;
سرگرمی

معمای کادوی تولد محمد رضا گم شده آن را بیابید اگر چشم تیزی دارید!

معمای کادوی تولد: در این بخش از سرگرمی در وب سایت گفتنی با این معما همراه باشید! همچنین می توانید تست های ما را در بخش سرگرمی ببینید!

اگر چشمان تیزی دارید با این تست ثابت کنید که واقعا ریزبین هستید!

این فرصت را از دست ندهید شما برای پاسخ معمای کادوی تولد فقط 6 ثانیه فرصت دارید.

این تست رو از دست نده: معمای تصویری عجایب اتاق را شناسایی کنید! نکات غیر منطقی کجاست؟!

تصویر معمای کادوی تولد

 

شاید برایتان جالب باشد: تست روانشناسی جدید که غوغا کرده: اول چه چیزی توجه شما را به خود جلب کرد؟

معمای کادوی تولد

 مراقب پاسخ به این چالش عظیم باشید، زیرا پیچیده تر از آنچه تصور می کردید بود.

چالش ریاضی جدید که مثل توپ ترکید! چرا بیش از 90 درصد مردم نمی توانند حلش کنند؟!

.

.

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

هنوز دیر نشده، اگر دوست دارید که جواب را خودتان پیدا کنید دوباره برگردید و این بار با دقت بیشتری به تصویر نگاه کنید. حتما نشانه ها را دنبال کنید. اگر هم موفق نشدید ما جواب را در پایین صفحه قرار داده ایم.

.

.

آیا توانستید؟ اگر چشمانتان ضعیف است حتما عینک مطالعه تان را بزنید و دوباره خیره شوید

.

حتما امتحان کنید: خوش رنگ کردن لب های تیره با عسل و توت فرنگی

.

پاسخ معمای کادوی تولد

امتحان کنید: رنگ مو با دارچین و آبلیمو در منزل خیلی ساده است دست به کار شوید

حتما ببینید: آزمون هوش خانوم فقیر رو حل کن و بگو کدوم یکی مشکل مالی داره؟

خب آیا توانستید پاسخ معمای کادوی تولد را بلافاصله پیدا کنید؟

آیا معماهای منطقی و معماهای تصویری یکی هستند؟

به طور کلی می توان بین معماهای منطقی و معماهای تصویری تمایز قائل شد. اولی بازی هایی هستند که راه حل معما از طریق استدلال و شهود قابل دسترسی است. این نوعی سرگرمی است که به دانش قبلی بستگی ندارد، بلکه یک تمرین ذهنی برای خواندن بین خطوط داده های ارائه شده در توضیحات است.

از سوی دیگر معماها معمولاً کودکان را هدف قرار می دهند و نوعی معمای کلمه ای هستند که معمولاً به صورت قافیه ارائه می شوند. آنها پازل های ساده ای هستند که به شما امکان می دهند کلمات را به روشی سرگرم کننده یاد بگیرید، زیرا آنها چیزها را به روشی غیرمستقیم توصیف می کنند تا کسی بتواند به درستی پاسخ دهد، از جمله سرنخ هایی درباره خود.

قدرت بینایی در مردان و زنان متفاوت است!

معمای کادوی تولد: مردان و زنان به طور متفاوتی به اشیا نگاه می‌کنند. وقتی هردوی آن‌ها یک فیلم را می‌بینند مردان به جزئیات و حرکات کوچک و زنان به تفاوت رنگ‌ها و چگونگی تغییر آن‌ها دقت می‌کنند.
هم چنین در یک مکالمه آن‌ها به طور متفاوتی تمرکز می‌کنند. مردان در حال صحبت به لب‌های شخص مقابل نگاه می‌کنند و حرکات پشت سر گوینده راحت‌تر حواس آن‌ها را پرت می‌کند. درحالی که زنان به گفته‌های شخص گوش می‌کنند و نگاهشان متناوبا بین چشم‌ها و بدن گوینده جابجا می‌شود. برخی افراد هم توجه بصری خود را تقسیم می‌کنند.

تست های هوش و کاربرد آن ها

معمای کادوی تولد: تست‌های هوش اغلب توسط روانشناسان یا متخصصان استفاده می‌شود تا ببینند سطح IQ یک فرد چقدر است. امروزه بسیاری از این تست ها در اینترنت در دسترس هستند و به صورت رشته اعداد، معماها، توهمات نوری، تست تصویر و موارد دیگر ارائه می شوند.

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

چشم حساس ترین عضو بدن انسان ها:

معمای کادوی تولد: چشم حساس‌ترین عضو بدن انسان و احتمالا کاربردی‌ترین آن‌ها است. در مورد عملکرد چشم و بینایی انسان چقدر می‌دانیم؟ بیش از ۸۰ درصد اطلاعات ورودی به مغز ما از طریق چشم ها انجام می شود پس می توان گفت مهمترین حس انسان، حس بینایی اوست. کارکرد چشم و بطورکلی اجزای سیستم بینایی انسان با هم کار می‌کنند تا تصویری از دنیای خارج تهیه کنند تا  مغز آن را تفسیر کند و ادراک انسان شکل گیرد.

توانایی تشخیص نور و روشنایی تقریباً در تمام موجودات زنده اعم از جانوران و گیاهان وجود دارد. گیاهان از طریق فرآیند فوتوسنتز از نور برای رشد خود استفاده می‌کنند. جانوران از نور برای شکار کردن یا تشخیص و فرار از دست شکارچی استفاده می‌کنند.

برخی معتقدند که توسعه‌ی دید استریوسکوپیک در کنار بزرگ شدن مغز انسان و همچنین استفاده نکردن از دست‌ها برای حرکت و در نتیجه آزاد شدن دست‌ها برای انجام کارهای پیچیده‌تر باعث شده است انسان به چنین سطح بالایی از هوش و توانمندی دست یابد. گفتنی است این دید اغلب به توانایی درک عمق و دید سه بعدی اشاره دارد که ناشی از اطلاعات بصری است که از دو چشم دریافت می‌شود.

مطالب جالب دیگر:

عاشق‌ترین مردان هالیوود: بازیگران جنتلمنی که همسر خود را می پرستند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + شش =

دکمه بازگشت به بالا