;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

رفع مشکلات پوستی با کشک: انواع ماسک ها با کشک که مشکلات پوستی تان را درمان می کند

رفع مشکلات پوستی با کشک: اگر شما هم از مشکلات پوستی رنج می برید و به دنبال رفع آنها از طریق ماسک خانگی هستید این مطلب و ماسک های اموزشی را از دست ندهید چون ما در این مطلب از مد و زیبایی در خصوص خواص کشک برای لک صورت، خواص کشک برای جوش صورت، درمان عفونت های پوستی و… راهکارهای عملی ارائه خواهیم کرد.

با مجله گفتنی همراه باشید.

خوب است ببینید: جلوگیری از چرب شدن مو: راههایی برای زود کثیف نشدن موها تا همیشه تمیز به نظر برسید

توجه داشته باشید که کشک بسیار مغذی بوده و سرشار از کلسیم، چربی، نمک، پروتئین و نیاسین (ویتامین B3) می باشد که میتوانید سایر خواص اون رو از مطلب خواص کشک که در سایت گل من و تو نوشته شده مطالعه کنید.

رفع مشکلات پوستی با کشک:

مفید و جالب: فواید آسپرین برای پوست و مو: شوره سر، لک های صورت و تیرگی زیر بغل را از بین ببرید!

خواص کشک بر پوست صورت

رفع مشکلات پوستی با کشک: به صورت خلاصه باید گفت که شما میتوانید برای رفع مشکلاتی چون آفتاب سوختگی، عفونت پوست، تیرگی دور چشم، بهبود رنگ پوست و جوانسازی از کشک استفاده کنید که تمامی نکات و ماسک ها را بصورت کامل در ادامه برای شما توضیح دادیم.

از دست نده: اسانس پوست صورت با فرمول ساخت آن توسط زنان کره ای در منزل که بعنوان پرایمر طبیعی هم استفاده می شود

خواص کشک برای لک صورت

رفع مشکلات پوستی با کشک: برای از بین بردن لک نباید از خود کشک به تنهایی استفاده کرد چون ممکن است تاثیر معکوسی رو پوست شما داشته باشد پس از ترکیب کشک با زردچوبه، ابلیمو، آرد برنج میتواند برای از بین بردن لک های صورت استفاده کنید.

این مطلبم عالیه: صابون لیفت ابرو اگر ابروهایی به روز و خوش فرم می خواهید

خواص کشک برای پوست و آفتاب سوختگی

رفع مشکلات پوستی با کشک عکس 1: درمان آفتاب سوختگی

رفع مشکلات پوستی با کشک: ترکیبی از کشک و آبلیمو یا عرق بابونه برای از بین بردن آفتاب سوختگی بسیار کاربرد دارد به نحوی که شما آبلیمو و کشک را خوب مخلوط میکنید و روی لک های قهوه ای و یا آفتاب سوخته قرار می دهید و اجازه میدید که کاملا خشک بشه سپس بعد از ۱۰ دقیقه با استفاده از آب ولرم ماسک را از روی پوست پاک میکنید، این کار را هر روز انجام دهید بعد از گذشت حدود ۱ الی ۲ هفته (بسته به میزان سوختگی و لک) نتیجه را خواهید دید.

استفاده از زردچوبه برای از بین بردن لک

رفع مشکلات پوستی با کشک: شما بجای استفاده از لیمو میتوانید ترکیبی از زردچوبه و کشک را اماده کنید و در محل هایی که آفتاب سوختگی دارد و یا لک هایی مشاهده می کنید قرار دهید، مدت زمان لازم برای قرار دادن این ماسک روی پوست حدود ۲۰ دقیقه است و بعد از آن با استفاده از آب سرد ماسک را بشویید.

از دست نده: آزمون شناسایی شوهر بیزینسی: کدوم خانوم شوهرش مایه داره؟

کشک و درمان عفونت پوستی

رفع مشکلات پوستی با کشک: از دیگر خواص کشک برای پوست رفع بیماری های عفونی می باشد، این روش درمان قطعی نیست ولی تا حد قابل توجهی مشکل شما را رفع میکند، چگونه باید از کشک استفاده کنیم؟ شما کافی است روی یک دستمال تمیز مقداری کشک بمالید و آن را روی قسمتی که عفونت دارد قرار دهید (به مدت ۱۰ دقیقه) این کار را در طول روز ۶ بار انجام دهید بعد از گذشت ۲ الی ۳ روز شاهد کمتر شدن این مشکل خواهید بود.

خیلی جالبه: آزمون هوش بچه خون آشام: اگه مخت خفن کار می کنه کدوم خانوم قراره خون آشام به دنیا بیاره؟!

خواص کشک برای جوش صورت

رفع مشکلات پوستی با کشک عکس 2: درمان جوش صورت

رفع مشکلات پوستی با کشک: یکی از خواص کشک برای صورت و پوست صورت این است که به شکل کاملا طبیعی جوش ها را رفع خواهد کرد و شما را از شر جوشهای صورت راحت میکند، چرا کشک باعث از بین رفتن جوشها میشه؟ دلیل این است که در ترکیب کشک اسیدی وجود دارد که این کار را انجام می دهید. چطور باید از آن استفاده کنیم؟ کافی است شب قبل از خواب مقداری کشک را در محل جوش قرار دهید و صبح آن را با آب ولرم بشورید.

خواص کشک برای زیبایی؛ رفع تیرگی چشم

رفع مشکلات پوستی با کشک: از دیگر خواص کشک برای زیبایی میتوان به رفع تیرگی دور چشم در ۱۰ دقیقه اشاره کرد، برای این کار کافیه شما یک دستمال یا پنبه ای رو به کشک اغشته کنید و سپس دور چشم به مدت ۱۰ دقیقه قرار دهید و بعد از آن محل را با آب ولرم بشورید و شاهد تاثیر عجیب آن باشد. برای گرفتن نتیجه بهتر سعی کنید هر روز این کار را تکرار کنید.

حتما ببینید: انواع گچ مو را چطور استفاده کنیم: بهترین راهکار برای دوستداران رنگ موی موقت!

خواص کشک برای پوست صورت و جوانسازی

رفع مشکلات پوستی با کشک: اگر شما هم دوست دارید با بالا فتن سن پوستی شاداب و جوان داشته باشید ماسکی که در ادامه با استفاده از کشک ساخته میشه رو استفاده کنید که میتوانید از خواص کشک برای زیبایی بهرمند شوید، کشکی که در ماسک زیر وجود دارد سکسول های مرده پوست شما را از بین خواهد برد و چای سبز و ویتامین ث موجب افزایش میزان کلاژن پوست شما میشود.

مواد لازم برای تهیه ماسک

  • ۱ قاشق غذاخوری کشک
  • ۱ قاشق چای خوری عسل
  • 1 قاشق ویتامین C
  • برگ چای سبز

طرز تهیه ماسک جوان ساز پوست با کشک

رفع مشکلات پوستی با کشک: موادی که در بالا گفته شده را با هم خوب مخلوط کنید تا یک مخلوط یکدست داشته باشید، حالا مخلوط را به مدت ۳۰ دقیقه روی پوست قرار دهید و اگر تمایل داشته باشید پوست را به سمت بالا ماساژ بدید تا گردش خون در آن ناحیه بالا برود حالا بعد از گذشت ۳۰ دقیقه با استفاده از آب سرد ماسک را از روی پوست خود بشورید اگر تمایل دارید که اثربخشی بالاتر بره میتونید بعد از شستن با کرم ضدآفتاب یا مرطوب کننده پوست خود را ماساژ دهید.

همچنین بخوانید: چاق شدن صورت: با این روش های ساده تا عید صورتی شاداب پیدا کنید!

ماسک روشن کننده پوست

رفع مشکلات پوستی با کشک عکس 3

رفع مشکلات پوستی با کشک: همانطور که گفتیم کشک دارای مواد مغذی بسیار زیادی در خود است که چون به علت داشتن اسیدلاتیک میتواند رنگ پوست شما را روشن کنند و سلول های مرده پوست را از بین ببرد برای این کار حتما ماسک زیر را تهیه کنید.

عسلی که در این ماسک وجود داره منافذ پوست شما را پاکسازی مکینه و باعث سفت شدن پوست خواهد شد.

  • ۱ قاشق کشک
  • مقداری آب‌لیمو
  • ۱ قاشق عسل

طرز تهیه ماسک

مواد گفته شده در بالا را با هم مخلوط کنید و سپس به مدت ۳۰ دقیقه روی پوست خود قرار دهید و بعد از این زمان با استفاده از آب ولرم آن را بشورید میتوانید برای گرفتن جواب خوب این ماسک را هر روز یکبار استفاده کنید و بعد از گذشت ۲ الی ۳ هفته نتیجه آن را مشاهده کنید.

ماسک کشک و گوجه فرنگی

رفع مشکلات پوستی با کشک: اگر دوست دارید یک ماسک سفید کننده طبیعی داشته باشید و آکنه های خود را از بین ببرید حتما ماسک را تهیه کنید. کشک در این ماسک خاصیت مرطوب کنندگی، گوجه و جوی دوسر خاصیت پوست اندازی مجدد و از بین بردن سلول های مرده پوستی را برعهده دارند.

مواد لازم برای تهیه

  • ۱ قاشق غذاخوری کشک
  • ۱ قاشق غذاخوری آب گوجه
  • ۱ قاشق غذاخوری جوی دوسر

نحوه درست کردن

رفع مشکلات پوستی با کشک: مواد را با هم خلوط کنید و به مدت ۱۰ الی ۲۰ دقیقه روی پوست خود قرار دهید و سپس با استفاده از آب ولرم آن را بشویید، پس از گذشت حدود ۲ الی ۳ هفته نتیجه معجزه کننده آن را مشاهده خواهید کرد.

جمع بندی خواص کشک برای زیبایی و پوست

رفع مشکلات پوستی با کشک: شما در مطلب به خواص کشک برای پوست اشنا شدید و براحتی می توانید از خواص کشک برای لک صورت، خواص کشک برای جوش صورت، درمان عفونت های پوستی از این ماده جادویی بیشترین استفاده را داشته باشید و در آخر ماسک هایی برای جوانسازی و رفع تیرگی پوست رو آموزش دادیم.

خوشحال میشیم اگر شما هم نظر یا تجربه ای در خصوص خواص کشک برای زیبایی دارید و یا با استفاده از اموزش هایی که گفته شد تونسین لک و جوش رو از بین برده و پاکسازی صورت انجام بدین با ما در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید.

مطالبی که دیگران در حال خواندن هستند:

خیلی جالبه: آزمون بینایی تشخیص رنگ: کدوم قسمت رنگش با بقیه فرق می کنه؟ 99 درصد مردم نمی تونن ببینن!

چالشی و جدید: تست هوش حقیقت یابی: کدومشون سخت در اشتباهه؟!

اینم عالیه: آزمون شناسایی پولدار فیک: تیزترین کارآگاه ها هم نمی تونن بفهمنن کدوم یکی متظاهره؟!

این هم جالبه: آزمون شناسایی دزد مخفی: کدام خانواده یک دزد را قایم کرده اند؟!

حتمن ببین: معمای تصویری خطر متوجه کدام کفش است؟ افراد باهوش می فهمن!

راز موهای پرپشت زنان هندی: خانوم های بالیوودی این کارها را برای زیبا شدن موهایشان انجام می دهند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا