;
سرگرمی

اشتباه تصویری سرویس بهداشتی؛ آیا میتونی در 7 ثانیه اشتباه موجود در تصویر را شناسایی کنید؟

اشتباه تصویری سرویس بهداشتی؛ آیا می توانید اشتباه تصویری سرویس بهداشتی را در 7 ثانیه تشخیص دهید؟ ما شما را به شرکت در این بازی فکری و تعیین سطح IQ خود دعوت می کنیم.

اشتباه تصویری سرویس بهداشتی چالشی است که شما را سرگرم می کند، اما مهمتر از همه توانایی های شناختی شما را آزمایش می کند.

 

تصویر اشتباه تصویری سرویس بهداشتی

اشتباه تصویری سرویس بهداشتی 1

.

.

.

در اشتباه تصویری سرویس بهداشتی باید از چابکی تصویری و سطح تمرکز خود برای امید به موفقیت استفاده کنید. در واقع، پیدا کردن و شناسایی عنصر درخواستی یعنی اشتباه موجود در سرویس بهداشتی در اولین تلاش آسان نخواهد بود.برای پیدا کردن اشتباه تصویری در مدت زمان تعیین شده سعی کنید خود را در شرایط مناسب قرار دهید. در جای آرام و خلوت قرار بگیرید.

.

.

.

پاسخ اشتباه تصویری سرویس بهداشتی

اشتباه تصویری سرویس بهداشتی 2

آیا اشتباه تصویری سرویس بهداشتی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

تست های بینایی و بازی های فکری چه تاثیری دارند؟

اگرچه بسیاری از ما در مورد تقویت بدن خود فقط به ماهیچه ها فکر می کنیم، اما به گفته کارشناسان، واقعیت این است که ورزش مغز نیز برای به روز نگه داشتن سلامتی ما ضروری است.

دکتر بونر جکسون، عصب‌روان‌شناس در کلیولند، می‌گوید که هر چه بیشتر یاد بگیریم، ارتباطات بیشتری در مغزمان ایجاد می‌کنیم.
به عنوان برخی از نکات برای تحریک مغز، این متخصص افراد را راهنمایی کرد تا فعالیت های تحریک کننده ذهنی جدیدی را امتحان کنند و آنها را به سرگرمی هایی مانند خواندن، یادگیری مهارت هایی مانند نجاری، باغبانی، آلات موسیقی، حل مسائل ریاضی و حتی پازل های بصری تبدیل کنند.

سرگرمی چیست و هدف از آن چه باید باشد؟

سَرگَرمی یک فعالیت تفریحی در اوقات فراغت است که توجه مخاطبان را جلب می‌کند و به آنها لذت می‌بخشد. این فعالیت می‌تواند یک ایده یا یک کار باشد، اما به احتمال زیاد یکی از فعالیت‌ها یا رویدادهایی است که طی هزاران سال به‌طور خاص با هدف جلب توجه مخاطبان توسعه یافته‌است.

دلیل اصلی روی آوردن مردم به سرگرمی‌ها علاقه، لذت بردن و استفاده از اوقات فراغت است تا دستاوردهای مالی یا علمی.

از میان فعالیت‌های مربوط به سرگرمی می‌توان به جمع‌آوری مجموعه‌ها، ساختن کاردستی، پرداختن به ورزش‌ها و گذراندن دوره‌های آموزشی و هنر‌ی اشاره کرد. پرداختن به یک سرگرمی می‌تواند به ورزیدگی، کسب دانش و تجربه‌های با ارزش بینجامد، اما هدف اصلی سرگرمی‌ها رضایتمندی شخصی است.

وقتی بتوانید معما را حل کنید حس لذت ناگهانی و شدیدی به شما دست می دهد

آن لحظه ای که بالاخره معما را حل می کنید را خاطرتان هست؟ این حس را به لطف جاری شدن سیلی از دوپامین در هسته اکومبنس تجربه می کنید، بخشی از مغز که مسئولیت پاداش و تقویت را برعهده دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 6 =

دکمه بازگشت به بالا