;
مد روزمد و زیبایی

راز لاغری زنان و مردان چینی: سنت زو یو زی معجزه می کند!

راز لاغری زنان و مردان چینی: جوان ماندن و زیبایی زنان و مردان چینی، اسرار شگفت انگیزی دارد که از مهمترین آنها می توان به سبک زندگی و فرهنگ چینی ها اشاره کرد.

آسیایی ها جزء لاغر ترین افراد روی کره ی زمین هستند و این مسئله ژنتیکی هم هست اما بخشی از آن به دلیل سنت ها و فرهنگ های موجود در کشور های شرقی است.

اگر میخواهید راز لاغری زنان و مردان چینی را بدانید باید بگوییم که آن ها رمز و رازهای مختلفی برای زیبایی دارند که در این قسمت از مد روز در وب سایت گفتنی قصد داریم رازهایی را در این زمینه به شما معرفی کنیم. با مد و زیبایی امروز همراه باشید!

حتما ببینید: لباس مناسب زنان چاق: چطوری خوش استایل تر به نظر برسید؟

راز لاغری زنان و مردان چینی

راز لاغری زنان و مردان چینی- ویکتوریا سانگ

1-سنت زو یو زی

راز لاغری زنان و مردان چینی: سنت زو یو زی یکی از سنت های جالب زنان چینی است که در آن نوزاد تازه متولد شده به مدت یک ماه از خانه خارج نمی شود و در داخل پارچه های گرمی نگه داشته می شود. نوزاد توسط مادر یا بستگان خانمِ خانواده مرد نگهداری می شود و تا یک ماه زنی که تازه مادر شده استراحت می کند تا بتواند انرژی از دست رفته و اندام گذشته خود را با استفاده از پمادهای درمانی بازیابد.

اینم عالیه: رفع قرمزی رنگ مو در منزل با سریع ترین روش ها: اگر رنگ مویتان خراب شده بخوانید!

2-سایز بشقاب و میزان وعده های غذایی

از دیگر رمز و راز لاغری زنان و مردان چینی این است که شرقی ها ترجیح می دهند وعده های کوچک بخورند. آن ها انواع مختلفی از غذاها را به مقدار کم در هر وعده غذایی جای می دهند. مطالعات نشان می دهد که مصرف مقدار کم غذا و کاهش سایز وعده های غذایی، عاملی برای کاهش وزن است. آن ها ممکن است در طول روز چیزهای مختلفی بخورند اما از هر کدام به مقدار کمی استفاده می کنند که می تواند عاملی برای چاق نشدن آن ها باشد.

این تست رو حتما ببین: معمای شناسایی وسایل: 6 تا وسیله کنار تصویر رو تو اتاق پیدا کن

3-حمایت همسر

راز لاغری زنان و مردان چینی- لو یونشی

بخش اعظم زیبایی و جوانی زنان چینی به علت حمایت همسر است. مردان چینی مهربان و صبور هستند و به طور کلی زنان و مردان آسیای شرقی به نرم خویی و ادب شهرت دارند و کمتر عصبانی می شوند. همسری که رفتار خوبی دارد و خانم چینی را دچار تنش و استرس که منشا بسیاری از بیماری هاست نمی کند. شاید در هیچ کجای جهان، زنان تا این اندازه توسط همسران شان مورد حمایت قرار نگیرند.

4-غذاهای مخمری

راز لاغری زنان و مردان چینی: آن ها انواع غذاهای مخمری را دارند که از تخمیر لاکتوز ایجاد می شود. این غذاها پروبیوتیک طبیعی دارند و مصرف آن ها عاملی برای کاهش وزن است. این کاهش وزن، مخصوصاً در ناحیه شکم بیشتر است.

این تست رو از دست نده: تست بینایی گربه شهر آبی کجا قایم شده؟ مواظب باش چشمات چهارتا نشه!

5-روش های پخت

راز لاغری زنان و مردان چینی: معمولاً رستوران های شرقی، ایده های غذایی مختلفی را در اختیار شما قرار می دهند. اصلاً این گونه نیست که فکر کنید آن ها غذاها را در روغن های زیاد سرخ می کنند. آسیایی ها غذاهای سرخ کردنی می خورند اما رایج ترین روش پخت غذا برای آن ها سرخ کردن نیست. بسیاری از دستور پخت های آن ها به صورت بخارپز و پخته شده درست می شود . به همین دلیل کم تر چاق می شوند.

6-استفاده از آب برنج برای چین و چروک

ماسک آب برنج برای برای چین و چروک

راز لاغری زنان و مردان چینی: آنچه درسلامت، زیبایی و جوانی چینی ها تاثیر خارق العاده ای دارد، استفاده از یک دستورالعمل گیاهی و طبیعی است. این دستور چین و چروک ها را ازبین برده و موجب نرمی، زیبایی و درخشش و جوانی پوست می شود.

برای تهیه این دستورالعمل طبیعی:

  • برنج را برای حدود 2 دقیقه پخته و آب آن را نگه داری کنید، سپس برنج پخته شده را با یک قاشق غذاخوری شیر گرم و یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب نمایید.
  • صورت خود را شسته و این ترکیب را مانند ماسک روی پوست قرار دهید. بعد از خشک شدن ماسک بر روی پوستتان صورت خود را با آب برنج پخته شده آبکشی کنید.

باید بدانید برنج حاوی یک آنتی اکسیدان قوی به نام “اسکوالین و اسید لینولئیک” است که باعث تحریک تولید کلاژن و کاهش چین و چروک می شود و پوست را از آسیب های ناشی از نور خورشید محافظت می کند.

همچنین جالب است: ساخت ریمل در منزل: با مواد بسیار ساده ریمل حجم دهنده و تقویتی بسازید

7-استفاده از سبوس برنج

راز لاغری زنان و مردان چینی: روغن سبوس برنج حاوی میزان فراوانی ویتامین E است که فواید آن برای سلامتی بدن ثابت شده است و سبب زیبایی و درخشش و جوانتر به نظر رسیدن پوست می شود.

8-غذا های دریایی

راز لاغری زنان و مردان چینی: تقریباً شرقی ها نمی توانند زندگی بدون غذا ها و ماهی های دریایی را تصور کنند. آن ها اسید چرب امگا 3 داخل غذاهای دریایی را استفاده می کنند و از فواید آن برای سیستم ایمنی عروقی تناسلی و کاهش وزن بهره مند می شوند.

9-مصرف سبزیجات

همانطور که قبلاً هم گفتیم وعده های غذایی مردم شرقی وعده های کوچکی است. آن ها معمولا از سبزیجات زیاد مصرف می کنند و آن را جزء مواد ضروری تشکیل دهنده غذا می دانند و از طعم های مختلف سبزیجات متفاوت استفاده می کنند.

10-جلوگیری از ورود سرما به بدن

از نظر زنان و مردان چینی سرما دشمن سلامتی است. آنها تمایلی به خوردن زیاد بستنی و چیزهای خنک ندارند و تنها آب گرم می نوشند. حتی زنان چینی برای جلوگیری از ورود سرما به بدن شان، حدود یک ماه بعد از زایمان دوش نمی گیرند و به جای آن خود را با ترکیبی از آب و زنجبیل می شویند.

11-استفاده از چای، به جای آب

چای راز لاغری آسیای شرقی ها

راز لاغری زنان و مردان چینی: شرقی ها برعکس اروپایی ها و آمریکایی ها به جای آب خنک یا نوشابه ، بیشتر از نوشیدنی های گرم مثل چای سبز و چای معمولی استفاده می کنند. همان طور که می دانید آب خنک همراه با غذا های چرب، عاملی برای مشکلات مزمن مثل چاقی است و شرقی ها این کار را انجام نمی دهند.

12-دسر ها و میان وعده های سالم

راز لاغری زنان و مردان چینی: جمعیت وسیعی در آسیا از وعده غذایی شیرین بر پایه برنج، غذاهای دریایی با لوبیا قرمز ، دانه ها ، اجیل ها و میوه ها لذت می برند. همین باعث می شود که میان وعده های متنوع و سالمی داشته باشند.

13-پرهیز از خوردن شکلات

راز لاغری زنان و مردان چینی: هر زن و مرد چینی ای با غذاهایی که برای آن ها خوب است، آشنا می باشد. آنها می دانند که در چه فصلی و برای زیباتر به نظر رسیدن باید چه خوراکی هایی را مصرف کنند. آنها ترجیح می دهند که شکر غیرفرآوری شده سیاه و نه قهوه ای بخورند. زنان و مردان چینی علاقه بیشتری به خوراکی های شور، سبزیجات و چیزهای گیاهی دارند و از شیرینی و شکلات پرهیز می کنند.

14-طرز فکر نسبت به غذا

راز لاغری زنان و مردان چینی: جدا از کیفیت و کمیت غذا، طرز فکر نسبت به آن روی بدن شما تاثیر گذار است. معمولاً در غرب، غذا فقط یک نیاز طبیعی نیست، بلکه یک هیجان و سرگرمی محسوب می شود اما معمولاً شرقی ها این گونه نیستند. انها غذا خوردن را دوست دارند اما غذا برای آن ها بیشتر جزء نیاز های روزانه شان محسوب می شود.

15-پیاده روی

راز لاغری زنان و مردان چینی: عادت بیشتر شرقی ها پیاده روی است. آن ها معمولاً کم تر از ماشین و مترو استفاده می کنند و ترجیح می دهند که پیاده روی داشته باشند. به همین دلیل سوخت و ساز آن ها سریع تر و بیشتر است و همین از چاق شدنشان جلوگیری می کند.

16-مقدار خواب شبانه

راز لاغری زنان و مردان چینی: چینی ها به خواب شبانه خود اهمیت زیادی می دهند و آنها شب ها زود خوابیده و صبح زود از خواب بیدار می شوند. زنان چینی عقیده دارند خواب کافی تاثیر زیادی بر روی پوست و جوانی چهره دارد. آنها چرت کوچکی هم بعد از ناهار می زنند.

17-ورزش و مدیتیشن

راز لاغری زنان و مردان چینی: آسیایی ها و شرقی ها به ایده جلوگیری از بیماری ها عقیده بیشتری دارند و در نتیجه سعی می کنند ریشه بیماری ها را در بدن خود از بین ببرند. به همین دلیل به مدیتیشن، تای چای و دیگر فعالیت ها بیشتر اهمیت می دهند تا از بیماری های مزمن مثل چاقی جلوگیری کنند.

این مطالب جالب را هم ببینید:

این ترفند رو از دست نده: لیفت مژه در منزل را بدون رفتن به آرایشگاه انجام دهید!

10 ترفند مراقبت از پوست در هوای آلوده: این پاکسازی عمیق و برای شفاف شدن پوستت انجام بده!

ترفندهای زیبایی کیت میدلتون برای پوست و مو که متفاوت و عجیب است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا