد که باهوش بودن باعث می‎شود افراد نسبت به دنیای اطراف خود کنجکاوی بیشتری نشان دهند.

اینارم ببین:

تست بینایی گل لاله: چند گل در تصویر می بینید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا