;
مد روزمد و زیبایی

چطوری شکممو آب کنم؟ با این 6 ماده شکمتان تخت می شود!

چطوری شکممو آب کنم؟ چاقی شکمی می تواند هم در افراد دارای اضافه وزن و هم لاغر وجود داشته باشد. اگر وزن از دست داده اید یا لاغر هستید اما شکم دارید این مطلب وب سایت گفتنی را از دست ندهید.

گنجاندن این مواد خوراکی طبیعی در رژیم غذایی علاوه بر اینکه به کاهش وزن کمک می کند باعث تناسب اندام و کاهش سایز شکم می شود.

با این بخش از مد و زیبایی همراه باشید!

مفید است: بهترین روغن برای سیاهی و گودی زیر چشم و طرز استفاده صحیح!

بسیاری از موارد غذایی حاوی ترکیباتی هستند که در از بین بردن چربی شکم بسیار موثر و مفید هستند. در این مطلب می‌خواهیم بهترین مواد غذایی برای از بین بردن چربی شکم را معرفی ‌کنیم.

اگر شما یا یکی از نزدیکانتان از چربی دور شکم رنج می‌برید، ادامه این مطلب را از دست ندهید زیرا قرار است شما را با بهترین مواد غذایی سالم و طبیعی آشنا کنیم.

چطوری شکممو آب کنم؟

کاربردی از دست نده: رفع موهای زائد با ماسک خانگی: این ترکیبات موهای زائدتان را از ریشه بیرون می کشد!

چطوری شکممو آب کنم؟ خوراکی های لاغر کننده

1-اثرات جو بر کاهش چربی شکم

چطوری شکممو آب کنم؟ جو حاوی یک فیبر محلول کمیاب به نام بتا گلوکان است، این فیبر محلول در مواد غذایی اندکی وجود دارد که جو یکی از آن‌ها است، بتا گلوکان نوعی ژل را در روده کوچک ایجاد می‌کند که باعث کاهش سطح کلسترول خون، افزایش سطح ایمنی بدن، کاهش اشتها و تنظیم سطح گلوکز خون می‌شود.

مصرف جو باعث می‌شود شما برای مدت زمان بیشتری احساس سیری داشته باشید در نتیجه میل و اشتهای شما برای مصرف میان وعده‌های ناسالم کاهش می‌یابد. هر چه شما به مدت بیشتری احساس سیری ‌کنید میزان چربی شکم شما نیز کمتر خواهد بود. جو را در بسته بندی‌های مختلف می‌توانید خریداری کنید و به همراه مواد غذایی مانند شیر مصرف ‌کنید. برای جلوگیری و کاهش چربی شکم، جو را حتما در برنامه غذایی خود قرار دهید.

این تست رو از دست نده: تست بینایی گربه شهر آبی کجا قایم شده؟ مواظب باش چشمات چهارتا نشه!

2-اسفناج

چطوری شکممو آب کنم؟ امروزه بسیاری از مردم در برنامه غذایی خود از اسفناج استفاده می‌کنند و یک دلیل عمده برای انتخاب آن وجود دارد. برگ‌های سبز اسفناج حاوی مولکول‌هایی به نام SQ است که وجود آن‌ها باعث افزایش میزان تولید و رشد باکتری‌های مفید در معده می‌شود.

هر چه میزان باکتری‌های خوب در معده بیشتر باشد، از تعداد باکتری‌های بد معده کاهش می‌یابد. وجود باکتری‌های بد در ناحیه معده باعث افزایش التهابات و همچنین ایجاد چربی شکم می‌شود. استفاده از اسفناج در وعده غذایی ناهار بسیار مفید است و با رشد باکتری‌های خوب از ایجاد باکتری‌های بد در قسمت معده جلوگیری می‌کند و در نتیجه از ایجاد چربی در ناحیه شکم جلوگیری می‌کند.

3-ماست

آب کردن شکم با ماست

چطوری شکممو آب کنم؟ علاوه بر اینکه سرشار از پروتئین است و قدرت سیر کنندگی بسیار بالایی دارد، ماست از آن دسته غذاهایی است که در سوزاندن چربی شکم تاثیر بسیار خوبی دارد. مطابق تحقیقاتی که اخیرا انجام شده ‌است محققین دریافته‌اند که هنگامی که پروتئین هضم می‌شود و در بدن تجزیه می‌شود، یکی از موادی که حاصل می‌شود آمینو اسید و فنیلانین است. این ماده باعث کاهش اشتها را در فرد به دنبال دارد و در نتیجه به کاهش وزن افراد کم بسیار زیادی می‌کند.

اگر شما جزو آن دسته از کسانی هستید که به مصرف لبنیات کنار غذا علاقه دارید، حتما ماست را در برنامه غذایی خود قرار دهید و اگر به مصرف سایر لبنیات علاقه چندانی ندارید، به شما توصیه می‌کنیم که حتما این منبع پروتئین را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و از مصرف ماست غافل نشوید.

4-موز

چطوری شکممو آب کنم؟ هنگامی که می‌خوابید، بدن شما هورمونی به نام ژرلین تولید می‌کند که در واقع هورمون گرسنگی است و باعث می‌شود پس از بیدار شدن از خواب میل غذایی زیادی داشته باشید و در نتیجه با مصرف غذای بیش از اندازه چربی دور شکم شما افزایش پیدا می‌کند.

یکی از بهترین راه‌ها استفاده از میوه‌هایی است که سرشار از پتاسیم و منیزیم باشد. این میوه‌ها علاوه بر اینکه به عضله سازی در بدن کمک می‌کنند باعث می‌شود فرد پرخوری نکند و به میزان کمتری غذا میل نماید. مطابق تحقیقاتی که انجام شده است، خوردن روزانه یک یا دو عدد موز پیش از وعده‌های غذایی باعث کاهش چربی شکم می‌شود.

چطوری شکممو آب کنم؟

5-دارچین و کاهش چربی شکم

دارچین و کاهش چربی شکم

چطوری شکممو آب کنم؟ در ابتدا شاید تعجب کنید اما جالب است بدانید این گیاه که اغلب به عنوان یک افزودنی به غذا یا به عنوان طعم‌ دهنده چای استفاده می‌شود نیز در از بین بردن چربی دور شکم موثر است. کاربرد اصلی دارچین، تنظیم سطح قند خون در بدن است اما همچنین مصرف دارچین از ذخیره ‌شدن قند به عنوان چربی در ناحیه شکمی جلوگیری می‌کند.

استفاده از دارچین به عنوان ادویه در غذاهای مختلف و یا به عنوان یک چاشنی افزودنی به چای تاثیری بسیار خوب در کم کردن چربی‌های دور شکم دارد.

6-شکلات تلخ

چطوری شکممو آب کنم؟ تحقیقات نشان داده است که استفاده از شکلات تلخ نه تنها باعث کاهش چربی‌های دور شکم و پهلو می‌شود که به کاهش چربی در دیگر قسمت‌های بدن نیز کمک می‌کند. دلیل آن هم وجود فلاونویید در شکلات تلخ است. به یاد داشته باشید که شکلات خریداری‌ شده حداقل باید ۷۰ درصد باشد و از خرید شکلات‌هایی که روی آن عبارت alkalized درج شده است خودداری کنید زیرا مقادیر فلاونویید کمتری دارند.

سخن پایانی

چطوری شکممو آب کنم؟ در این مطلب ما تلاش ‌کردیم مهم‌ترین مواد غذایی موثر در کاهش چربی شکم را معرفی‌ کنیم. شما چه ماده غذایی دیگری می‌شناسید که در کاهش چربی شکم موثر باشد؟ به نظر شما مهم‌ترین ماده غذایی برای کاهش چربی‌های ناحیه شکم کدام دست؟ نظرات، پیشنهادات، سوالات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب جالب دیگر برای خواندن:

حتما ببینید: لباس مناسب زنان چاق: چطوری خوش استایل تر به نظر برسید؟

اینم عالیه: رفع قرمزی رنگ مو در منزل با سریع ترین روش ها: اگر رنگ مویتان خراب شده بخوانید!

این ترفند رو از دست نده: لیفت مژه در منزل را بدون رفتن به آرایشگاه انجام دهید!

اسموتی لاغر کننده: این سه اسموتی ساده باعث لاغری و رفع پف دور چشم می شود!

رفع سیاهی آرنج، زانو و زیر بغل با این مواد خانگی در طب سنتی معجزه می کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا