;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

14 تا از کاربردهای وازلین در زیبایی که شما را متعجب خواهد کرد!

کاربردهای وازلین در زیبایی: برخی وازلین را به عنوان یک فرآورده نفتی ارزان می دانند که صورت شما را چرب می کند. اما جالب است بدانید وازلین یک نیروگاه زیبایی مخفی است که خانم ها سال ها از آن استفاده می کنند.

ما اینجا هستیم تا این راز را در مقاله مد و زیبایی زیر، به اشتراک بگذاریم تا همه بتوانند از قدرت خیره کننده وازلین لذت ببرند. پس مطلب را در وب سایت گفتنی از دست ندهید!

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

کاربردهای وازلین در زیبایی

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

کاربردهای وازلین در زیبایی- وازلین برای پوست

1. پاک کننده چسب مژه

زدن مژه مصنوعی به صورت اصولی و کم آسیب مهم است، اما نحوه برداشتن آنها نیز مهم است. برای جلوگیری از آسیب به چشم، وازلین را به خط مژه بزنید تا چسب به آرامی شل شود.

2. هایلایتر ارزان!

ببینید: رازهای زیبایی که آرایشگران به شما نمی گویند:موهایتان را با آب پیاز بشویید

اگر نمی توانید هایلایتر گران قیمت بخرید، وازلین گزینه ای عالی است. مقداری از وازلین را روی استخوان گونه و یک نقطه در نوک بینی بزنید؛ این واقعا به شما کمک می کند تا زاویه های صورت خود را پیدا و برجسته کنید.

ببینید: با این روش ها موهای نازک و کم پشت، خوش حالت و خیره کننده می شوند!

3. نرم کننده دور ناخن

کوتیکول های خود را با وازلین نرم کنید. دستان ما می تواند به خصوص در زمستان بسیار خشک شود و ترک بخورد، وازلین کمک می کند تا رطوبت آن بازیابی شود و ناخن های نرمی داشته باشید. به جای برداشتن و قیچی کردن دور ناخن آن ها را نرم کنید تا به مرور خوش حالت شوند.

این هم مفید است: چگونه از شر آلرژی های پوستی خلاص شویم؟

4. مژه های زیبا و براق

مژه های زیبا با وازلین

برداشتن و زدن ریمل به طور مداوم می تواند مژه های شما را خراب کند و گاهی اوقات شما فقط می خواهید ظاهر طبیعی داشته باشید و مژه هایتان در عین حال براق و زیبا به نظر برسند. فقط با کمی وازلین مژه های خود را مرطوب کنید.

بخوانید: اگر پوستی جوان می خواهید، این کارها را قبل از خواب انجام دهید!

5. ابروهای زیبا

از دیگر کاربردهای وازلین در زیبایی، رسیدن به ابروهای پر و دلخواه است. وازلین فقط برای مژه ها معجزه نمی کند، بلکه می تواند ابروهای کارداشیان را نیز به شما بدهد. از نوک انگشت خود برای مالش مقدار کمی وازلین روی ابروهایتان استفاده کنید و آن ها را در جای خود نگه دارید و در عین حال آبرسانی و صاف کنید.

6. نرم کردن زبری آرنج و پوست

وازلین را روی مچ دست، مچ پا و آرنج دست و پایتان بمالید تا از زبری و لکه های ناشی زمختی و خشکی پوست جلوگیری کنید. ژله پترولیوم باعث ایجاد یکنواختی در کاربرد و جذب می شود.

این را هم بخوان: فیشیال طبیعی در منزل که پوست را براق می کند

خیلی موثر است: با این ماسک خانگی از شر لک های صورت راحت شوید!

7. پاک کردن لکه های آرایشی

با وازلین می توانید از شر لکه های آرایش روی لباس خلاص شوید. با استفاده از یک پارچه مرطوب و وازلین، لکه های آرایش را از روی رختخواب و لباس پاک کنید.

8. جایگزین برق لب

وازلین برای براق شدن لب

برق لب خود را با وازلین جایگزین کنید که بدون آن آشفتگی مرطوب کننده تر است و به همان میزان براقیت می بخشد.

9. ماندگاری بیشتر عطرتان

برای ماندگاری بیشتر عطرتان، قبل از اسپری کردن، کمی وازلین روی مچ دست و پشت گوش بزنید. این به ماندن عطر برای مدت طولانی تری روی پوست شما کمک می کند.

اینم جالبه: بهترین روغن برای سیاهی و گودی زیر چشم و طرز استفاده صحیح!

10. سایه چشم پرقدرت و بادوام

وازلین می تواند به شما کمک کند سایه چشم تان را به یک سایه کرمی نرم و با ماندگاری طولانی تبدیل کنید. به سادگی این دو را در پشت دست خود مخلوط کرده و با یک برس مصنوعی آن را با دقت بمالید تا لکه نشوند. نتیجه عالی خواهد بود!

11. جلوگیری از آغشته شدن صورت به رنگ مو

همه ما نمی توانیم هزینه رنگ کردن در یک سالن زیبایی را بپردازیم، این کار علاوه بر زمان، پس انداز ما را از بین می برد و گاهی مجبوریم از رفتن به آرایشگاه صرف نظر کنیم.

اما مشکلاتی را که موهای رنگ شده در خانه به همراه دارند هم می دانیم. برای جلوگیری از نشتی و نفوذ رنگ مو به پوست، مقداری وازلین را در اطراف خط موی خود بمالید.

12. پاک کننده آرایش

وازلین به عنوان پاک کننده آرایش عمل می کند. به سادگی یک تکه پارچه نرم را خیس کنید و کمی وازلین به آن بمالید تا با آن آرایش خود را پاک کنید و در عین حال پوست صورتتان را آبرسانی کنید.

13. رفع ترک و پینه های پا

فواید وازلین- رفع ترک پا

این ماده یک درمان فوق العاده برای پوست های پوسته پوسته و خشک، به خصوص پاها است. برای از بین بردن پینه ها و ترک های پاشنه پا، وازلین را روی پاهای خود ماساژ دهید. اگر می توانید، پس از استفاده، جوراب بپوشید تا در کمتر از یک هفته، پاهای شما نرم شود.

14. براق کردن بدن

اگرچه به نظر می رسد این برنزه کننده بدن است که به پاهای شما درخشندگی بیشتر می دهد، اما اگر می خواهید تاثیر آن را دوچندان کنید، کمی وازلین را با برنزه کننده خود مخلوط کنید و آن را روی پای خود بمالید تا درخشندگی یکنواخت و طبیعی تر داشته باشید.

لینک های مرتبط:

9 روش طبیعی برای رفع چربی موی سر

بهترین روغن ها برای از بین بردن دائمی سلولیت های مقاوم

ترفندهای آرایشی فوری برای از بین بردن جای زخم و جای جوش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا