;
سرگرمی

اشتباه این صحنه به راحتی پیدا می شود،اما بسیاری از افراد شکست می خورند!

خطای تصویری پایتیناژ: اگر از خواب بیدار شدید تا خود را به چالش بکشید و مهارت های بصری خود را آزمایش کنید، این بهترین آزمون است!

طبق معمول، چالشی را در مجله گفتنی به ارمغان آوردیم که در وب پررونق است و کاربران اینترنت را به چالش می کشد تا نشان دهند که کارآگاهان بزرگی هستند و به آنها ماموریت می دهد که در کمترین زمان ممکن انجام شود. آیا برای این خطای تصویری آماده هستید؟ شما می توانید انواع تست های شخصیت، تست هوش و تست بینایی و مطالب سرگرم کننده ما را در دسته بندی سرگرمی ببینید.

 

کسانی هستند که این تست ها را دست کم می گیرند، اما ممکن است بسیاری از شرکت در این چالش ها شگفت زده شوند، زیرا متوجه می شوند که می توان آنها را به خوبی انجام داد و توانست توجه ما را جلب کند و ما را برای یافتن پاسخ مناسب ترغیب کند.

ما از شما دعوت می کنیم تا با ما در این آزمون شرکت کنید و در مورد درجه سختی آن و همچنین توانایی خود در تجزیه و تحلیل محیط ها و موقعیت ها نتیجه گیری کنید.

تست جالب دیگر: آزمون شناخت اشتباه: اگه تیزی بگو اشتباه چیه؟

در تصویر اسکیت روی یخ را می بینیم. در مرکز تصویر، یک زن ورزشکار وجود دارد که ارائه می‌دهد و در پس‌زمینه، تماشاگران به هر حرکت او توجه دارند.

خطای تصویری پایتیناژ: چه خطایی در تصویر وجود دارد؟ سریع بگویید!

همچنین ببینید: معمای تصویری فوتبال: خطای این تصویر را فقط چشمان دقیق حدس میزنند!

خطای تصویری پایتیناژ
بی توجه ترین افراد می توانند بدون توجه به چیزی غیرعادی از کنار این تصویر بگذرند، اما کسانی که چابکی بصری دارند طولی نمی کشد که متوجه می شوند مشکلی در صحنه وجود دارد.

خالق این تصویر برای برانگیختن استدلال ناظران خود یک خطای منطقی را در بخشی از تصویر قرار داده است و ماموریت او این است که بفهمد آن خطا چیست.

.

.

.

اگر هنوز چیزی پیدا نکردید و زمان به پایان رسیده است، از شما دعوت می کنیم تا روی مسیر رقیب تمرکز کنید، زیرا چیزی در مورد او درست نیست، و اینجاست که پاسخ چالش را پیدا خواهید کرد!

با این نکته، هیچ راهی وجود ندارد که نتوانید پاسخ را پیدا کنید، فقط اجازه دهید چشمانتان به صورت تحلیلی، بدون تنبلی یا اعتیادهای بصری در تصویر بچرخند. خود را متعهد کنید و به زودی به پاسخ صحیح خواهید رسید.

بدون مقدمه، نتیجه چالش را در زیر می گذاریم:

جواب خطای تصویری پایتیناژ

جواب خطای تصویری پایتیناژ

خطای تصویر در کفش های استفاده شده توسط رقیب است. او به جای استفاده از اسکیت روی یخ، اسکیت های معمولی را انتخاب کرد که ما از آن برای سوار شدن بر روی آسفالت استفاده می کنیم. این قطعاً مانع عملکرد آن در مسابقات قهرمانی می شود، زیرا چرخ ها چسبندگی لازم را روی یخ ایجاد نمی کنند و حتی می توانند باعث تصادف شوند.

برای پاسخ صحیح به این چالش نیازی به دانش زیادی در مورد اسکیت روی یخ نیست، فقط یک توانایی منطقی خوب برای درک این موضوع که چرخ های روی سطح بسیار صاف ایده خوبی نیستند.

لینک های مرتبط:

سگ را در بین حوله ها پیدا کنید، 5 ثانیه فرصت دارید

معمای تصویری مار درختی: زیر ۱۰ ثانیه پیدایش کنید

آنچه ابتدا در تصویر می بینید میزان طمع شما را آشکار می کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا