;
سرگرمی

تست کی دروغ می بافه؟ این معما باعث شد مخ همه سوت بکشد!

این چالش های تصویری، تخیل، منطق و توجه به جزئیات شما را آزمایش می کنند. سرگرمی امروز را از دست ندهید.

تست‌های هوشی که امروزه به عنوان تست هوش شناخته می‌شوند در سال 1905 توسط روان‌شناس فرانسوی آلفرد بینه (1857-1911) ایجاد شد. او می خواست مشخص کند که نتیجه پایین در تست های IQ نشان دهنده ناتوانی در یادگیری نیست، بلکه نشان دهنده این است که باید زمان بیشتری را برای مطالعه اختصاص داد.

اینم ببین: آزمون هوش قاتل حرفه ای را پیدا کنید! کدامیک دارد دروغ می گوید؟!

تست کی دروغ می بافه؟ این معما باعث شد مخ همه سوت بکشد!

 

تست کی دروغ می بافه

حتمن اینم ببین:  آزمون هوش زن تنوع طلب: به کدام زن می خورد 4 بار ازدواج کرده باشد؟!

.

.

تست کی دروغ می بافه:

اگر پاسخ تان را آماده کرده اید وقتش رسیده که در ادامه جواب را ببینید. اگر پاسختان یکی بود به خودتان آفرین بگویید و اگر نه ناامید نشوید! هزاران تست در دنیا هست که بخش های مختلف هوش شما را می سنجد. شاید اینجا اشتباه کنید اما تست های دیگر ممکن است برایتان مثل آب خوردن باشد!

حتما امتحان کنید: خوش رنگ کردن لب های تیره با عسل و توت فرنگی

.

.

جواب تست کی دروغ می بافه

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

جواب تست کی دروغ می بافه

وب سایت گفتنی هرروزه انواع تست ها و سوالات هوش را در بخش سرگرمی ارائه می دهد:

تست کی دروغ می بافه به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

تاثیر بازی های فکری معمایی و حل مسئله

برخی بازی‌ها حالت معمایی و حل مسئله دارند و با هوش افراد در ارتباط هستند. از جملة این بازی ها می‌توان به انواع جدول‌ها مانند سودوکو، کلمات متقاطع و …، پیدا کردن مسیر در میان خطوط پیچیده، یافتن تفاوت‌ها در تصاویر و مانند آن‌ها اشاره کرد. درگیر شدن و به چالش کشیدن ذهن در این نوع بازی های فکری به مراتب بیشتر است. این بازی‌ها یا تست‌های هوش معمولا انفرادی هستند و برد در آن تنها زمانی حاصل می‌شود که فرد به پاسخ صحیح برسد. تاثیر نمونه های این بازی بر عملکرد مغز شامل این موارد است:

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت جنسیت عروس؛اگه گفتی کدوم عروس یک زن می باشد؟

1.افزایش سرعت یادگیری و توانایی حل مسئله:

این نوع بازی‌ها سرشار از دستاورد برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هستند. از مهم‌ترین مهارت‌هایی که طی این بازی‌ها می‌آموزیم، توان تفکیک موضوعات، تقسیم مسئله به اجزای کوچک‌تر و تجزیه و تحلیل است.

2.افزایش ضریب هوشی:

ضریب هوشی یا همان آی‌کیو شاخصی ثابت نیست. یعنی می‌توان آن را افزایش داد. پژوهش‌هایی که در رابطه با تاثیر بازی های فکری بر مغز گرفته نشان می‌دهد این دسته از بازی‌ها می‌توانند ضریب هوشی را افزایش دهند.

3.تقویت قوه استدلال:

حل مسئله و تست‌های هوش نیازمند استفاده از نیروی منطق و استدلال است. با این بازی‌ها می‌توانید قوة استدلال و منطق خود را تقویت کنید. این بازی‌ها همچنین بر افزایش تمرکز تاثیر فراوان دارند

تقویت حافظه با انجام تست های جدید امکان پذیر است!

وقتی خودتان را به انجام مداوم یک کار جدید عادت می‌دهید، مسیرهای عصبی جدیدی در مغز شکل می‌گیرند که موجب می‌شوند در انجام کارهای جدید، کارآمدتر و پرسرعت‌تر ظاهر شوید. مطمئن باشید تشکیل مسیرهای عصبی جدید در مغز به تدریج آغاز می‌شود. با ادامه‌ی این روند، به تدریج از فردی تنبل که عادت دارد انجام هر کاری را به لحظه‌ی آخر موکول کند، به فردی زبر و زرنگ تبدیل خواهید شد که هر کاری را به وقتش انجام می‌دهد.

درباره تست هوش تصویری چه می دانیم؟

تست‌های هوشی که امروزه به عنوان تست هوش شناخته می‌شوند در سال 1905 توسط روان‌شناس فرانسوی آلفرد بینه (1857-1911) ایجاد شد. برای مدت طولانی، آنها نام بینه را داشتند و توسط روانشناسان برای شناسایی کودکانی که در فعالیت های مدرسه به کمک نیاز داشتند، استفاده می کردند. سپس او می خواست مشخص کند که نتیجه پایین در تست های IQ نشان دهنده ناتوانی در یادگیری نیست، بلکه نشان دهنده این است که باید زمان بیشتری را برای مطالعه اختصاص داد.

تست های جالب دیگه که باید ببینین

ببینید: آزمون هوش شناخت خطر بزرگتر؛کدوم فرد در تصویر با خطر بزرگتری روبرو می باشد و احتمال مرگش بیشتره؟

آزمون روانشناسی انتخاب سخت: کدام یک از این دو را نجات می دهید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا