;
سرگرمی

تست بینایی برگ تنها؛ فقط 10 درصد افراد میتونن در 8 ثانیه برگی که جفتی ندارد راپیدا کنند.

تست بینایی برگ تنها

تست بینایی برگ تنها؛ اگر ادعا می کنید که چشمان تیزی دارید برگی که تنهاست را پیدا کنید. تست بینایی برگ تنها قدرت دید شما را به چالش می کشد.

تست های بینایی به مانند تست بینایی برگ تنها، بهترین راه برای محک زدن میزان دقت و جزئی نگری شما هستند. آیا خودتان را تیز و زرنگ می دانید؟ آیا آز آن دسته آدم هایی هستید که همه چیز را زود متوجه می شوند؟! سرگرمی امروز را از دست ندهید.

تست های بینایی به سرگرمی مورد علاقه هزاران نفری تبدیل شده است که می‌خواهند اوقات فراغت خود را صرف ورزش کردن ذهن و مغزخود و تقویت مهارت‌های شناختی خود کنند.

شاید جالب باشد: برای پیدا کردن اشتباهات تصویری انبار مزرعه فقط 7 ثانیه فرصت دارید! پس با دقت ببینید!

.

.

.

ما شما را به شرکت در این بازی فکری و تعیین سطح IQ خود دعوت می کنیم. ما همچنین راه حل یا همان پاسخ را در پایین صفحه اضافه کرده ایم. اگر نتوانستید که برگ تنها را در زمان مشخص شده پیدا کنید و خسته شدید،می توانید در نهایت به پاسخ مراجعه کنید.

.

.

.

از دست ندید: چیستان: آن چیست که همه می بینند ولی خدا نمی بیند؟

پاسخ تست بینایی برگ تنها

تست بینایی برگ تنها 1

آیا تست بینایی برگ تنها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشد: اگه می خوای یخورده فسفر مغزتو بسوزونی آزمون هوش عدد گمشده در دایره رو 10 ثانیه ای پیدا کن.

معما، تست بینایی و تست ها چگونه ما را به چالش می کشند؟

انواع بازی های فکری مانند تست بینایی و تست هوش، ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کنند و باعث میشوند تمرکز و دقت شما افزایش یابد. حل مداوم معماهای تست بینایی و تست و هوش سرعت تفکر شما را بالا می برد و همچنین روشی ساده اما موثر برای بهبود حافظه است

خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

همچنین ببینید: آزمون تمرکز اعداد: آیا چشم سالمی دارید؟ پس در 9 ثانیه 288 را پیدا کنید

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در  اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کندخبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کننداین جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاندکدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

 گفتنی با انواعی از معماها و چالش ها پذیرای شماست. کافی است به بخش سرگرمی ما سری بزنید.

مطالب پیشنهادی ما:

اگه خودتو باهوش و زرنگ میدونی آزمون هوش جمع اعداد را در 10 ثانیه حل کن.

بازی هوش ارزش شیر بستنی؛ با حل کردن این بازی هوش در 10 ثانیه ثابت کنید که متخصص بازی های هوش ریاضی هستید.

چیستان: لبم به لبت، دستم به گردنت. دو روغن تو یه شیشه!

حکایت ضرب المثل فواره چون بلند شود سرنگون شود!

به نظر شما در تست شناسایی فرد غیر عادی کدام یک از افراد در تصویر یک انسان غیر عادی است؟

اشیا پنهان شده در فروشگاه رو می تونید در مدت زمان 3 ثانیه پیدا کنید.اگر بتونید سریع پیدا کنید چشمان تیزبینی دارید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا