;
سرگرمی

کدام پرده شما را بیشتر جذب می کند؟ انتخاب شما این امکان را می دهد که چیز جدیدی در مورد خود بیاموزید!

تست شخصیت با پرده دیواری: تست ها به قدری سخت هستند که در حین تلاش برای اتمام آن ها، آنقدر خسته کننده است که به آخر نمی رسد. امروز ما تست شخصیت با پرده دیواری که یک تست بسیار ساده می باشد را به شما پیشنهاد می کنیم. در مقابل شما عکسی دارید که 3 پرده را به تصویر می کشد و بر اساس انتخاب خود می توانید چیز جدیدی در مورد خود بیاموزید.

تست های شخصیت می تواند یک راه سرگرم کننده و جالب برای شناخت خود و درک بهتر ویژگی ها و عیوب خود باشد. آن‌ها می‌توانند به ما کمک کنند تا بهتر بفهمیم چه چیزی باعث می‌شود ما را تیک بزنیم و عمیق‌تر روان خود را کاوش کنیم.

شما کدام یک از این پرده ها را انتخاب می کنید؟ با انتخاب یکی از پرده ها که بیش ترین جاذبه را برای شما دارند،میتوانید چیز جدیدی در مورد خود پیدا کنید که قبلا از این موضوع آگاه نبوده اید،پس با دقت به تصویر زیر نگاه کنید و اولین پرده ای را که نظرتان را جلب می کند انتخاب کنید.

 

تصویر تست شخصیت با پرده دیواری

تست شخصیت با پرده دیواری 1

.

.

پرده شماره 1

اگر پرده شماره 1 را در تست شخصیت با پرده دیواری انتخاب کرده اید،شما به دنبال تعادل و هماهنگی باشید. تلاش برای فرار از مسئولیت موفقیت آمیز نخواهد بود. کلمات مناسب را برای آشتی پیدا کنید، به دنبال همکاری باشید و همه چیز به بهترین نحو پیش خواهد رفت.

شما از منشور زیبایی به دنیا نگاه می کنید ، سلیقه برایتان مهم است و همچنین رفتار و تربیت. شما فردی بسیار دوست داشتنی هستید و این ویژگی این است که عزیزان شما را دوست دارند.

پرده شماره 2

انتخاب این پرده در تست شخصیت با پرده دیواری نشان می دهد که شما فردی غیرقابل پیش بینی، غیر رسمی، غیر معمول، مستقل، آزادی خواه هستید . شما شهودهای ناگهانی دارید، همه چیز در زندگی شما گاهی اتفاق می افتد.

فکر می کنی در مورد همه چیز حق با توست. شما ریاکاری را دوست ندارید، فکر می کنید آنها می توانند به آزادی شما حمله کنند. آنقدر آزادی خود را دوست داری که گاهی از دنیا بیگانه می شوی تا از همه شگفتی هایی که دنیا برایت دارد لذت ببری. در کنار شما بودن آسان نیست، اما کسانی که شما را دوست دارند برای درک شما تلاش خواهند کرد.

کدوم یکی از خانوما نی نی تو راهی نداره؟

پرده شماره 3

شما افراد منتقد را دوست ندارید. شما فردی بسیار مراقب هستید و اگر کاری انجام می دهید دوست دارید آن را با دقت انجام دهید. هر کاری را که با دقت انجام می دهید. برای جلب توجه شما، اطرافیان شما باید از انتقاد اجتناب کنند. از شما نمی توان گفت که کارها را به خوبی انجام نمی دهید، زیرا در هر کاری قلب خود را می گذارید. 

تست شخصیت با پرده دیواری را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و ببینید چه پرده ای را انتخاب می کنند! و فراموش نکنید که سایر تست های شخصیتی ما را برای سرگرمی و بینش بیشتر در مورد خودتان بررسی کنید.

مطالب جالب پیشنهادی:

خیلی جالبه: داستان خنده دار آسانسور لاغر کننده

آیا می توانید 3 ماه عجیب و غریب را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کنید؟ چشمان خود را امتحان کنید!

واگعیه یا کیکه؟ چرا ویدیوی این پسر ایرانی ترکونده+ ویدیو

تست شخصیت واقعی؛ کدام ساز را بیشتر دوست دارید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا