;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

اسانس پوست صورت با فرمول ساخت آن توسط زنان کره ای در منزل که بعنوان پرایمر طبیعی هم استفاده می شود

اسانس پوست صورت: سالهاست که همه به دنبال کشف راز شفافیت پوست هستند، زیبایی پوست تنها به ژنتیک وابسته نیست؛ استفاده از اسانس های پوستی نیز در این قضیه نقش بسیار موثری دارد.

در چند سال اخیر مردم به شدت به روش های زیبایی مردم کره اعتماد کرده اند و سعی کردند که از آن ها چیز های مختلفی یاد بگیرند که یکی از این روش ها استفاده از یک اسانس برای زیبایی صورت است که محبوبیت بسیار بالایی دارند و همه اهمیت و کاربرد آن را می شناسند که در این قسمت از مد و زیبایی مجله گفتنی قصد داریم جزئیات این موضوع مهم را به شما معرفی کنیم.

همچنین بخوانید: مراقبت از پوست به روش زنان کره ای اگر پوستی درخشان و بدون چروک می خواهید!

اسانس پوست صورت

شاید اسانس را با تونر اشتباه بگیرید اما اسانس، تونر نیست و با آن متفاوت است. اسانس اساساً یک مایع است که پوست را مرطوب می کند و شبیه به یک پرایمر برای آرایش عمل می کند و فواید زیادی دارد.

اسانس پوست صورت کمی شبیه به سرم است اما حاوی وزن مولکولی پایین تر از کرم های دیگر است. عملکرد این مایع اینگونه است که به طور عمیق پوست را مرطوب می کند و با سطح غلیظ مواد فعال، آن را آبرسانی خواهد کرد. اسانس صورت برای کسانی که می خواهند پوست درخشان داشته باشند، اهمیت زیادی دارد.

شاید مفید باشد: راز جوانی زنان و مردان شرق آسیا چیه؟ چطوری در 40 سالگی 20 ساله به نظر میان؟

چگونه اسانس پوست صورت زنان کره ای را درست کنیم؟

برای درست کردن اسانس پوست صورت نیاز به روغن، آب آلوورا یا گلاب، گلیسیرین و یک بطری اسپری خالی دارید.

اول بطری با سایز مورد نظر را پیدا کنید. سپس آن را با آب بشویید و کمی الکل داخلش بریزید تا ضدعفونی شود.

سپس 85% بطری را با آب آلوورا پر کرده، کمی گلیسیرین به آن اضافه کنید که هیچ بو یا رنگی نداشته باشد. همچنین می توانید به این ترکیب، روغن هم اضافه کنید.

برای پوست خشک می توانید از روغن آرگان یا روغن آووکادو هم استفاده کنید. برای پوست ترکیبی، روغن نارگیل یا روغن جوجوبا عالی عمل می کند.

پس روغن را با توجه به نوع پوست خود اضافه کنید و بطری را خوب تکان دهید تا اسانس صورت آماده شود.

هنگامی که آماده شد، می توانید آن را روی صورت تان اسپری کنید یا همان طور که در پایین خواهید خواند، از روش کف دست استفاده کنید و بعد از آن؛ می توانید دیگر مراحل مراقبت از پوست مانند استفاده از سرم، مرطوب کننده یا ضد آفتاب را انجام دهید.

عالی و کاربردی: رفع مشکلات پوستی با کشک: انواع ماسک ها با کشک که مشکلات پوستی تان را درمان می کند

چگونه باید از اسانس پوست صورت استفاده کرد؟

اسانس پوست صورت را نباید روی صورت پخش کنید یا نباید به صورت ضربه ای با پد آن را به صورت بزنید، بلکه باید شبیه به یک سرم از آن استفاده کنید. به این صورت که چند قطره از آن را روی کف دست بریزید و به آرامی روی صورت تان فشار دهید و از کشیدن دست روی صورت خودداری کنید.

این مطلبم عالیه: صابون لیفت ابرو اگر ابروهایی به روز و خوش فرم می خواهید

نکته پنهان‌شده در راز پوست زنان کره ای

در پشت این روتین سفت‌وسخت که به‌عنوان راز جوانی پوست زنان کره ای شناخته می‌شود، نکته‌ای وجود دارد که زنان کره‌ای به‌خوبی آن را درک کرده‌اند. نکته اصلی راز پوست زنان کره ای پایبندبودن به انجام روتین روزانه و استفاده از محصولات مراقبت از پوست است.

آن‌ها می‌دانند که پوست مانند یک موجود زنده نیاز به مراقب دارد و با توجه مداوم به پوست و استفاده منظم از محصولات پوستی، می‌توانند برای مدتی طولانی صاحب پوستی شیشه‌ای باشند. این نکته، اصلی‌ترین راز زیبایی پوست صورت زنان کره ‌ایست.

کره‌ای‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که باید با پوست به ملایم‌ترین شکل رفتار کرد و برای مراقبت از آن از مواد طبیعی بهره برد. کره‌ای‌ها معتقدند که پوست صورت باید حالت شیشه‌ای داشته باشد و راز زیبایی پوست زنان کره ای در جادو یا اکسیر خاصی خلاصه نمی‌شود.

ماسک صورت کره ای ها برای درمان لک و جوش صورت

کره ای ها پوستی شفاف و بدون لک و جوش دارند؛آنان از ماسک های طبیعی برای داشتن پوست صاف استفاده می کنند.از نظر کره ای ها، داشتن پوستی نرم، صاف و شفاف بدون هیچ نقصی مهم ترین قدم برای رسیدن به موفقیت است و برای این منظور چه مرد و چه زن از شیوه های سنتی بهره می برند.

شابد جالب باشد: فواید آب برنج: اگر می خواهید موهایتان بلند شود و پوستی روشن پیدا کنید+ از این به بعد آب برنج را دور نمی ریزید!

ماسک شیر

کره ای ها از شیر برای پاک کردن صورت استفاده می کنند و معتقدند شیر به نرم و لطیف شدن پوست کمک می کند. برای این کار مقداری شیر کم چرب یا پرچرب را در کاسه ای بریزید و به کمک پنبه روی صورت بمالید. ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید تا شیر روی صورت خشک شود. بعد صورتتان را آب بکشید و از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

ماسک برنج

برنج یک ماده غذایی حاوی ویتامین E، اسیدهای چرب اصلی و نشاسته است که به نرمی پوست کمک می کند. همچنین برنج در افزایش رطوبت پوست و تحریک و نوسازی سلولی پوستی و استحکام پوست موثر است. ماسک برنج در کره طرفدار دارد.

افراد از تکنیک‌های مختلفی برای آبرسانی و پاک‌سازی پوست خود استفاده می‌کنند. برخی افراد به دنبال بهترین پاک‌کننده‌ها و مرطوب‌کننده‌های صورت برای تامین رطوبت پوست هستند و برخی دیگر از آب و بخار آب برای پاک‌سازی صورت استفاده می‌کنند.

راز پوست زنان کره ای، بخوردادن صورت به‌صورت هفتگی‌ست. بخوردادن صورت باعث ازبین‌رفتن آلودگی‌های پوست می‌شود و صورت شما را آماده جذب محصولات دیگر مانند انواع ماسک و سرم می‌کند.

روتین روزانه ی مراقبت از پوست کره ای ها:

۱-شستن صورت با آب

۲-استفاده از تونرهای پاک کننده

۳-استفاده از اسنس: اسنس مایعی مانند آب است که برپایه ترکیب تونر و سرم پوست ساخته میشود و به کمک اب رسانی و گردن سلول های خون در زیر پوست باعث جوان تر شدن پوست میشود.

۴-آمپول نگران نباشید منظور امپول های تزریقی نیست. درواقع امپول همان سرم های تقویتی موضعی هستند که مسئول کلاژن سازی و ترمیم پوست و رفع مشکلات وخیم پوستی میباشند.

۵-سرم های پوست سرم ها موادی هستند که بر پایه اب و یا روغن ساخته میشوند و معمولا غلظت بیشتری نسبت به آمپول ها دارند و حاوی ویتامین های C.K.E و عصاره ی مواد طبیعی هستند.

۶-کرم دور چشم معمولا دور چشم ها به دلیل کمبود غدد چربی و کمبود کلاژن بیشتراز سایر نقاط صورت چروک میشوند و ترک میخورند به همین دلیل کرم دور چشم با توجه به سن و نوع پوست باید استفاده شود تا خاصیت ارتجاعی خود را از دست ندهد و کلاژن سازی تقویت شود.

۷-مرطوب کننده شاید باور نکنید اما مرطوب نگه داشتن پوست کمک بسیار زیادی به جوان سازی میکند و همچنین از اکنه خشکی و چروک های پوستی جلوگیری میکند و خانوم های کره ای معمولا توجه ویژه ای به این مرحله دارند اما باید دقت داشته باشید که فقط یک لایه نازک از مرطوب کننده را به پوستتان بزنید

۸-ضدآفتاب ضدافتاب نه تنها از پوست در برابر اشعه های خورشید مراقبت میکند بلکه باعث‌جلوگیری از بوجود امدن لکه های پوست و چین و چروک میشود و خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش میدهد. خانم های کره ای معتقدند که ضدآفتاب فقط مخصوص روزهای نیست و حتی در روزهای ابری هم باید استفاده شود. شما میتوانید با توجه به نوع پوست خود بهترین ضدآفتاب را انتخاب کنید و به طور روزانه استفاده کنید.

مطالبی که دیگران دوست داشتند:

معمای جدید: آزمون هوش وحشت: اگر باذکاوتی از بین این دو خانوم خطرناک کدام را انتخاب می کنی تا زنده بمانی؟!

شاید جالب باشد: میکاپ کره ای طبیعی: آن ها با شاین و رایحه میوه ای خودشان را کیوت و جوان تر می کنند!

این هم جالبه: رازهای جذابیت پریانکا چوپرا: چطور مثل او جوان و خوش هیکل شویم؟

 مطلب عالی مفید: علائم کبد چرب از روی چهره قابل تشخیص است: چه داروهای گیاهی عمقی کبد و پوست را تمیز می کنند؟

کاربردی حتما ببین: رفع موهای زائد با ماسک خانگی: این ترکیبات موهای زائدتان را از ریشه بیرون می کشد!

جالبه: آزمون بینایی ایکس را پیدا کنید، افرادی که بینایی شان تیز نیست نمی توانند موفق شوند!

 ماسک فوق العاده کاربردی: لیفت سریع صورت در سه روز: اگر می خواهید مهمانی بروید این ماسک دشمن چروک است!

عالیه: ترفندهای زیبایی قدیمی نیاکان ما که معجزه می کنند: از روغن زیتون تا جوش شیرین

از دست نده: بازی فکری کلاف سردرگم: اگر هوش فضاییت خوبه گربه چطور می تونه موشو به تله بندازه؟!

بازی هوش خرگوش را به هویجش برسانید و ببینید چقدر مسیریابی تان قوی است؟!

سفید آب یا روشور مادربزرگ ها را اگر اینطوری استفاده کنی تا عید پوستت روشن میشه

ماسک شکلاتی اگر قرمزی یا التهاب پوست دارید بسیار مفید است+ 6 دستور آسان در منزل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − دو =

دکمه بازگشت به بالا