;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

نکات خفن برای آرایش صورت که عاشقش می شید!

نکات خفن برای آرایش صورت: چگونگی آرایش و نحوه انجام آن روی صورت تاثیر زیادی در زیبایی و میزان مرتب شدن شما دارد. خیلی خوب است که بدانید با انجام برخی از ترفندها می توانید خیلی سریع و با کمترین هزینه آرایشی طبیعی و جذاب در منزل داشته باشید.

این که با توجه به موقعیتی که قصد رفتن دارید سبک آرایش انتخاب کنید، یک مهارت است و لازم است برخی نکات خفن برای آرایش صورت را مد نظر قرار دهید. بنابراین بهتر است بخش مد و زیبایی امروز گفتنی را حتما دنبال کنید. بهتر است برای انتخاب رنگ‌هایی که می‌خواهید در آرایش خود استفاده کنید موقعیت مکانی را در نظر بگیرید؛

حتما ببینید: لباس مناسب زنان چاق: چطوری خوش استایل تر به نظر برسید؟

نکات خفن برای آرایش صورت

نکات خفن برای آرایش صورت که باید بدانید

نکات خفن برای آرایش صورت: برای مثال آرایشی به رنگ تیره برای مکانی مانند محل کار و یا مکان‌های عمومی مناسب به نظر نمی‌رسد و بهتر است برای مکان‌های عمومی بیشتر از رنگ‌های طبیعی مانند صورتی روشن و یا هلویی استفاده کنید. آرایش تیره بیشتر مناسب مهمانی‌هایی می‌باشد که در شب برگزار می‌شوند.

اگر که کرم پودر شما باعث شده است پوست شما برق بزند می‌توانید از پودر جامد و یا پنکیکی که چربی صورت شما را جذب می‌کند استفاده کنید تا آرایش صورت ملایم شما زیباتر دیده شود.

اگر که می‌خواهید آرایشتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید با کمک اسپری کردن اسپری مخصوص برای فیکس کردن آرایش، مدت زمان بیشتری آرایشتان را دست نخورده نگه دارید.

اینم عالیه: رفع قرمزی رنگ مو در منزل با سریع ترین روش ها: اگر رنگ مویتان خراب شده بخوانید!

نکات خفن برای آرایش صورت

نکات خفن برای آرایش صورت: برای زیباتر دیده شدن آرایش لب‌ها می‌توانید قبل از استفاده از رژلب، لب خود را به کمک کرم ویتامین E کمی چرب کنید تا خشکی و پوسته پوسته شدن لب از بین برود. در صورتیکه می‌خواهید آرایش لبتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید قبل از انجام آرایش لب کمی پودر به لب‌های خود بزنید.

اگر چشمان شما دارای پف می‌باشد برای اینکه چشمان زیباتری و آرایش صورت ملایم داشته باشید بهتر است قبل از شروع آرایش از کمپرس آب گرم استفاده کنید، همچنین بهتر است از سایه‌ی چشم بسیار کمی استفاده کنید و اگر هم می‌خواهید خط چشم بکشید بهتر است خط چشم بسیار باریکی بکشید.

کاربردی از دست نده: رفع موهای زائد با ماسک خانگی: این ترکیبات موهای زائدتان را از ریشه بیرون می کشد!

مطالب جالب برای دیدن:

مفید و موثر: رفع سیاهی آرنج، زانو و زیر بغل با این مواد خانگی در طب سنتی معجزه می کند!

اینم عالیه: رفع قرمزی رنگ مو در منزل با سریع ترین روش ها: اگر رنگ مویتان خراب شده بخوانید!

آرایش صورت گرد: خانم هایی که اضافه وزن دارید اینطوری آرایش کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا