;
سرگرمی

آزمون هوش انگلیسی را در کمتر از 5 ثانیه حل کنید: تصویر اسم چه کشوری را نشان می دهد؟

آزمون هوش انگلیسی را در کمتر از 5 ثانیه حل کنید: تصویر اسم چه کشوری را نشان می دهد؟

تست های بینایی به سرگرمی مورد علاقه هزاران نفری تبدیل شده است که می‌خواهند اوقات فراغت خود را صرف ورزش کردن ذهن و مغزخود و تقویت مهارت‌های شناختی خود کنند.

شاید جالب باشد: بازی فکری لیوان آبمیوه: قدرت مغز خود را آزمایش کنید و ببینید کدام لیوان اول در 20 ثانیه پر می شود

تصویر آزمون هوش انگلیسی

آزمون هوش انگلیسی

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی همسر زامبی؛اگه گفتی کدوم زامبی همسر واقعی مرد می باشد؟

.

.

.

.

پیشنهاد می شود: ضرب المثل نه شیر شتر نه دیدار عرب، ضرب المثلی قدیمی و کاربردی

.

.

.

.

از دست ندهید: بازی فکری فست فود: افراد زبل جواب نهایی را در 4 ثانیه حدس بزنید!

پاسخ آزمون هوش انگلیسی:

پاسخ آزمون هوش انگلیسی

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

جالبه: آزمون تفاوت تصویری مادر و کودک،فقط چشمان تیزبین می تونه 3 تفاوت تصویری رو پیدا کنه!

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

جالب است: آزمون تفاوت تصویری بچه فیل بازیگوش؛فقط چشمان تیزبین می تونه در مدت 20ثانیه اختلاف تصویری رو پیدا کنه!

ممکن است کمتر احساس اضطراب کنید

دنبال آرامش هستید؟ تحقیقات نشان داده، به خصوص حل پازل ممکن است به آرام شدن و کاهش اضطراب تان کمک کند.

مغزتان را ورزش می دهید

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

همچنین پیشنهاد می شود: آزمون هوش خانواده کودک ربا؛ کدوم خونواده در تصویر یک بچه را دزدیده است؟

مزایای بازی فکری برای بزرگسالان چیست؟

بازی‌های فکری عموما باعث می‌شوند تا در ذهن خود برنامه‌ریزی کنید، نقشه بکشید و تلاش کنید، اطلاعاتی را به خاطر بسپارید که در شکست دادن حریفان به کمک‌تان می‌آیند. وقتی که از مغزتان به اندازه کافی کار بکشید، از پیری و اختلالات حافظه و… دور خواهید ماند. هدف از انجام بازی فکری، بهبود حافظه، قدرت تفکر، افزایش سرعت انتقال و تقویت مهارت‌های شناختی است..

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت دانش آموز شیطون؛ کدوم دانش آموز چنین شوخی با معلم خود کرده است؟

شاید بپرسید مهارت‌های شناختی چیست؟ مهارت‌های شناختی همان مهارت‌هایی است که باید برای پردازش افکارتان داشته باشید. به عبارت ساده‌تر، توانایی‌هایی که در یادگیری و حل مسأله به کمک‌تان می‌آیند. چه کودک باشید و چه بزرگسال، برای بهتر زندگی کردن باید دائما فکر کنید و تصمیم بگیرید. پس چه خوب که به کمک روش‌هایی مانند استفاده از بازی فکری به مغزتان کمک کنید.

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت قاتل زن؛ کدام یک از این موجودات زن بی نوا را به قتل رسانده است؟

تعریف هوش توسط گاردنر استاد دانشگاه هاروارد

هوش عبارت است از “توانایی درک آسان و خوب، توجه به آنچه ضروری است، حل موقعیت ها یا مشکلات جدید بر اساس تجربیات انباشته شده قبلی و زیرکی”.

گاردنر، استاد دانشگاه هاروارد، از مفهوم سنتی هوش مبتنی بر IQ انتقاد کرد. هفت نوع هوش در کتاب او به نام «فریم‌های ذهن: نظریه هوش‌های چندگانه» توضیح داده شد و بعداً با دو نوع دیگر تکمیل شد که نهمین مورد آن است. بحث برانگیزترین آنها هوش معنوی یا وجودی بود.

شاید جالب باشد: بازی هوش دو چوب کبریت؛ اگه خدای هوشی با حرکت دادن دو چوب کبریت معادله را درست کن

به گفته متخصصان روان‌درمانی که این نظریه را توضیح می‌دهند، افرادی که هوش بصری و فضایی خود را توسعه داده‌اند، می‌توانند مفاهیم هندسی و فضایی را راحت‌تر تصور، درک و به صورت بینایی و تیزبینی نشان دهند.

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

مطالبی که دیگران دوست داشتند:

آزمون شناسایی تفاوت تصویری پیرمرد 3 تفاوت اصلی دارد که پیدا کردنش چشمان تیزی نیاز دارد

تست هوش الگوی ریاضی؛میتونی الگوی ریاضی تست هوش را در 10 ثانیه پیدا کنی؟

اگه تونستی با حرکت یک چوب معادله را در 10 ثانیه حل کنی مطمئنا یک نابغه ای!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 13 =

دکمه بازگشت به بالا