;
مد روزمد و زیبایی

تصاویر دختر چاقی که ملکه زیبایی نپال شد!

ملکه زیبایی نپال: یه زن سایز بزرگ در کمال ناباوری توانست برنده رقابت های ملکه زیبایی نپال در سال ۲۰۲۳ شود. زنی که یکی از مدافعان مثبت اندیشی درباره اندام طبیعی زنان محسوب می شود، برنده رقابت های ملکه زیبایی نپال در سال ۲۰۲۳ شد. امسال یک زن ۲۲ ساله دو رگه امریکایی و نپالی به نام جین دیپیکا گارِت به نمایندگی از کشور نپال در رقابت های جهانی ملکه زیبایی شرکت کرد. در ادمه از بخش بخش زیبایی مجله گفتنی اطلاعات بیشتری به شما ارائه می کنیم.

این رو هم بخون: 20 پیراهن پوشیده مجلسی که برای دورهمی و مهمانی خیلی شیکه+عکس

به نظر بسیاری از کاربران این کارها تبلیغاتی هستند و عادی انگاری چاقی برای زنان به مراتب خطرناک تر خواهد بود. زیرا بسیاری از زنان دارای اضافه وزن به جای تحرک و ورزش فکر می کنند در شرایط عالی هستند و با این کار بزرگترین خیانت را به حوزه سلامت جسمانی خود وارد می کنند. تناسب اندام همیشه مهم بوده و هست. نه تنها زیبایی که سلامت با ورزش و تناسب اندام پیوند تنگاتنگ دارند.

این رو هم بخون: 10بهترین مانتوهای شبنم قلی خانی برای خانومهای خوش پوش ایرانی

گارت دانشجوی رشته پرستاری اهل کاتماندو است و برای دریافت عنوان ملکه زیبایی در کشور زادگاهش توانست ۲۰ شرکت کننده دیگر را شکست دهد. او با جذابیت خود و همچنین حمایت از موضوع سلامت روان توانست داوران را به انتخاب کردنش متقاعد کند.

این مطلب هم مفیده: پوست تمیز و بدون لک تا عید نوروز: خیلی آسونه دست به کار شو

ملکه زیبایی سایز پلاس آمریکا

این مطلب هم مفیده: عید نوروز 1403 چه مدل کفشایی مد میشه؟

تاریخچه ملکه زیبایی

دوشیزه دنیا (به انگلیسی: Miss World) که در ایران با نام دختر شایسته معروف است یک مسابقه بین‌المللی زیبایی است که هر سال توسط سازمانی به همین نام برگزار می‌شود.

شعار این مسابقات «زیباییِ هدفمند» است و در آزمون‌های این مسابقه علاوه بر زیبایی ظاهری، معیارهایی همچون شخصیت، هوش، روابط اجتماعی، حضور ذهن و حاضرجوابی، توانایی‌های ورزشی، معلومات عمومی و همچنین مهارت‌ها و استعدادهای ویژه هر یک از شرکت‌کنندگان توجه می‌شود. برنده دوشیزه دنیا علاوه بر دریافت تاج دوشیزه دنیا و جوایز نقدی می‌بایست به مدت یک سال از محل اقامت خود در لندن به کشورهای مختلف دنیا سفر کرده و برای سازمان دوشیزه دنیا فعالیت‌های خیریه انجام دهد.

این مسابقه قدیمی‌ترین جشنواره زیبایی است که هنوز برگزار می‌شود و با شرکت بیش از ۱۴۰ کشور و پخش تلویزیونی در بیش از دویست کشور دنیا بزرگ‌ترین و پربیننده‌ترین آن‌ها نیز هست.

 

برایتان جالب خواهد بود

7 بهترین ست مانتوی عید که با آن‌ها می‌درخشید

باکلاس ترین استایل های خاله شادونه:لباس مجلسی پولک دوزی!

دختر با مدل موی پسرانه ملکه زیبایی فرانسه شد! حتمن عکساشو ببین

6 استایل زمستانی سیران چشم‌چران عمارت که خیلی شیکه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − دو =

دکمه بازگشت به بالا