;
سرگرمی

هوش تصویری بطری: اگر تیزبین هستی باید در 12 ثانیه تمام بطری های بدون نامه را پیدا کنی!

هوش تصویری بطری: اگر می خواهید میزان قدرت بینایی خود را اندازه گیری کنید و چشمان خود را به چالش بکشید تست سرگرمی امروز را از دست ندهید. در سرگرمی امروز شما تعداد زیادی بطری نامه می بینید. تا اینجا همه چیز درست است. اما اگر دقت کنید در بین آن ها تعدادی از بطری ها خالی هستند و نامه ای در آن ها موجود نیست. حالا از شما می خواهیم که بطری های بدون نامه را شناسایی کنید.

شاید جالب باشد: تست هوش آتش نشان کلاهبردار کیه؟ کدومشون شیاده و خودشو الکی جا زده؟!

وظیفه شما این است که این بطری های خالی را از میان بطری های پر تشخیص دهید،آیا می توانید این کار را انجام دهید؟

تصویری را که مشاهده می کنید یکی از آثار دوداس هنرمند مجارستانی است. وی تلاش می کند که در تصاویر خود معماهایی را بگنجاند. او در میان جنبه عمومی تصویر، یک تفاوت را ایجاد می کند و بدین ترتیب بینایی، دقت و تمرکز مخاطبان خود را به چالش می کشد. با گفتنی همراه باشید.

پشنهاد میشود: هوش ریاضی: اگر نابغه حساب و کتاب هستی بگو N مساوی با چند هست؟

تصویر هوش تصویری بطری

هوش تصویری بطری

برای دیدن پاسخ هوش تصویری بطری به انتهای صفحه نگاه کنید:

جالب است ببینید: آزمون شناسایی صد ساله: اگر هوش سرشاری داری بگو کدوم فرد بیش تر از صد سالشه؟!

.

.

.

.

شاید جالب باشد: تست شخصیت شناسی کاکتوس: با انتخاب یکی از کاکتوس ها یه چیزی می فهمی که تا الان نمی دونستی!

یکی از معضلاتی که دنیای مدرن با آن روبروست کم تحرکی است. کم تحرکی جسمی و ذهنی سبب می شود که کم کم سلامت جسم و مغز از میان برود. سلامت جسم با ورزش منظم روزانه و یک رژیم غذایی مناسب قابل حل است. در کنار آن سلامت مغز نیز با انجام فعالیت ذهنی امکان پذیر است. بر همین اساس انجام منظم بازی های فکری می تواند سلامت مغز را تضمین کند.

شاید برایتان جالب باشد: اگر دقت ذهنی خوبی دارید بگویید چند تا کبریت می بینید؟ فقط حواستان باشد که ظاهر بین نباشید!

.

.

.

.

همچنین ببینید: تست شخصیت شناسی کارت: یه کارت انتخاب کن و یه پیشگویی خفن درباره خودت بخون! ببین چی در انتظارته؟

پاسخ هوش تصویری بطری

اگر موفق به پیدا کردن بطری های خالی در تصویر شدید باید بدانید جزو معدود آدمهایی هستید که مهارت های شناختی خوبی دارند.در تصویر پایین تمام بطری های خالی علامتگذاری شده اند.

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به پاسخ هوش تصویری بطری برسید؟ منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

جالب است ببینید: آزمون شناخت اولویت بندی عزرائیل کدومه؟ کدوم آقا زودتر جان به جان آفرین تسلیم می کنه؟

پاسخ هوش تصویری بطری

آیا از هوش تصویری بطری خوشتان آمد؟ شما با انجام مستمر این چالش های تصویری می توانید خلاقیت ذهنی و فکری خود را بالا ببرید. بخش سرگرمی گفتنی را هر روز دنبال کنید.

افراد تیز و باهوش این ویژگی های منحصر به فرد را دارند:

برایتان جالب خواهد بود: کدام نوشیدنی را انتخاب می کنید؟ بگو تا بگم تو وجودت چی می گذره؟

1. دائما در حال ارزیابی خود هستند و از خود انتقاد می‌کنند

هوش تصویری بطری: بله درست شنیدید! افراد باهوش از خودشان انتقاد می‌کنند! همه ما همه‌جا افرادی خودشیفته را می‌بینیم که مرتب دروغ می‌گویند چقدر خوب هستند. با این وضع اگر فردی را ببینیم که انتقادپذیر است و مرتب خودش را نقد می‌کند، نفس راحتی می‌کشیم.

همین‌که فردی به دنبال فخرفروشی و تحت‌تأثیر قراردادن دیگران نیست و پیوسته دنبال عیب‌های خود و اصلاح آنهاست، هوش او را نشان می‌دهد. این نکته که باید اعتماد به نفس داشت و از توانایی های خود صحبت کرد در قاموس افراد باهوش جایی ندارد.

شاید برایتان جالب باشد: یه شکل بدون فکر کردن انتخاب کن و ببین در کودکی چه آسیبی دیده ای؟

۲. معمولا ساکت‌اند و کمتر صحبت می کنند

هوش تصویری بطری: این هم نشانه ای دیگر! از جمله ویژگی افراد باهوش ساکت بودن آنهاست. همه فکر می‌کنند آدم‌های ساکت درون‌گرا هستند و به لحاظ روابط اجتماعی ضعیف عمل می‌کنند. این مسئله همیشه صحیح نیست.

نمی‌توان گفت که همه آدم‌های ساکت باهوش‌اند، اما افراد باهوش سعی می‌کنند اگر موقعیتش فراهم باشد گوشه‌ای ساکت بنشینند. این افراد به حرف‌هایی که زده شده گوش می‌دهند، فکر می‌کنند و خود را برای پاسخ آماده می‌کنند و همیشه سکوت را به گفت‌وگوهای بی‌هدف ترجیح می‌دهند. بنابراین نوعی خاص از پر رمز و راز بودن را با خود حمل می کنند.

شاید جالب باشد: اگر نابغه هستی با یک نگاه جواب آزمون ریاضی چالشی پرنده را پیدا کن!

۳. از مشکلاتشان فرار نمی‌کنند

هوش تصویری بطری: فرد باهوش اجازه نمی‌دهد مشکلات فراوانی که در زندگی‌اش وجود دارند او را شکست بدهند. او پیش از اینکه مشکلاتش از کنترل خارج شوند، آنها را اولویت‌بندی می‌کنند و یکی‌یکی سراغشان می‌روند. اگر شما هم به‌راحتی با مشکلات مواجه می‌شوید، چالش‌های زندگی را با آغوش باز می‌پذیرید، به نظر می‌رسد آدم خیلی باهوشی هستید.

از دست ندهید: اگر در نبوغ همتا ندارید حدس بزنید کدام یک از افراد درون تصویر زامبی است؟

۴. دوستان‌ باهوش و خلاقی دارند

هوش تصویری بطری: دوستانی که در کنار خود دارید همیشه نشان‌دهنده بخشی از شخصیت شما هستند. افرادی که هوش استثنایی دارند دوستانشان را هم از بین افراد خلاق، باهوش، فرهیخته و انتخاب می‌کنند. البته همیشه استثناهایی هم هست، اما اگر ۸۰درصد از آدم‌های زندگی‌تان آدم‌های باهوش و جالبی هستند، احتمالا شما هم جزو افراد باهوش هستید.

شاید جالب باشد: بازی فکری برای بچه مهندس ها! چطوری با حرکت فقط دو کبریت، دو تا مربع میشه ساخت؟!

۵. برای کامل‌شدن تلاش می‌کنند

هوش تصویری بطری: هوش فراوان را نمی‌توان از ظاهر فرد یا صرفا صحبت‌هایش دریافت، بلکه می‌توان آن را در این جست که افراد باهوش چگونه با خود رفتار می‌کنند. افراد باهوش همیشه دنبال تکامل هستند، به همین دلیل هر بار با آنها ملاقات می‌کنید متوجه تغییرات و پیشرفت‌های‌ کوچک آنها می‌شوید. این ذهنیت کمال‌گرا در تمام جنبه‌های زندگی افراد باهوش خود را نشان می‌دهد، در ظاهرشان که سعی می‌کنند همیشه در بهترین حالت خود باشند و تلاش برای اینکه فن بیان خوبی داشته باشند یا اینکه ساعت‌ها تمرین می‌کنند تا بهتر دارت پرتاب کنند!

شاید جالب باشد: معمای شناخت اشتباه صبحانه: چه پت و مت بازی تو این تصویر می بینی؟ آدمای باهوش سریع میفهمن!

6. شب‌زنده‌دارند

تحقیقات نشان داده است افرادی که شب‌ها تا دیروقت بیدار می‌مانند و به کارهایشان می‌رسند و در واقع شب‌ها بیشترین میزان کار مفید را دارند، در مقایسه با افراد سحرخیز آی‌کیوی بالاتری دارند.

البته باید گفت که فقط بیدار ماندن تا نیمه‌های شب شما را آدم باهوشی نمی‌کند! این افراد برایشان راحت‌تر است که شب‌ها بیدار بمانند و مشغول وبگردی، مطالعه و یادگیری مطالب جدید باشند. چون این یادگیری‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که همه خواب هستند، دانش و مهارت‌هایشان معمولا دیگران را غافل‌گیر می‌کند.

جالب است: اگر هوش ریاضی دارید بگویید به جای علامت سوال چه عددی بگذاریم؟

چند تا از ویژگی های بالا را داشتید؟ آیا از نظر خودتان فرد باهوشی هستید؟ از نظر اطرافیان چطور؟

 

پیشنهاد می شود:آزمون شناسایی وزن سگ: وزن این 3 سگ با هم چقدر است؟

آیا تست هوش یا آی کیو تنها پیش بینی کننده موفقیت است؟

گرچه از تست‎ هوش به عنوان بهترین عوامل پیش‎ بینی کننده موفقیت یاد می‎شود ولی یقینا عوامل دیگری نیز سهیم هستند مانند شخصیت ، دسترسی به یک شبکه عظیم و شانس محض. به عنوان مثال، اگر در برخورد با افراد خوب باشید، در اکثر موقعیت‎ های کاری عملکرد بهتری به نسبت فردی دارید که چنین توانایی را ندارد، حتی با آن که آن‎ها ممکن است نمره IQ بالاتری از شما داشته باشند.

برخی از افراد حتی ادعا می‎کنند نمره بیش از حد بالای IQ می‎تواند به ضرر شما باشد. از نظر افرادی که نمره بسیار بالایی در تست هوش می گیرند، سایر افراد بسیار کند و تنبل هستند و گاهی اوقات ممکن است حس کنند درک نمی‎شوند.

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری چهره مخفی: چهره پنهان را در کمتر از 6 ثانیه پیدا کنید اما تنها 5 درصد از مردم توانسته اند این چالش را حل کنند!

ارتباط بین تیپ شخصیتی و بهره هوشی بالا 

افرادی که ضریب هوشی پایین دارند سنت گراتر هستند. بیشترین ارتباط بین ویژگی شخصیتی استقبال از تجربه و هوش بالا دیده می‎شود.

افرادی که از تجربه ‎های جدید استقبال می‎کنند به گفته محققان علم روانشناسی هوش بیشتری دارند.

استقبال از تجربه یا گشودگی یعنی علاقه داشتن به چیزهایی که جدید، پیچیده یا حتی خلاف سنت و قراردادها هستند.

ویژگی‎های خلاقیت، حساسیت نسبت به عواطف و استقبال از مسائل همچنین بیشترین ارتباط را با بهره هوشی بالاتر دارند. دلیل آن می‎تواند این باشد که باهوش بودن باعث می‎شود افراد نسبت به دنیای اطراف خود کنجکاوی بیشتری نشان دهند.

همچنین ببینید: تست هوش تصویری نوزاد فیک: کدوم نوزاد رفته قاطی آدما ولی تقلبیه؟

تست روانشناسی کمک می کند روی آینده تمرکز‌ کنید

تست‌های‌ شخصیت نه‌ تنها اطلاعاتی راجع به زمان‌ حالتان ارائه‌ می‌دهند، بلکه می‌توانند حقایقی از آینده را نیز به‌ شما بگویند. «تست‌های‌ ارزیابی‌ استعداد شغلی» برای کسانی که به‌دنبال‌ یافتن مسیر زندگی هستند، می‌تواند ایدئال باشد؛ در این‌‌ آزمون‌ها، سؤالات‌ مختلفی از شما پرسیده‌ می‌شود که مشخص‌ می‌کند علاقه‌مندی شما چیست و در چه زمینه‌هایی مهارت و استعداد دارید. بهترین بخش در مورد تست‌های استعدادیابی، این‌ است که لیستی از گزینه‌های‌ شغلی متناسب با شخصیتتان در اختیارتان گذاشته‌ می‌شود.

شاید جالب باشد: معمای شناسایی پرستار: به مدیریت بیمارستان کمک کنید، یکی از خانم ها انسان نیست!

تاریخچه تست‌ شخصیت شناسی

یکی از اولین اشکال تست‌های شخصیت‌شناسی، معروف به فرنولوژی، در اواخر قرن ۱۸ پدیدار شد و در طول قرن ۱۹ رایج شد. این رویکرد شامل اندازه‌گیری برجستگی‌های روی جمجمه انسان بود که به ویژگی‌های شخصیتی خاصی نسبت داده می‌شد.

بعدها، روانشناسان شروع به تلاش برای تعیین تعداد ویژگی‌های شخصیتی مختلف کردند. به عنوان مثال، گوردن آلپورت پیشنهاد کرد که بیش از ۴۰۰۰ ویژگی شخصیتی مختلف وجود دارد. سپس روانشناس ریموند کاتل از یک تکنیک آماری به نام تحلیل عاملی استفاده کرد تا این فهرست را به ۱۶ عامل شخصیتی مختلف کاهش دهد، در حالی که هانس آیزنک این فهرست را به سه عامل کاهش داد.

یکی از محبوب‌ترین رویکردهای شخصیتی امروزه به عنوان پنج جنبه بزرگ شخصیت شناخته می‌شود.

این نظریه نشان می‌دهد که شخصیت از پنج بعد گسترده تشکیل شده است: برون‌گرایی، سازگاری، وظیفه‌شناسی، روان‌رنجوری و استقبال از تجربه.

امروزه، طیف گسترده‌ای از تست‌های شخصیت‌شناسی رایج شده‌اند که اغلب بر اساس نظریه‌های خاص سیستم‌های شخصیت هستند.

آزمون‌های شخصیتی که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از:

  1. تست شخصیت شناسی مایرز-بریگز (MBTI)
  2. پرسش‌نامه شخصیتی چندمحوری مینه‌سوتا (MMPI)
  3. پرسش‌نامه شخصیتی ۱۶ عامل کتل (16PF)

مطالبی که دیگران در حال خواندن هستند:

از دست ندهید: به مرد در انتخاب امن ترین درب خروجی کمک کنید: اگر باهوشید فقط 10 ثانیه فرصت دارید

شاید جالب باشد: شخصیت مرد زندگیتون رو با نوع کفشی که می پوشه بشناسید

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری کودک فیک:کدوم یکی خودش رو به جای بچه جا زده؟ اگر تیز و زرنگ هستی دلیلش رو هم بگو

جالب است: روانشناسی انتخاب: از 3 درب مقابل یکی را انتخاب کن و ببین چطور آدمی هستی؟

تست روانشناسی جدید که غوغا کرده: اول چه چیزی توجه شما را به خود جلب کرد؟

تست هوش تصویری نقشه دارک بچه دزدی رو کی کشیده؟ اگه حس ششمت قوی هست میتونی بفهمی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 − یک =

دکمه بازگشت به بالا