;
سرگرمی

رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا چیز زیبایی در مورد شخصیت شما آشکار شود.

تست شخصیت رنگ مورد علاقه: اکثر ما یک رنگ یا چند رنگ را دوست داریم که به طور طبیعی به سمت آنها کشیده می شویم و  این رنگها حتی نباید رنگی باشد که شما دوست دارید خانه خود را با آن رنگ کنید یا با آن دکور خانه را ست کنید. این می تواند رنگی باشد که به سادگی به شما احساس مثبت خاصی می دهد. اکثر انسان ها این کار را می کنند! اکثر مردان به مشتقات مختلف رنگ آبی متمایل میشوند و زنان در انتخاب کمد لباس خود به شدت به رنگ مشکی متمایل هستند.

با این حال، ممکن است ندانید که مطالعات واقعی انجام شده است که نشان می‌دهد رنگ (هایی) که در آن طنین انداز می‌شوید، واقعاً چیزی در مورد شما و شخصیت شما می‌گویند. این بدان معنا نیست که هر رنگی به طور 100% شخصیت شما را مشخص می کند، اما اطلاعات زیر ممکن است شما را وادار کند که بگویید: “واوو! اون منم!» ببینید آیا در مورد اطلاعات رنگ‌های بالا حقیقتی پیدا می‌کنید به یاد داشته باشید که رنگ مورد علاقه شما در آن گنجانده نشده است. به سادگی یکی را انتخاب کنید که بهترین طنین انداز را دارید. سپس نتایج را برای رنگ خود در زیر بخوانید.

 

تصویر تست شخصیت رنگ مورد علاقه

تست شخصیت رنگ مورد علاقه 1

.

.

1. رنگ آبی در تست شخصیت رنگ مورد علاقه

شما احتمالاً فردی آرام هستید که تمایل دارد تنها و دور از هیاهو به سر ببرید. آبی به طور معمول با آب و آسمان مرتبط است که باعث ایجاد احساس صلح و آرامش می شود. افرادی که از رنگ آبی قدردانی می کنند معمولاً افرادی باز هستند که به راحتی می توان با آنها کنار آمد. اگر آبی رنگ مورد علاقه شماست، احتمالاً ممکن است به شما گفته شده باشد که تأثیر آرام بخشی بر دیگران دارید.

2. رنگ قرمز در تست شخصیت رنگ مورد علاقه

افرادی که عاشق رنگ قرمز هستند، معمولاً بسیار برونگرا، با اعتماد به نفس هستند و از جسور بودن نمی ترسند. ممکن است به افرادی که رنگ قرمز را ترجیح می دهند گفته شده باشد که تأثیر ماندگاری بر اکثر افرادی که ملاقات می کنند می گذارند. مطالعات علمی در واقع نشان داده است که هم مردان و هم زنان بیشتر از هر رنگ دیگری جذب افرادی می شوند که قرمز می پوشند. چیزی در مورد رنگ قرمز تمایل دارد که احساسات ذاتی جاذبه و/یا میل جنسی را نشان دهد.

3. رنگ سبز در تست شخصیت رنگ مورد علاقه

ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما افرادی که به رنگ سبز علاقه دارند، ارزش بالایی برای امنیت مالی در زندگی خود دارند. آنها گام های بلندی برمی دارند تا به عنوان یک فرد موفق و مهم در هر حلقه اجتماعی دیده شوند. آنها همچنین تمایل زیادی به اجتماعی بودن دارند و به نحوه نگاه دیگران به آنها اهمیت زیادی می دهند. بسیاری از مردم فکر می کنند که سبز نماد عشق به طبیعت است. با این حال، مطالعات نشان داده است که معنای عمیق تری دارد که ریشه در ارزش پول برای فرد دارد.

4. رنگ صورتی در تست شخصیت رنگ مورد علاقه

کسانی که به رنگ صورتی علاقه دارند، نگاهی به جهان دارند که کمی ساده لوحانه است. این دیدگاه همچنین تمایل دارد به روابط و نحوه نگاه آنها به اطرافیان خود سرایت کند. افرادی که به رنگ صورتی عشق می ورزند اغلب دارای عشق عمیق و محکمی نسبت به اطرافیان خود هستند. در حالی که تمایل به ساده لوح بودن دارند، افرادی که این رنگ را دوست دارند، به داشتن قلب های فوق العاده مهربانی که سرشار از شفقت برای افراد دیگر است، معروف هستند.

5. رنگ بنفش در تست شخصیت رنگ مورد علاقه

افرادی که به رنگ بنفش علاقه دارند، همیشه افراد سرگرم کننده ای برای صحبت با آنها هستند. آنها دوست دارند به ضرب طبل خودشان رژه بروند. آنها تمایل دارند به معنای واقعی کلمه به دنیا از طریق عینک های بنفش رنگ خود نگاه کنند. آن‌ها معمولاً افرادی خوش‌بین هستند که از زیر سؤال بردن هنجارهای اجتماعی جامعه نمی‌ترسند. افرادی که عاشق رنگ بنفش هستند تمایل دارند به سمت خلاقیت تکیه کنند. آنها تمایل دارند در مسیرهای شغلی که به آنها این فرصت خلاقانه را ارائه می دهد برتر باشند. علاوه بر این، افرادی که به رنگ بنفش علاقه دارند معمولاً در روابطی که به آنها اجازه می دهد نیازهای خود را بیان کنند و مرزهای خیلی سفت و سختی ندارند، خوب عمل می کنند.

6. رنگ زرد در تست شخصیت رنگ مورد علاقه

افرادی که رنگ زرد را دوست دارند تقریباً همیشه تیپ خاصی هستند که در دسته افراد تند و ایده آل گرا قرار می گیرند. افرادی که رنگ زرد را دوست دارند تقریباً همیشه افرادی با انرژی بالا هستند که عموماً فقط افراد شادی هستند. افرادی که رنگ زرد را دوست دارند معمولاً افرادی هستند که موجی از انرژی را به هر اتاقی که وارد می شوند وارد می کنند. آنها همچنین به احتمال زیاد کسانی را که در اتاق هستند با لبخند و کمی خنده ترک می کنند.

7. رنگ سفید در تست شخصیت رنگ مورد علاقه

رنگ سفید معمولاً با احساس خلوص و بی گناهی همراه است. با این حال، دوست داشتن رنگ سفید اغلب نشانه این است که شما سعی می کنید آن معصومیت را به دنیای بیرون به تصویر بکشید، زیرا به نوعی احساس می کنید که خودتان آن را در آغوش نمی گیرید. این می تواند عمدی یا کاملا تصادفی باشد. به افرادی که می شناسید فکر کنید که خانه هایشان در سایه های سفید یا کرم روشن طراحی شده است. افرادی که عاشق رنگ سفید هستند، همیشه در مورد مواردی مانند دکوراسیون و آراستگی دقیق هستند، زیرا به وضوح نگهداری از رنگ سفید سخت است.

8. رنگ مشکی در تست شخصیت رنگ مورد علاقه

مشکی از غیر معمول ترین رنگ هایی است که می توان به آن علاقه عمیقی داشت. بسیاری از مردم تصور می کنند کسانی که عاشق رنگ مشکی هستند بدخلقی هستند و دنیا را منفی می بینند. مطلقاً اینطور نیست. در واقع، افرادی که عاشق رنگ مشکی هستند، اغلب هوس پیچیدگی دارند. این افراد تمایل دارند از داشتن نیاز به کنترل در هر چیزی که لمس می کنند خجالت بکشند. آنها همچنین تمایل دارند جهان را با دیدی بسیار واقع گرایانه ببینند که اغلب باعث می شود افراد دیگر آنها را بدبین ببینند.

 کدام رنگ با شما طنین انداز می شود؟ آیا ویژگی های شخصیتی که گفتیم درست است؟ تست شخصیت رنگ مورد علاقه را به دوستان و خانواده خود ارسال کنید که آنان نیز این تست را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − سه =

دکمه بازگشت به بالا