;
سرگرمی

حل پازل: بخش گمشده پازل کاشی را کامل کنید

حل پازل:بخش گمشده این کاشی کدام یک از این دایره ها است؟

وب سایت گفتنی در دسته بندی سرگرمی، مطالب جالبی را با شما به اشتراک می گذارد. در معمای تصویری  امروز، یک تصویر کاشی زیبا را مشاهده می کنید.

 

اگر به هنرهای سنتی و معماری ایرانی علاقه مند باشید حتما از حل این پازل لذت خواهید برد. کاشی کاری یکی از زیباترین هنرهای اصیل ایرانی محسوب می شود و احتمالا زیباترین کاشی کاری ها را در اصفهان از نزدیک دیده اید.

 

حتما ببین: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

با توجه به تصویر زیر کدام یک از این دایره ها عکس ما را کامل می کند؟ فقط 5 درصد افراد می توانند بخش گمشده این کاشی را پیدا کنند.

تصویر حل پازل

تصویر حل پازل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با دقت به تصویر حل پازل کاشی نگاه کنید. این تصویر حل پازل کاشی به همان اندازه که ممکن است ساده به نظر برسد، حقیقت این است که این تصویر مشکلات زیادی را برای هزاران کاربر به همراه داشته است. این هوش تصویری توانایی درک شما را در مدت زمان بسیار کوتاهی نمایان می کند، بنابراین از شما می خواهیم که تمرکز فوق العاده داشته باشید.

اگر نتوانستید این پازل را حل کنید نگران نباشید ما جواب را در انتهای صفحه برایتان قرار داده ایم.

پاسخ حل پازل کاشی را در انتهای صفحه ببینید

.

.

.

.

.

پاسخ حل پازل کاشی:

پاسخ حل پازل کاشی

اگرچه بسیاری از کاربران می گویند که این سخت ترین چالش سال بوده است، اما بسیاری دیگر اطمینان می دهند که حل آن تنها چند ثانیه طول کشیده است. برای اینکه بتوانیم متداول ترین معماها را حل کنیم، باید از تخیل و توانایی استنباط نیز استفاده کنیم.

بخش بزرگی از این چالش ها بر اساس یافتن هدفی است که در تصویر ارائه شده پنهان است و در بیشتر موارد شما زمان مشخصی برای یافتن راه حل دارید.

آیا می خواهید در یک پازل تصویری دیگر شرکت کنید؟

اگر می خواهید به یک تست بینایی دیگر بپیوندید، امروز روز شانس شماست. ما به شما اطلاع می دهیم که در مجله گفتنی چالش های متنوعی را اعلام کرده ایم. یکی را انتخاب کنید که بیشتر توجه شما را جلب می کند و تمام. سرگرمی های ما برای شما تضمین شده است.

اجازه ندهید این فرصت از دستتان برود و با چالش های باورنکردنی که مجله گفتنی هر روز می گذارد نشان دهید که چه توانایی هایی دارید:

تست های بیشتر:

در آزمون هوش امروز کشف کنید که مادر کودک کیست؟

 تست هوش مداد: چگونه می توانید یک مداد را حرکت دهید تا ترتیب را معکوس کنید؟

سوال هوش: فکر می کنید بتوانید این چالش را حل کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا