;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

فرق آرایش کره ای و غربی: چگونه به سبک کره ای آرایش کنیم؟

آرایش کره ای: روندهای آرایش کره ای و روتین های مراقبت از پوست اخیراً رایج شده است. بسیاری از دختران جوان و نوجوان آرایش های کره ای را به دلیل سبک طبیعی و سبک آن به آرایش های سنگین و کرم پودرهای غلیظ ترجیح می دهند.

شاید برایتان جالب باشد که اکثر بازیگران و بت های کی پاپ روی صحنه نمایش بسیار ساده و صورت های تمیزی دارند. این صورت های شفاف عاری از پودر و عرق و ماسیده شدن های حاصل از آرایش غلیظ است.

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

نوعی ملاحت و ظرافت در میکاپ چهره های آسیای شرقی گره خورده است که همگان را مجذوب خود می سازد.

از این رو وب سایت گفتنی قصد دارد در این بخش از مد و زیبایی صفر تا صد نکاتی که برای این نوع میکاپ باید رعایت کنید را در سریع ترین و ساده ترین حالت ممکن برای شما شرح دهد.

جدیدترین مطالب مد و زیبایی را در مجله گفتنی می توانید و ببینید از به روزترین ترفندهایی که در تیک تاک یا اینستاگرام وجود دارد استفاده کنید.

آرایش کره ای

میکاپ غربی معمولا با غلظت همراه است، این مسئله در آرایش عربی و خلیجی و یا آرایش هایی که در ایران انجام می شود به مراتب سنگین تر هم می شود. لایه های ضخیم کرم پودر، کانسیلر و حجم زیادی پنکیک ظاهری یکدست اما گچی به صورت می دهد.

این سبک آرایش ها برای پوشاندن عیوب عمیق پوستی عالی هستند و گریمورهای عروس هم معمولا به همین شیوه میکاپ روی صورت انجام می دهند.

اما آرایش کره ای برای استفاده روزانه و یا مهمانی و دورهمی ها معقولانه و شیک تر هستند. اگر به دانشگاه می روید و یا شاغل هستید یا حتی اگر خانه دار هستید به هر حال مجله گفتنی آرایش های سبک را به شما پیشنهاد می دهد؛ چون علاوه بر پوشاندن عیوب جزئی صورت، طبیعی و شیک جلوه می کنید.

آرایش های سنگین با این خطر روبرو هستند که در طولانی مدت علاوه بر ماسیده شدن، پوست شما را به شدت خراب کنند. بنابراین این نوع میکاپ ها همه جوره زیباتر و بهتر هستند؛ حتی در عروسی ها و مجالس مهمانی هم می توانید همینقدر هوشمندانه و شیک آرایش کنید.

اگر معمولا آرایشی به سبک غربی دارید، این شش نکته را امتحان کنید تا روتین آرایش خود را با هم ترکیب کنید.

1. مژه های نازک و دانه ای

بخوانید: آموزش آرایش چینی: بهترین میکاپ برای داشتن پوست درخشان و صاف

آرایش کره ای 1

آرایش کره ای: در حالی که آرایش های غربی اغلب بر مژه های حجیم تاکید می کنند، بت های کی پاپ اغلب با مژه های نوک تیز و طبیعی تر دیده می شوند.

برای رسیدن به این ظاهر، ابتدا ریمل را به صورت عمودی برای بلندی و سپس به صورت افقی برای حجم دادن به آن می زنند. می‌توانید با احتیاط از موچین استفاده کنید تا مژه‌ها را به هم بچسبانید تا ظاهر آن را دوباره ایجاد کنید.

2. رژگونه زیاد

آرایش کره ای 2
آرایش کره ای: گرایش «خیلی زیاد رژگونه» اخیراً در دنیای کی‌پاپ رایج شده است و به بت‌ها رنگی شاداب و جوان می‌دهد.

در آرایش های غربی، از مدت ها قبل توصیه می شد که رژگونه را روی “سیب” گونه های خود بمالید. برای دستیابی به ظاهری طبیعی تر، ترندهای آرایشی کره ای رژگونه را به صورت گسترده تر و شدیدتر روی صورت اعمال می کنند.

رنگ های مورد استفاده معمولاً هلویی یا گلگون هستند. برای داشتن ظاهری درخشان تر، می توانید از برس کرم استفاده کنید و آن را با انگشتان یا اسفنج آرایشی خود بزنید.

3. ابروهای صاف

ابروهای صاف در میکاپ کره ای
آرایش کره ای: گرایش های آرایشی غربی بر ابروهای کمانی تر تاکید دارند، اگرچه ابروی صاف نیز در چند سال اخیر رایج بوده است.

ابرویی کم رنگ و دارای زاویه کمتر معمولاً در آرایش کره ای مورد علاقه است.

برخی از تفاوت های رایج بین آرایش ابرو غربی و آرایش ابرو کره ای :

برای مثال استایل وسترن، ابروها پس از طرح ریزی با کانسیلر بیشتر پر شده و زاویه بیشتری دارند.

اما در سبک کره ای، گوشه بیرونی ابرو به آرامی با یک مداد ابرو پر شده بود، در حالی که از یک سواب پنبه ای برای ترکیب کردن رنگ به گوشه داخلی ابرو برای ظاهر ظریف تر و طبیعی تر استفاده شد.

4. لکه لب

آرایش کره ای 3

آرایش کره ای: بت های کی پاپ اغلب از رنگ های لب برای ماندگاری بیشتر یا از بالم لب برای گزینه ای براق تر استفاده می کنند.تاکید روی مرکز لب ها قرار می گیرد. سپس محصول به سمت گوشه دهان مخلوط می شود. رنگ لب می تواند خشک شود تا مات شود، یا می توان از برق لب برای درخشندگی چشم نواز استفاده کرد.

لب‌های براق با رژ کم رنگ یک روند محبوب در آرایش غربی بوده است، اما بت‌های کی‌پاپ تمایل دارند از رنگ‌های صورتی، هلویی یا قرمز استفاده کنند.

5. خط چشم

آرایش کره ای: خط چشم بالدار عالی مدتهاست که راهی برای مشخص کردن چشم و ایجاد توهم مژه های پرتر در آرایش به سبک غربی بوده است.

برای داشتن خط چشمی جایگزین که خط مژه ها را بلندتر می کند، از شکل طبیعی چشم خود پیروی کنید و خط چشم را کمی از گوشه بیرونی چشم امتداد دهید.

6. پوست شبنم دار/شیشه ای

در نهایت، برای دستیابی به ظاهر محبوب پوست شیشه ای، ضروری است که پوست خود را آماده کنید. روتین مراقبت از پوست شبانه کره ای شامل موارد زیر است:

  • آماده سازی صورت با دو بار شستن آن
  • لایه برداری پوست
  • استفاده از تونر
  • استفاده از اسانس برای آبرسانی به پوست
  • استفاده از سرم و درمان های پوستی
  • استفاده از ماسک صورت
  • استفاده از کرم دور چشم
  • استفاده از مرطوب کننده صورت

در حالی که این فرآیند چند مرحله ای نتایج واقعی و واقعی را تجربه کرده است، به طور واقع بینانه، همه وقت یا پول لازم برای اختصاص دادن به آن را ندارند.

خوشبختانه، یک یوتیوبر زیبایی کره ای این فرآیند را به سه مرحله ساده تر تقسیم می کند که می توان قبل از آرایش کردن انجام داد:

اول: همیشه مهم است که از پوست خود محافظت کنید، بنابراین کرم ضد آفتاب صورت ضروری است. کرم ضد آفتاب نه تنها از پوست شما در برابر اشعه های مضر UV محافظت می کند، بلکه به پوست شما درخشندگی سالمی نیز می بخشد.

دوم: استفاده از زیرسازی مایع یا بالشتک باعث می‌شود که پوست به‌طور طبیعی درخشان به نظر برسد.

آخرین مرحله: استفاده از ماست صورت است که پوست را هیدراته کرده و آرایش را در جای خود ثابت می کند.

اگر ترجیح می دهید از محصولات آرایش پودری استفاده کنید اما همچنان می خواهید ظاهری درخشان داشته باشید، سعی کنید از هایلایتر در مناطقی که معمولا انجام می دهید استفاده کنید، اما با یک برس آرایش مرطوب.

پس از استفاده، ماست صورت را به آرامی روی محل قرار دادن هایلایتر اسپری کنید و دوباره هایلایت را در همان ناحیه اعمال کنید. این مراحل را تکرار کنید تا به سطح درخشندگی مورد نظر خود برسید!

در ادامه می توانید یک ویدیوی کوتاه و سریع ببینید که به شما تمامی مراحل آرایش بالا را در یک نگاه انجام می دهد!

 

لینک های مرتبط:

ببینید: بهترین روش سفید کردن زانو و آرنج: با این روش ها نتیجه می گیرید!

هر آنچه باید در مورد اکستنشن مژه بدانید

آموزش آرایش چشم گربه ای: راهنمای گام به گام با تصاویر

آموزش آرایش آنجلینا جولی: مثل او میکاپ طبیعی داشته باشید!

5 لباس هندی آبی به سبک بازیگران که برای فصل تابستان عالی هستند

بهترین روش ها برای ساخت ابروی پهن و پرپشت: از لمینت تا کاشت

همچنین بخوانید: ترفندهایی برای جلوگیری از چرب شدن و ماسیده شدن آرایش در گرمای تابستان

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. عکس کاور که عکس لباس بود بقیه اش هم.. رزی جنی و جیسو 😌اونا همیشه ارایش های
    ملایم میکنن نه اینکه کلی ریمل و اینا یه ارایش سبک میکنن برای همین همیشه
    عالی هستن خب البته اونا بدون میکاپ هم عالی هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا