;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

بهترین معجزه گلاب برای مو با این روش شوره سر از بین می رود!

بهترین معجزه گلاب برای مو: مو یکی از معیار‌های اصلی زیبایی است که باید به آن اهمیت زیادی داد. راه‌های خانگی بسیاری وجود دارد تا مو را ابریشمی کرد. در این مطلب یکی از این راه‌ها را به شما آموزش می‌دهیم. با مد و زیبایی مجله گفتنی همراه باشید.

بهترین معجزه گلاب برای مو:

اگر فواید گلاب برای مو را بشناسید، هرگز آن را فراموش نخواهید کرد. مهم نیست جنس موهای شما خشک یا چرب است، در هر حالتی باید از موهای خود مراقبت کنیم. مراقبت از موها امری کاملاً تخصصی است و باید اطلاعات موردنیاز را داشته باشیم تا در مراقبت از مو دچار مشکل نشویم. داشتن موهایی زیبا و ابریشمی آرزوی هر فردی است. همه افراد دوست دارند موهایی زیبا، خوش‌حالت و ابریشمی داشته باشند. همراه گفتنی تا پایان مقاله بمانید.

همچنین ببینید: رژلب دست ساز در منزل با روشی ساده، ارزان و با کیفیت!

فواید گلاب برای مو

گلاب یک ماده طبیعی است که خاصیت مرطوب‌کنندگی بسیار عالی دارد؛ بنابراین این ماده شگفت‌انگیز از خشکی و شکنندگی مو جلوگیری می‌کند. گلاب دارای مواد مغذی بسیار زیادی است که باعث تغذیه مو و جلوگیری از ایجاد شوره سر می‌شود. جالب آنجاست که گلاب یک نرم‌کننده طبیعی برای مو است که آن‌ها را ابریشمی می‌کند.

یکی از فواید گلاب برای مو از بین بردن عفونت پوست و مو است. اگر پوست سرتان دچار عفونت شده است، گلاب یک راه چاره برای درمان آن است؛ زیرا گلاب خاصیت ضدعفونی‌کنندگی دارد. همچنین یکی از فواید گلاب برای مو از بین بردن شوره سر است.

موثر و مفید: مشکی کردن موهای سفید با روش های طبیعی و خانگی که سیاهی موها را برمی گردانند

بهترین معجزه گلاب برای مو2: درمان شوره سر

بهترین معجزه گلاب برای مو: درمان شوره سر

برای ازبین‌رفتن شوره فقط کافی است یک فنجان گلاب را بعد از شامپو زدن و حمام روی موهای خود ماساژ دهید. باورتان می‌شود با همین روش ساده، شوره سرتان از بین می‌رود. شوره سر یکی از عواملی است که مانع از داشتن موهای ابریشمی می‌شود؛ بنابراین بهتر است از گلاب استفاده کنید تا موهایتان ابریشمی شود.

شاید جالب باشد: بهترین ماسک لک صورت که تیره‌ترین لک روی پوست را محو می کند!

بهترین معجزه گلاب برای مو: از بین بردن عفونت پوست

برای درمان عفونت پوست سر نیز تنها کافی است مقدار برابری از گلاب و گلیسیرین را با هم ترکیب کنید بعد از آن به کمک پنبه یا پد ترکیب موردنظر را روی پوست سرتان قرار دهید، ۱۰ دقیقه ماساژ دهید، پس از ده دقیقه ۳۰ دقیقه زمان بدهید تا مواد روی سر باقی بمانند. سپس موهایتان را بشویید این کار را می‌توانید هفته‌ای یک تا دو بار برای ازبین‌رفتن عفونت سر انجام دهید.

بنابراین فواید گلاب برای مو بسیار زیاد است. گلاب یک ماده طبیعی بسیار مفید است که به دلیل داشتن مواد مغذی فولیکول‌های مو را تقویت کرده و باعث درخشان و براق شدن مو می‌شود. در حال حاضر برخی از ماسک‌های مویی که برای کنترل چربی و ابریشمی کردن موها به کار می‌روند حاوی گلاب هستند.

شاید جالب باشد: اسپری بدن خانگی که عاشقش می شوید، دیگر دئودورانت نخرید!

نحوه تشخیص گلاب اصل :

گلاب اصل، بوی مطبوع گل محمدی می دهد و فاقد بوی ترشیدگی است و رنگ آن شفاف، روشن، بدون رسوب است و طعم آن سنگین و کمی مایل به تلخی است. مرغوب ترین گلاب مربوط به شهر های کاشان و میمند فارس است.

فواید گلاب برای درمان بیماری ها، زیبایی و سلامت بدن

می توان از فواید گلاب برای درمان بیماری ها استفاده کرد :

درمان گلودرد

گلاب یک آنتی بیوتیک طبیعی است و خواص ضد عفونی کننده و ضد التهابی دارد و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان سرماخوردگی و گلودرد می شود.

بهبود بینایی و رفع خستگی چشم

برای بهبود بینایی می توانید از گلاب اصل به عنوان قطره چشمی استفاده نمایید. گلاب سبب پیشگیری از ابتلا به بیماری های چشمی مانند دژنراتیو ماکولا و آب مروارید می شود. گلاب سبب رفع خستگی چشم شده و برای افرادی که ساعات طولانی را در مقابل یک کامپیوتر برای کار می گذرانند مفید است.

مفید و موثر: بوتاکس دور چشم به صورت خانگی چگونه انجام می شود؟

درمان مشکلات دستگاه گوارش

گلاب جریان صفراوی را افزایش داده و به سلامت دستگاه گوارش کمک می کند و سبب درمان مشکلاتی مانند نفخ، معده درد، زخم معده می شود. گلاب برای درمان ریفلاکس موثر است.

کاهش فشار خون

گلاب خواص ضد التهابی دارد و سبب کاهش فشار خون بالا و تقویت قلب و پیشگیری و درمان بیماری های قلبی و عروقی می شود.

پیشگیری از ابتلا به آلزایمر

یک پروتئین به نام آمیلوئید بر عملکرد مغز تأثیر می گذارد و باعث آلزایمر می شود. گلاب بازدارنده عملکرد آمیلوئید است وبخور گلاب آن از ابتلا به زوال عقل و آلزایمر پیشگیری می کند.

ضد استرس

گلاب خواص ضد استرس و ضد افسردگی دارد و در بدن مانند دیازپام عمل می کند و سبب آرامش شما می شود.

درمان سردرد و میگرن

برای درمان سردرد و میگرن می توانید از گلاب استفاده نمایید و با یک پارچه آغشته به گلاب پیشانی را ببندید. با مصرف و بوئیدن گلاب می توانید سردردهای خود را درمان کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

حجیم و خوش‌فرم شدن لب‌ها با روش های خانگی

روغن رزماری برای ابرو و روش استفاده از آن را یاد بگیرید!

روغن کرچک باعث افزایش سرعت رشد مو تا پنج برابر بیش تر از میزان معمول می‌شود!

بهترین روغن های ترک لب اگر لبهایتان پوسته پوسته می شود حتما امتحان کنید!

آموزش وکس خانگی برای رفع همیشگی موهای زائد صورت و دانه‌های سرسیاه

ماسک ضد ریزش مو که با آن ریزش موی شما قطع می‌شود!

بهترین روغن های ابرو: با این روغن ها ابروهای خود را پر پشت کنید!

مام ضد عرق خانگی در منزل درست کنید و نگران عوارض استفاده از آن نباشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا