;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

با این ترفندها پاهایتان بعد از اصلاح، نرم و زیبا می شوند

اصلاح موی بدن: آرزوی هر خانمی داشتن پاهایی با پوست زیبا و نرم است. اما این آرزو تنها زمانی برآورده می شود که موهای ناخواسته را از پاها پاک کنید.

راه های زیادی برای از بین بردن موهای پا وجود دارد، اما اصلاح ساده ترین راه است. اما حتی پس از اصلاح، این موضوع اذیت کننده به نظر می رسد زیرا وقتی موهایی را که روی پاها رشد کرده اند می تراشید، پس از مدتی این موها شروع به خراشیدن می کنند.

 

در واقع اصلاح موها را از ریشه پاک نمی کند. به همین دلیل موهای بسیار کوتاهی در آنجا باقی می مانند و پاها را آنطور که تصور می کردید نرم و بدون زبری مو احساس نمی کنید.

 

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

شاید بهتر است بدانید حتی پس از اصلاح و با رعایت نکات بسیار ساده می توانید پاهای صافی داشته باشید. پس بیایید در مورد این نکات در مجله گفتنی بدانیم. با این بخش از مد و زیبایی همراه باشید.

اصلاح موی بدن بدون زبر شدن پاها

بخوانید: کره ای ها با این کرم قهوه خانگی، سیاهی دور چشم شان را رفع می کنند!

1. حتماً روی پاهای خود ضد آفتاب بزنید

ضدآفتاب زدن به پا بعد از اصلاح
برخی از خانم ها استفاده از ضد آفتاب را روی پاهای خود ضروری نمی دانند. اگر بیش از حد لایه برداری کنید، به دلیل برداشتن لایه بالایی، پوست شما نازک و بدتر می شود. بنابراین، برای صاف کردن پاها نیز مهم است که آنها را بعد از زدودن موها حتما با ضدآفتاب بپوشانید تا بعد از اصلاح قرمز یا سوخته به نظر نرسند.

2. برای اصلاح موی بدن از کرم و ژل اصلاح استفاده کنید

اصلاح موی بدن: اگر از صابون بر روی پاهای خود استفاده می کنید، مواد شیمیایی موجود در آن پاهای شما را از نرمی دور نگه می دارد. بنابراین در زمان اصلاح، به جای استفاده از صابون، از کرم یا ژل اصلاح استفاده کنید. به طوری که پاهای شما بتوانند رطوبت بگیرند. اگر این ژل یا کرم سرشار از ویتامین E باشد، نتیجه بهتری خواهد داشت.

3. لایه برداری کنید

برای آن که بعد از اصلاح موی بدن پاهای زیبایی داشته باشید، از بین بردن سلول های مرده پوست نیز یک مرحله ضروری است. اگر این پوست مرده را پاک نکنید، مهم نیست از چه مرطوب کننده ای استفاده می کنید، نمی تواند فواید کاملی را برای پاهای شما به ارمغان بیاورد. بنابراین هفته ای یکبار پاهای خود را لایه برداری کنید تا تمام سلول های مرده پوست از بین برود.

بخوانید: ترفندهای مهم برای پوشاندن چروک با آرایش: کرم پودر نزنید!

4. از روغن بدن هنگام خواب استفاده کنید

از دیگر نکات مفید بعد از اصلاح موی بدن، استفاده از روغن است. رطوبت پوست به خصوص در فصل زمستان از دست می رود. اگر روغن را روی پاهایتان بمالید، آب و رطوبت داخل آن دست نخورده باقی می ماند و پوستتان هر از چند گاهی خشک نمی شود. بنابراین، قبل از خواب شب، مقداری روغن بادام یا نارگیل روی پاهای خود بمالید و بخوابید.

جالب است: کدام نوع آرایش برای مردان جذاب است؟

5. شروع به استفاده از اسید هیالورونیک کنید

اگر پوست شما شروع به از دست دادن نرمی خود کند، به این معنی است که بدن شما قادر به تولید اسید هیالورونیک کافی به طور طبیعی نیست. در این زمان باید یک مرطوب کننده از یک برند خوب از بیرون مصرف کنید که عمدتا حاوی اسید هیالورونیک است.

6. فقط از شستشوی ملایم بدن استفاده کنید

اصلاح موی بدن: برخی از شوینده های بدن حاوی مقدار زیادی مواد شیمیایی هستند که تمام روغن های طبیعی پوست شما را جذب کرده و پوست شما را بسیار زبر و خشک می کند. درعوض، شروع به استفاده از شستشوی ملایم بدن کنید که کاملاً کرمی است. روغن نارگیل نیز می تواند کمک بزرگی در این مورد باشد.

7. به جای اصلاح در صبح، این کار را در عصر انجام دهید

هنگام خواب، ورم مختصری در پاها وجود دارد. پس از اصلاح موی بدن در صبح، مقداری مو باقی می ماند. به همین دلیل پس از مدتی ناگهان موهایی ظاهر می شوند که فکر می کردید تراشیده اید. بنابراین به جای صبح، همیشه عصر یا بعد از ظهر اصلاح کنید.

همیشه هنگام اصلاح تیغه خود را به طور مرتب عوض کنید. ابتدا از پایین تراشیده و سپس به سمت بالا حرکت کنید. با این نکات، تجربه اصلاح شما بسیار خوب خواهد بود.

لینک های مرتبط:

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

همچنین ببینید: معمای ترافیک: کدام یک را بیرون می کشید؟

رینوپلاستی یا عمل بینی با جراحی؟! کدام بهتر است؟

روش صحیح رژ زدن لب های ترک خورده و ناهموار: حرفه ای رژ بزنید!

ماسک آنتی اکسیدانی با چای سبز برای احیای پوست و مو

ترفندهایی برای اینکه با کفش پاشنه بلند به راحتی راه برویم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا