;
سرگرمی

تست هوش تصویری وحشتناک: کدوم مادر اشتباهش تو آفسایده؟!

تست هوش تصویری وحشتناک شما را شوکه می کند! کمتر فردی می تواند تشخیص دهد حقیقتا کدام کار خطرناک تر است.

در این تصویر ما دو مادر را می بینیم که دارند رفتارهای سهل انگارانه ای با بچه ها نشان می دهند. مادر سمت چپ در حال سیگار کشیدن است. او جلوی بچه اش این کار را می کند. تصویر سمت راست نیز مادری را نشان می دهد که دارد با هله هوله او را سرگرم می کند. آیا می توانید بگویید کدام کدام مادر خطرناک تر و احمقانه تر است؟!

همچنین ببینید: چیستان: آن چیست که بالا می رود و هرگز پایین نمی آید؟

تست هوش تصویری وحشتناک 1

شاید جالب باشه: چه چیزی از خدا بزرگتر، از شیطان بدتر، فقرا آن را دارند، ثروتمندان به آن نیاز دارند، و اگر آن را بخوری، میمیری؟

.

.

.

اینم ببین: در تست شناسایی قاتل فرد ثروتمند کدام خدمتکار خانم قاتل هست؟فقط 7 ثانیه فرصت دارید!

.

.

تست هوش تصویری وحشتناک یک سوال هوش تصویری می باشد که در تلاش است مغز شما را به چالش بکشد.پس تلاش کنید تا از حداکثر مهارت های خود استفاده کرده و نشان دهید که یک کارآگاه تمام عیار هستید. برای رمزگشایی لازم است، دقت کنید، تمرکز خود را به حداکثر برسانید و تمام جزئیات تست هوش تصویری وحشتناک را تجزیه و تحلیل کنید.

.

.

.

ببینید: چیستان: افعی سر است مار نیست، گیاه خوار است گاو نیست، گرد و سخت است سنگ نیست!

.

.

بیایید جواب تست هوش تصویری وحشتناک را ببینیم!

سیگار خطرناک تر است. اگر چه فست فود و خوراکی های ناسالم مثل چیپس و پفک و نوشابه باعث بیماری هاب مختلفی در کودکان می شود اما سیگار چیزی است که حتی ناآگاه ترین والدین نیز می دانند نباید آن را جلوی کودک انجام دهند. بنابراین احمقانه ترین کار را مادر سمت چپ انجام می دهد.

علاوه بر این احتمال دارد مادر سمت راست موقتا این کار اشتباه را انجام داده باشد و دفعه های بعد غذای سالم به فرزندش بدهد. اما مادر سمت راست از فرزندش کاملا غافل است. پس نه تنها جلوی او سیگار می کشد که حتی به تغذیه فرزندش هم توجهی ندارد.

تست هوش تصویری وحشتناک 2

تست های سرگرمی که در وب سایت گفتنی هر روز به اشتراک گذاشته می شوند راه فوق العاده ای برای تقویت هوش ما هستند. با وجود آسان بودن برخی پازل ها اما انواع دیگری هم وجود دارند که می توانند شما را غافلگیر کنند.

اینم ببین: به نظر شما در معمای برداشتن شمش طلا بدون خطر ،کدام یک از تُنگها ایمن تر است؟

چرا باید تست هوش و معما حل کرد؟

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند

فواید بازی فکری برای کودکان

فواید بازی فکری برای کودکان از جهاتی به فواید بازی های فکری برای بزرگسالان شباهت دارد. بازی فکری باعث تقویت و بهبود عملکرد مغز و ذهن میشود که در تمام ابعاد زندگی موثر است. تقویت و رشد مهارت‌های فردی و اجتماعی، کودک را تبدیل به انسانی توانمند می‌کند که روزبه‌روز استقلال بیشتری می‌یابد و حس مسئولیت‌پذیری و اتکای به خود را بیشتر در خود رشد می‌دهد.

از آنجا که پرورش مغز از سال های اولیه زندگی و کودکی آغاز میشود امری مهم و تاثیر گذار است. از جمله فواید بازی فکری برای کودکان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1.فواید بازی های فکری برای رشد ذهنی کودک

اولین تاثیر بازی فکری بر رشد مغز و بهبود عملکرد ذهن است. یکی از هدف های طراحان بازی فکری این است که بازی‌های فکری دقیقا چنین کارکرد‌های ذهنی دارند و در زمینه‌های : افزایش تمرکز و توجه و ادراک، درک بهتر مفاهیم درسی با استفاده از بازی‌های فکری، تقویت تخیل و افزایش خلاقیت باعث بهبود عملکرد مغز و ذهن میشوند.

2.فواید بازی های فکری برای رشد اجتماعی کودک

کودکان معمولا در هنگام بازی کردن هم‌بازی دارند. از جمله فواید بازی فکری برای کودکان این است که کودک علاوه بر هم‌بازی به هم فکر نیز نیاز دارد و در روند انجام بازی فکری، در تمرکز و توجه و تصمیم گیری یاری دهنده یکدیگر باشند. آن ها از طریق بازی افکار و ایده های خود را با کودکان هم سن خودشان مطرح کرده و به تجزیه و تحلیل ایده های یکدیگر می پردازند.

همچنین ایجاد مسئولیت پذیری در قبال خود و دیگران و نیز تقویت روحیه پذیرش تفاوت ها و مدیریت را نیز می‌توان از دیگر فواید بازی فکری برای کودکان به شمار آورد.

3.فواید بازی های فکری برای رشد روانی و شخصیت فردی

رشد فردی باعث ایجاد رشد اجتماعی کودکان می شود. اگر بخواهیم کودکان عملکرد خوبی در جامعه و میان هم سالان خود داشته باشند باید به رشد زمینه های فردی آن ها توجه کنیم.

تقویت اعتماد به نفس، کاهش استرس، افزایش تعاملات مثبت میان کودک با اعضای خانواده موارد مهمی در زمینه رشد فردی کودکان هستند.

این مطالب هم جالب هستند:

ضرب المثل دست از سر کچل کسی برداشتن!!

اگه چشمان تیزبین داری در مدت زمان 10 ثانیه 5 تفاوت تصویری سگ موج سوار را پیدا کنید؟

تست روانشناسی حافظه قوی: متولدین کدام ماه ها حافظه قوی تری دارند؟

داستان مردی که 8 همسر و 107 فرزند دارد: برای تک همسری زیادی باهوشم، روزیشون رو خدا میرسونه!

اگه خودتو باهوش و زرنگ میدونی آزمون هوش جمع اعداد را در 10 ثانیه حل کن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا