;
سرگرمی

هوش کارآگاهیت را فعال کن و زن دزد میان زنان باردار را شناسایی کن و نکته سنجیت رو به رخ همه بکش.

زن دزد میان زنان باردار؛ در تصویر زن دزد میان زنان باردار ما تصویری از یک فروشگاه مواد غذایی را مشاهده میکنیم که در قسمتی از آن چهار زن باردار مشغول خرید کردن می باشند ،ولی یکی از آنها باردار نمی باشد بلکه دزدی می باشد که خودش را به این شکل درآورده است تا کمتر کسی به وی شک کند.

آیا می توانید با توجه به تصویر و نشانه های موجود در تصویر زن دزد را در 8 ثانیه شناسایی کنید؟

همچنین ببینید: تفاوت تصویری بچه گربه ها؛ یه تیزبین واقعی می‌تونه تو 8 ثانیه تفاوت های دو تصویر را پیدا کنه!

تصویر زن دزد میان زنان باردار

زن دزد میان زنان باردار 1

ببینید: تبدیل شدن ناگهانی عروس و داماد به سنگ در گیلان!

.

.

.

سوالات و معماهای تصویری به عنوان بخشی کوچک از بازی های فکری، از پر جستجوترین مطالب در اینترنت و شبکه های اجتماعی هستند. این سوالات هم برای سپری نمودن اوقات فراغت مفیدند و هم اینکه می توانند با افزایش فعالیت مغزی، مهارت های شناختی ما را افزایش دهند.

.

.

.

ببینید: با تست شخصیت ماسکهای ونیزی دریابید که چه چیزی به شما انگیزه می دهد و میل درونی خود را باز کنید.

پاسخ زن دزد میان زنان باردار

شاید خیلی از شما زنی که لباس زرد پوشیده است را به عنوان دزد معرفی کنید ولی هیچ نشانه ای که وی سارق می باشد نمی باشد.اگر به همه زنها دقت کنید سبد خرید را در دستانشان می بینید به جز زنی که لباس آبی دارد،پس وی یک دزد می باشد که خود را شبیه زنان باردار درآورده است.

زن دزد میان زنان باردار 2

آیا آزمون زن دزد میان زنان باردار را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشد: قدرت ریسک پذیری خود را با تست شخصیت ریسک بسنجید.

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

ببینید: در تست شناسایی صاحب کوله پشتی یک فرد تیزبین می تونه بفهمه کوله پشتی حاوی چاقو مال کیه؟

چرا معماها بهترین چالش سرگرمی برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان محسوب میشن؟

معما یکی از سرگرمی های جذاب و هیجان انگیزی محسوب می شود که جدا از جنبه تفریح و سرگرمی بدون هزینه، میزان بهره هوشی افراد را می سنجد، دورهمی ها و میهمانی ها بهانه خوبی برای به چالش کشیدن ذهن حاضرین با طرح یک معما می باشد و به نوعی جو مهیجی ایجاد خواهد شد. چراکه بعضی مواقع پاسخ دادن به یک معمای آسان چنان درگیر کننده و گمراه کننده می شود که فرد پاسخ دهنده دچار هیجان و ذوق زدگی می شود، چه برسد به زمانیکه معما سخت و غیرقابل فهم باشد.

مطالب پیشنهادی ما:

تست هوش جالب با چوب کبریت؛ چابکی و نبوغ ذهنتو با درست کردن این معادله در 8 ثانیه ثابت کن.

معادله هوش ریاضی 24=17+19 را با برداشتن دو چوب کبریت در 8 ثانیه درست کن

تفاوت تصویری لباس ها؛ در کم تر از 10 ثانیه تفاوت این تصویری را پیدا کنید.

با تست شخصیت 5 پر مهارت های اجتماعی خود را کشف کنید و از قدرت تعامل استفاده کنید.

در معمای تصویری زن باردار دروغگو چه کسی تظاهر می کند که باردار می باشد و ادا در می آورد؟

تست هوش جالب ریاضی؛ معادله چهارم را در 12 ثانیه حل کن و نبوغتو در ریاضیات نشون بده.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا