;
سرگرمی

کدام یک از مردان تصویر منتظر نیمه گمشده خود است؟

سوال هوش نیمه گمشده: کدام یک از مردان تصویر منتظر نیمه خود است؟ تنها 1 درصد از مردم راه حل این آزمایش را دارند

سرگرمی امروز را با دقت نگاه کنید و تصویر بالا را با دقت دنبال کنید. به نظر شما کدام یک از این سه مرد منتظر نیمه خود است؟ وقت بگذارید و به تمام جزئیات توجه کنید. اگر بتوانید حدس بزنید به این معنی است که شما واقعا یک نابغه هستید.

 

سوال هوش نیمه گمشده یک تست هوش است که به شما نشان می دهد چقدر حواس تان است. تمام جزئیات عکس را با دقت دنبال کنید و مطمئناً حدس می زنید که کدام یک از این سه مرد منتظر نیمه خود هستند. گفتنی امروز را از دست ندهید.

 

حتما ببین: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

تصویر سوال هوش نیمه گمشده

سوال هوش نیمه گمشده

سوال هوش نیمه گمشده: معماهایی که امروزه به عنوان تست هوش شناخته می‌شوند در سال 1905 توسط روان‌شناس فرانسوی آلفرد بینه (1857-1911) ایجاد شد. برای مدت طولانی، آنها نام بینه را داشتند و توسط روانشناسان برای شناسایی کودکانی که در فعالیت های مدرسه به کمک نیاز داشتند، استفاده می کردند.

سپس او می خواست مشخص کند که نتیجه پایین در تست های IQ نشان دهنده ناتوانی در یادگیری نیست، بلکه نشان دهنده این است که باید زمان بیشتری را برای مطالعه اختصاص داد.

برای دیدن پاسخ سوال هوش نیمه گمشده به پایین صفحه بروید:

.

.

.

.

.

.

پاسخ درست سوال هوش نیمه گمشده:

پاسخ درست سوال هوش نیمه گمشده

سوال هوش نیمه گمشده: مرد وسط کسی است که منتظر کسی است، زیرا اگر خوب نگاه کنید، او هدیه ای دارد که قطعا باید به یک زن بدهد.

به عبارت دیگر مردی که در حال نوشیدن قهوه است، یک هدیه روی میز دارد، بنابراین باید منتظر شریک زندگی خود باشد.

اجازه ندهید این فرصت از دستتان برود و با چالش های باورنکردنی که مجله گفتنی هر روز می گذارد نشان دهید که چه توانایی هایی دارید:

تست های بیشتر:

این تست رو هم ببینین: تست هوش مرده وحشت زده ات می کنه! کدومشون چند لحظه قبل مرده؟!

اولین چیزی که در این تصویر می بینید حقیقت زندگی عاشقانه شما را فاش می کند

چه عددی می بینید؟با این تست بینایی بفهمید آیا آستیگمات هستید یا نه؟

با این تست شخصیت جنبه شیطانی خود را کشف کنید

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. سوالهای هوش خوب هستن ولی در مواردی جواب دلبخواهی است و بهترین جواب نیست ؛ در این سوال هوش میشه گفت مرد سمت راست منتظر است چون هنوز چیزی سفارش نداده و منتظر است تا نظر طرف را هم جویا شود

    1. بله ممنون از وقتی گذاشتین. این زاویه نگاههای مختلف در حل مسئله و اشتراک با دیگران خیلی خوبه.

      1. به نظر من مرد چپ که نیست چون داره غذاشو بی وقفه میخوره مرد راست هم نیست چون با یه نفر داره حرف میزنه امه مرد وسطی اگه دقت کنید یه گل بغل دستشه و داره قهوه میخوره و منتظره با تشکر

  2. 1- مرد وسطی درسته کادو داره ولی اگه دقت کنین سمت چپ توی قفسه ها چند تا کادوی بزرگ هست . یعنی اینکه احتمالش هست که کادو رو از همینجا خریده باشه . هیچکس همونجایی که کادو رو میخره به یکی دیگه هدیه نمیده . همچنین همزمان که داره قهوه میخوره به تبلتش هم نگاه میکنه و بعید به نظر میرسه که بخواد ساعت رو نگاه کنه . یعنی اینکه احتمالا داره اخبار رو چک میکنه یا مثلا همینطور تو شبکه های اجتماعی می گرده که یعنی منتظر کسی نیست . چون بازی کردن با گوشی یعنی اینکه از منتظر موندن برای اون شخص ، حوصله اش سر میره که در اینصورت یعنی علاقه ای به طرف نداره یا اینکه اصلا کسی قرار نیست بیاد ! احتمال اینکه دختره پیام داده باشه تا قراره رو کنسل کنه وجود نداره چون برای اینکار معمولا زنگ میزنن .
    2- مرد سمت چپی داره تنهایی یه چیزی (ظاهرا شیرینی) میخوره پس منتظر کسی نیست .
    3- مرد سمت راستی دست راستشو بالا برده یعنی میخواد یه چیزی بگه . احتمالش هست بخواد پیشخدمت رو صدا بزنه و احتمالش هم هست که کسی که منتظرش بوده رسیده و ایشون میخواد بگه “من اینجام ” .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا