;
سرگرمی

تینا تصاویری از نامزدش دریافت کرد و بلافاصله فهمید که او دارد خیانت می کند.اما چگونه ؟

هوش تصویری خیانت نامزد: در تصویر هوش تصویری خیانت نامزد ما فردی به نام ادوارد را مشاهده میکنیم که برای تحصیل به یک کشور دیگر مهاجرت کرده و در اتاقی که برای خود اجاره کرده عکسهای سلفی انداخته و برای نامزدش تینا فرستاده است و از سختی ها و تنهایی خود برای وی گله کرده و از دلتنگی خود برای وی می گوید، ولی تینا بعد از دیدن این عکسها سریعا می فهمد که ادوارد در حال خیانت کردن به وی می باشد و با دختر دیگری ارتباط دارد.

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتونی بگی تینا از کجا متوجه خیانت ادوارد به خود شده است؟برای پاسخگویی به هوش تصویری خیانت نامزد تنها 8 ثانیه فرصت داری.

 

تصویر هوش تصویری خیانت نامزد

هوش تصویری خیانت نامزد 1

.

.

.

خیانت ویران کننده ترین رفتاری است که می تواند از انسان سر بزند. افراد خیانتکار معمولا از عزت نفس پایین رنج می برند و به دلیل عدم مواجهه با مشکلات زندگی شان دست به پنهان کاری می زنند. متهم کردن طرف مقابل مکانیزمی دفاعی برای توجیه عمل غیرمنطقی شان است. همچنین افراد خود محور و نمایشی بیش از دیگران تمایل به خیانت از خود بروز می دهند.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری خیانت نامزد

اگر با دقت به تصویر نگاه میکردین متوجه وجود رژ لب یک خانم بر روی لیوانی که بر روی ناهار خوری است می شدین که این مدرک به تنهایی ثابت میکند ادوارد تنها نیست و اوقات خود را با وی می گذراند.

هوش تصویری خیانت نامزد 2

آیا هوش تصویری خیانت نامزد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا