;
سرگرمی

در تست شناسایی پرستار بچه تقلبی،یکی از پرستارها زن نیست به نظر شما کدوم یکیه؟

تست شناسایی پرستار بچه تقلبی: برای ارائه پاسخ به معماهای تصویری شما باید از نهایت دقت، توجه و تمرکز خود استفاده کنید. به باور محققان توجه به بازی های فکری می تواند زمینه خوبی را برای ورزش مغز شما را فراهم کند. بر همین اساس سوالات هوش و تست ها و پازل ها می توانند در این زمینه بسیار کمک کننده باشند.

امروز نیز یک معمای تصویری جالب دیگر را برای شما آماده کرده ایم. در این معمای تصویری نیز به مانند معماهای مشابه باید شما بدنیال یک مسئله متفاوت باشید. برای غلبه بر معما باید از تمام مهارت های شناختی خود استفاده کنید.

جزئی ترین موارد را بررسی کنید و زوایای مختلف را بررسی کنید. این نکته را نیز همواره در نظر داشته باشید که سوالات معمایی زمان محدودی دارند. برای ارائه پاسخ به آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی نیز تنها 5 ثانیه فرصت دارید.

همچنین ببینید: تفاوت تصویری بچه گربه ها؛ یه تیزبین واقعی می‌تونه تو 8 ثانیه تفاوت های دو تصویر را پیدا کنه!

تست شناسایی پرستار بچه تقلبی

برای انجام این آزمون نیز همانطور که در بالا اشاره شد باید تمرکز کنید. به عکس با دقت نگاه کنید. توضیحاتی که در عنوان سوال یا معما داده شده است را دقیقا بخوانید و سپس با تجزیه و تحلیل توضیحات و جزئیات عکس به پاسخ دست پیدا کنید. یادتان باشد ارائه پاسخ درست منوط به استفاده حداکثری شما از مهارت های شناختی تان می باشد.

در تصویر آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی شما با یک صحنه کاملا طبیعی روبرو هستید. در گوشه ای پارک دوکودک به همراه پرستارهای خود در حال بازی هستند. همه چیز نرمال به نظر می رسد. اما اگر کمی دقت و توجه کنید متوحه خواهید شد که یک اشکال بزرگ در این تصویر وجود دارد. یکی از دو پرستار واقعا زن نیست. او به خاطر یافتن شغل خود را به شکل یک زن در آورده است.

شما می توانید این مسئله را با پیدا کردن یک نشانه کوتاه اثبات کنید. اما یافتن این نشانه نیازمند دقت و توجه است. آیا شما توانستید در کمتر از 5 ثانیه در آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی، مردی را که خود را به شکل پرستار کودک در آورده است را شناسایی کنید!؟

شاید جالب باشد: حکایت حاکم نیشابور و کشاورز بیچاره!

تست شناسایی پرستار بچه تقلبی-1

ببینید: آزمون شناسایی راکون مشابه؛ در این تصویر دو راکون شبیه همدیگه رو 8 ثانیه ای پیدا کن

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: تفاوت تصویری دختر بومی؛ اگه بینایی و دقتت خوب باشه سه تفاوت تصویر را 7 ثانیه ای گیر میاری

.

.

.

.

.

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت آدم ربا؛ میتونید در 7 ثانیه بگین چه کسی کودک را ربوده است؟

پاسخ تست شناسایی پرستار بچه تقلبی

اگر به این قسمت از متن رسیده اید، احتمالا در زمان مشخص شده به پاسخ رسیده اید. اما می خواهید پاسخ خود را با پاسخ سازنده آن مقایسه کنید. اگر به پاسخ قطعی نرسیده اید می توانید چند ثانیه بیشتر جزئیات تصویر را بررسی کنید.

.

.

.

شاید جالب باشد: قدرت ریسک پذیری خود را با تست شخصیت ریسک بسنجید.

اگر فکر می کنید پرستار بچه ای که شلوار پوشیده مرد است، پاسخ شما اشتباه است. حواستان باشد شلواری که پرستار بچه پوشیده است، شما را فریب ندهد. به پرستاری که بر روی نیمکت نشسته است دقت کنید. مشخص است گلاه گیس دارد و او در واقع یک مرد است.

تست شناسایی پرستار بچه تقلبی-2

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

۱. ویژگی افراد باهوش و نابغه چیست؟

مهم‌ترین ویژگی این افراد دقت زیاد و تلاش برای درک درست چیزهای مختلف است. این افراد کمال‌گرا هستند، اما هیچ‌گاه هوش خود را به رخ دیگران نمی‌کشند و خود را فردی معمولی می‌دانند.

۲. مشکلات افراد باهوش چیست؟

گاهی این افراد برای برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارند و درست درک نمی‌شوند. این مسئله باعث مشکلاتی در روابط شخصی و کاری‌شان می‌شود.

۳. ازدواج با افراد باهوش چگونه است؟

افراد باهوش هم مانند بقیه آدم‌ها هستند و در واقع اغلب تشخیص‌دادن تفاوتشان دشوار است. درک بالای این افراد آنها را جذاب می‌کند، البته اگر شما هم بتوانید درکشان کنید!

۴. خصوصیات زنان باهوش چیست؟

زنان باهوش سختکوش و مستقل هستند، احساسات خود را خوب کنترل می‌کنند و روابط اجتماعی و کاری خوبی دارند.

۵. چرا افراد باهوش تنها هستند؟

این حرف بیشتر مواقع حقیقت ندارد. اتفاقا افراد باهوش به‌خاطر درک بهتر افراد و دقت زیادشان بهتر می‌توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند، فقط گاهی ترجیح می‌دهند زمانشان را با افرادی مثل خودشان بگذرانند یا آن را صرف توسعه فردی کنند.

مطالب پیشنهادی ما:

حکایت قاضی و همسر بازرگان؛بازرگانی که همسرش را به نزد قاضی معتمد شهر سپرد!

چشمان تیزی داری؟در این تست بینایی فلامینگو متفاوت را در مدت 8 ثانیه پیدا کن!

می تونید در مدت 10 ثانیه 3 تفاوت تصویری چوب بر ماهر تصویر را پیدا کنید؟

تبدیل شدن ناگهانی عروس و داماد به سنگ در گیلان!

هوش کارآگاهیت را فعال کن و زن دزد میان زنان باردار را شناسایی کن و نکته سنجیت رو به رخ همه بکش.

معادله هوش ریاضی 24=17+19 را با برداشتن دو چوب کبریت در 8 ثانیه درست کن

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + هشت =

دکمه بازگشت به بالا