;
سرگرمی

تست روانشناسی حافظه: آنچه را که ابتدا می بینید نشان می دهد که آیا حافظه خوبی دارید یا خیر؟

تست روانشناسی حافظه: آنچه را که ابتدا می بینید نشان می دهد که آیا حافظه خوبی دارید یا خیر؟

آیا می خواهید بدانید حافظه شما چقدر خوب است؟ این تست ساده را انجام دهید و ببینید چه چیزی را به یاد دارید! دنباله ای از آیتم ها به شما نمایش داده می شود و تنها کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا آنچه را دیدید به خاطر بسپارید. این یک راه سرگرم کننده برای به چالش کشیدن حافظه شما و پیدا کردن چگونگی اندازه گیری است. بنابراین، بیا، آن را امتحان کنید!

شاید جالب باشد: معمای چالشی سن: وقتی پدرم 31 ساله بود من 8 ساله بودم. اکنون او دو برابر من سن دارد. من چند ساله هستم؟

تصویر تست روانشناسی حافظه:

آیا کنجکاو هستید که بدانید ذهنتان در مورد شما چه می گوید؟ این تست شخصیت قدرت حافظه شما را از طریق تصاویری که مشاهده می کنید اندازه گیری می کند. با نگاه کردن به عکس، می توانید تشخیص دهید که حافظه خوبی دارید یا خیر؟

از طریق تست روانشناسی حافظه، می توانید بینشی در مورد خاطرات خود به دست آورید و بیشتر در مورد خود بیاموزید. انجام این تست شخصیتی ساده و سریع است، پس همین امروز آن را امتحان کنید!

شاید جالب باشد: فقط 1 چوب کبریت را حرکت دهید! ببینید عقل شما چقدر تیز است!

تست روانشناسی حافظه

نتایج تست روانشناسی حافظه در پایین صفحه:

 

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی دزد چمدان؛به نظرتون چه کسی چمدان الیور را دزدیده است؟

.

.

.

.

ببینید: رقص ناگهانی زنان فرانسه و مردن بر اثر رقص زیاد:اختلال نادر و وحشتناک در سال 1518 م!

.

.

.

.

شاید جالب باشد: معمای چگونگی نجات از برف؛لوسی چگونه توانسته است در مسابقه جزیره وسط دریاچه پیروز گردد؟

نتایج تست روانشناسی حافظه:

زن

اگر ابتدا به یک زن توجه کردید، نشان می دهد که شما حافظه خوبی دارید و به جزئیات توجه دارید . شما نسبت به ظرایف محیط خود حساس هستید و این توانایی را دارید که به سرعت آنچه را که در اطرافتان است بپذیرید.

شما می توانید ظرافت های مکالمات را درک کنید و احتمالاً شنونده ای عالی خواهید بود. شما می توانید بسیار تحلیلگر باشید و به جزئیات توجه داشته باشید و چیزهایی را که دیگران ممکن است از دست بدهند را تشخیص دهید.

شاید جالب باشد: آزمون تفاوت تصویری خرگوش،فقط یک نابغه می تواند 3 تفاوت را در کمتر از 20 ثانیه پیدا کند!

اقیانوس

تست روانشناسی حافظه: اگر ابتدا به اقیانوس توجه کردید، نشان می دهد که حافظه بلندمدتی دارید. شما یک حس قوی از خود دارید و به طور کلی منظم، قابل اعتماد و جزئیات گرا هستید. شما در یادآوری حقایق، تاریخ ها و وقایعی که در گذشته اتفاق افتاده مهارت دارید و در تجزیه و تحلیل و حل مسئله مهارت دارید. شما تمایل دارید خلاق باشید و می توانید بر دانش آنها برای ایجاد ارتباط و نتیجه گیری بنا کنید.

شما اغلب صبور هستید و می توانید برای مدت طولانی روی یک کار متمرکز بمانید. شما همچنین درک خوبی از آنچه در زندگی مهم است دارید، که به شما کمک می کند وظایف، اهداف و روابط را اولویت بندی کنید.

همچنین ببینید: معمای تصویری فرار از زندان؛اگه گفتی کدوم زندانی قصد فرار از زندان رو داره؟

پرنده ها

تست روانشناسی حافظه: اگر ابتدا به پرندگان توجه کردید، نشان می دهد که شما یک خاطره ی اپیزودیک دارید . شما می توانید تجربیات گذشته را به خاطر بسپارید، از جمله اینکه کجا بودید، با چه کسی بودید و چه احساسی داشتید. همچنین ممکن است بتوانید جزئیات دقیق رویدادهایی مانند مکالمات یا ترتیب مراحل یک کار را به خاطر بیاورید .

افراد دارای حافظه اپیزودیک تمایل دارند خلاق و جزئیات گرا باشند و اغلب می توانند حقایق و داستان ها را با دقت و وضوح به خاطر بیاورند. آنها غالباً مشکل گشا هستند و همچنین می توانند خارج از چارچوب فکر کنند.

پیشنهاد میشه: تست جزئیات شخصیتی: طرز کیف گرفتن شما شخصیتتان را لو میدهد!

مرد

تست روانشناسی حافظه: اگر ابتدا به یک مرد توجه کردید، نشان می دهد که حافظه معنایی قوی دارید ، به این معنی که می توانید به راحتی حقایق و مفاهیم را به خاطر بسپارید. شما یک مشکل گشا هستید که می توانید به سرعت و به طور موثر اطلاعات گذشته را به خاطر بیاورید. شما یک حافظه عالی برای جزئیات دارید و می توانید به راحتی حقایق و ارقام را از گذشته به یاد بیاورید. شما همچنین می توانید بین ایده ها و واقعیت های به ظاهر نامرتبط ارتباط برقرار کنید.

شاید جالب باشد: آزمون شناخت فرد بیدار؛ کدوم یکی از بچه ها خودشو به خواب زده و هنوز بیداره؟

شما یک شنونده و ارتباط دهنده عالی هستید که می توانید ایده های پیچیده را به روشی قابل درک توضیح دهید. حافظه معنایی قوی شما به شما کمک می کند منطقی فکر کنید، ارتباط برقرار کنید و به طور موثر با دیگران ارتباط برقرار کنید.

با تشکر از شرکت شما در تست روانشناسی حافظه، امیدواریم به شما خوش گذشته باشد. برای کشف تست های شخصیتی جدید به طور منظم وب سایت ما را بررسی کنید. شما همچنین می توانید این تست سرگرم کننده را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید و ببینید آیا آنها می توانند امتیاز شما را شکست دهند یا خیر! توجه داشته باشید که این آزمون صرفا جنبه سرگرمی دارد.

همچنین ببینید: تست هوش تفاوت دو ساحل؛ میتونی در کمتر از ده ثانیه چهارتفاوت اساسی دو تصویر را پیدا کنی؟

تست شخصیت شناسی چیست؟

تست شخصیت شناسی ابزاری است که برای ارزیابی شخصیت انسان استفاده می‌شود.

آزمون و ارزیابی شخصیت به تکنیک‌هایی اشاره دارد که برای اندازه‌گیری الگوهای مشخصه ویژگی‌هایی که افراد در موقعیت‌های مختلف از خود نشان می‌دهند طراحی شده است.

از تست‌هایشخصیت شناسی می‌توان برای کمک به مشخص کردن تشخیص بالینی، راهنمایی مداخلات درمانی و کمک به پیش‌بینی نحوه واکنش افراد در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد.

شخصیت چیزی است که ما هر روز آن را به‌طور غیر رسمی ارزیابی و توصیف می‌کنیم. وقتی ما در مورد خودمان و دیگران صحبت می‌کنیم، اغلب به ویژگی‌های مختلف شخصیت یک فرد اشاره می‌کنیم. زمانی که روانشناسان شخصیت را در سطحی منظم‌تر و علمی‌تر ارزیابی می‌کنند، تقریباً همین کار را انجام می‌دهند.

مطالبی که پیشنهاد می شود:

همچنین جالب است: تست تصویری نشانه های تصویری؛تنها 5 درصد افراد در مدت7 ثانیه متوجه مفهوم آن شدند!

معمای طلاق را حل کنید! کدام زوج تصمیم به جدا شدن گرفته اند؟

آزمون شناسایی تفاوت مزرعه: 9 تفاوت در مزرعه حیوانات را پیدا کنید، 30 ثانیه بیشتر وقت ندارید!

بهترین ویژگی شما در اجتماع چیست؟ نوع فنجان چایی که انتخاب می کنید این را نشان می دهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا