;
سرگرمی

یه چیزایی تو تصویر درست نیست، آیا قادر هستی اونا رو ببینی؟

آزمون یه چیزایی تو تصویر درست نیست: سرگرمی امروز قرار است میزان دقت و توجه شما را مورد آزمایش قرار دهد! پس تا می توانید حواستان را جمع کنید. به ما بگویید آیا قادر هستید تا خطاهایی که در تست امروز وجود دارد را شناسایی کنید؟

گاهی همه چیز همان طور که به نظر می رسد نیست. بینایی ما در بسیاری از موارد دچار خطا می شود. تست های بینایی و انواعی از معماهای تصویری می توانند در جهت بالا بردن ظرفیت های ذهنی و قدرت دید به ما کمک کنند.

خیلی جالبه این تست: چالشی که عجیبه: کدوم معلم وضع مالیش بهتره؟!

آیا در حل معماها خبره هستید؟ آیا به حل بازی های فکری علاقه دارید؟ اگر فکر می کنید چشمانی به تیزی عقاب دارید آزمون یه چیزایی تو تصویر درست نیست را از دست ندهید!

عجیب و دیدنی: آزمون شناخت حواس پرت: کدوم والد بیشتر سر به هوا هست؟

برای حل آزمون یه چیزایی تو تصویر درست نیست فقط 6 ثانیه فرصت دارید. تمام توجه خود را در این لحظه متوجه تصویر کنید. شما علاوه بر یافتن پاسخ درست بایستی در زمان تعیین شده موفق به حل چالش شوید. البته اگر موفق نشدید نگران نباشید می توانید بیشتر زمان بگذارید و با حل بیشتر این نوع از تست ها به مرور زمان جزئی بین تر خواهید شد.

تصویر آزمون یه چیزایی تو تصویر درست نیست

حتما ببین: تمام 10 تفاوت بین دو عکس را پیدا کنید. نوابغ این کار را در کمتر از 20 ثانیه انجام می دهند!

آزمون هوش خطاهای تصویر

برای این که بتوانید خطاهای تصویر را پیدا کنید باید علاوه بر دقت اطلاعات عمومی هم داشته باشید. دقت و هوش کافی با عنوان هوش اجتماعی و محیطی در بسیاری از برهه های زندگی به کمک ما می شتابند و در لحظات سخت و تصمیم گیری ها راهگشای ما خواهند بود.

پاسخ آزمون یه چیزایی تو تصویر درست نیست در پایین صفحه است:

 

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت خطر بزرگتر؛کدوم فرد در تصویر با خطر بزرگتری روبرو می باشد و احتمال مرگش بیشتره؟

.
.
.
.

اگر تا اینجا آمده اید احتمالا می خواهید پاسخ های خود را با جواب نهایی مقایسه کنید

.

این تست رو هم از دست نده: بعیده این سوال هوش هولناک و حل کنی مگر اینکه نترس باشی!

.

پاسخ آزمون یه چیزایی تو تصویر درست نیست

پاسخ آزمون هوش خطاهای تصویر

همان طور که در جواب نهایی آزمون یه چیزایی تو تصویر درست نیست می بینید، 3 اشتباه در تصویر وجود داشت. اولی گیتاری که در دست مرد قرار دارد اصلا سیم ندارد! دومین مورد زنی که مشغول صحبت با تلفن همراه خود است به جای گوشی موز در دستش دارد! و سومین خطا کودکی در پس زمینه مشغول بازی با یک راکون است که اگر در حوزه رفتار حیوانات اطلاعات داشته باشید حتما می دانید که راکون یکی از بامزه ولی باهوش‌ترین حیوانات است و با آدم ها رابطه ی نسبتا گرمی ندارد.

جالبه ببینی: فرد خوش شانسی که بعد تصادف زنده مونده کدومه؟

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

آیا انتظارات شما را برآورده کرد؟ خب، اگر توانستید بیشتر در مورد خود و نحوه زندگی خود بدانید، به شما تبریک می گوییم. علاوه بر این تست، انواع دیگری از چالش ها وجود دارد که مورد پسند شما خواهد بود. ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع چالش ها ادامه دهید. برای انجام این کار، فقط باید پیوند روبرو را دنبال کنید: چالش‌های بیشتر در بخش سرگرمی گفتنی ، و تمام. منتظر چی هستی؟

کاربرد معما ها و تست هوش چیست؟

از تست ‎های هوش برای اهداف متفاوتی استفاده می‎شود. استفاده از آن‎ها برای موارد زیر است:

  • انتخاب شغل و مشکلات مربوطه.
  • انتخاب کارمندان.
  • انتخاب مدرسه و رشته.
  • تحقیق بالینی در مورد بیماری‎هایی که تاثیر منفی روی هوش می‎گذارند، مانند زوال عقل.

تست ‎های هوش می‎توانند تحت این شرایط بسیار مفید باشند چون نمره‎ های بالای بهره هوشی (IQ) یک ظرفیت پیش‎ بینی کننده دارند. یعنی بهره هوشی به موفقیت تحصیلی در مدرسه، شغل، ویژگی‎های رهبری و خلاقیت ربط داده می‎شود.

قانون کلی این است هرچه نمره هوش شما بالاتر باشد، عملکرد بهتری در دنیای مدرسه و کار خواهید داشت. بنابراین، براساس امتیاز بهره هوشی ‎تان می‎توانید در مورد آینده‎ تان انتخاب ‎های بهتری بگیرید.

تست های سرگرمی جدید:

اینم خیلی جالبه: آزمون خطر مرگ: جون کدوم بچه در خطره؟ کدوم مادر بی فکرتر هست؟

این تست عالیه: یک تست عجیب برای افراد تیز: کدوم زن نیست؟!!

کدوم یکی متقلبه و نباید فریبش رو خورد؟

تست هوش دارک که شوکه تان می کند! کاربران قاتل صحنه را نیافتند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا