;
سرگرمی

آزمون هوش دختر ثروتمند را شناسایی کنید! افراد باهوش در 10 ثانیه می فهمند

آزمون هوش دختر ثروتمند: در تصویر دو دختر را می بینیم که هر دو به یک اندازه در شبکه های اجتماعی بر بازدید هستند و اینفلوئنسرهای موفقی محسوب می شوند. دختر سمت راست در حال ورزش است و دختر سمت چپ در حال خرید از خود سلفب گرفته است. آیا می توانید بگویید کدام ثروتمند است؟

همچنین ببینید: چیستان: آن چیست که بالا می رود و هرگز پایین نمی آید؟

آزمون هوش دختر ثروتمند1

عجیب و خواندنی: داستان مردی که 8 همسر و 107 فرزند دارد: برای تک همسری زیادی باهوشم، روزیشون رو خدا میرسونه!

.

.

.

.

آیا می دانید: تست روانشناسی حافظه قوی: متولدین کدام ماه ها حافظه قوی تری دارند؟

.

.

.

.

.

ببینید: تست روانشناسی قلب: چه چیز در رابطه عاشقانه از همه چیز برایتان مهم تر است؟

.

.

جواب آزمون هوش دختر ثروتمند

لوکیشن دختر سمت راست در دبی است. اگر به ساختمان ها دقت کنید متوجه می شوید. دختر سمت چپ صرفا در یک مرکز خرید عکس گرفته. اگر چه او هم وضع مالی خوبی دارد اما دختر سمت چپ خیلی ثروتمندتر است. او با لباس ورزشی در یکی از باشگاه های لوکس دبی ورزش می کند و پاتوقش همانجاست. در نتیجه او واقعا ثروتمند است.

آزمون هوش دختر ثروتمند2

معماها به چند دسته تقسیم می شوند و چگونه روی مغز اثر می گذارند؟

معماهای تصویری به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید. امروز به جای جداول سودوکو، بخش سرگرمی وب سایت گفتنی متعلق به شماست!

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

خبر خوش!

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد!

این مطالب هم جالب هستند:

تست بینایی گربه ناناز داره سلام می کنه، کدومش با بقیه فرق داره و خاصه؟

تست هوش تصویری وحشتناک: کدوم مادر اشتباهش تو آفسایده؟!

ضرب المثل دست از سر کچل کسی برداشتن!!

اگه چشمان تیزبین داری در مدت زمان 10 ثانیه 5 تفاوت تصویری سگ موج سوار را پیدا کنید؟

در تست شناسایی قاتل فرد ثروتمند کدام خدمتکار خانم قاتل هست؟فقط 7 ثانیه فرصت دارید!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. چرا برداشتید شکم و شونه های سمت راستی رو رنگ کردین؟ 😂💔
    دیگه کدومی آدمی با این …. میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا