;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

اگر موهای وز داری از روغن هسته انار با این روش استفاده کن!

روغن هسته انار برای موهای وز: انار میوه‌ای است که علاوه بر طعم دلنشین و خوشمزه‌ای که دارد دارای فواید بی‌شماری برای پوست و مو است. عصاره انار در رفع موخوره، درخشان سازی مو و تقویت ریشه مو نقش بسزایی دارد. با بخش مد و زیبایی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

در ادامه با فواید انار و تاثیر آن بر روی موی سر آشنا می‌شویم:

تقویت‌کننده فولیکول‌های مو:

روغن هسته انار برای موهای وز، نوشیدن آب انار می‌تواند فولیکول‌های را مو را تقویت و موهای آسیب‌دیده را ترمیم سازد. عصاره انار در تقویت ریشه‌ها و درمان ریزش مو مؤثر باشد. علاوه برای روغن هسته انار می‌تواند در ضخیم‌تر شدن تارهای مو، گردش خون در سر و رشد موها به شما کمک کند.

این هم جالبه: قبل و بعد عمل بینی سلبریتی های ایرانی که شوکه می شوید!

درمانی برای موهای وز و مجعد:

روغن هسته انار برای موهای وز، عصاره انار می‌تواند در نرم کردن و درخشان کردن موها نیز نقش بسزایی ایفا کند. لذا افرادی که دارای موهای زبر، مجعد یا وز هستند، می‌توانند با استفاده از عصاره انار موهای خود را خوش‌حالت‌تر و نرم‌‌‌تر کنند و شانه پذیری موهای خود را بهبود بخشند.

 غذا رسانی به مو:

انار به دلیل داشتن مواد مغذی گزینه مناسبی برای رشد و تقویت موهای ضعیف به شمار می‌آید و ویتامین و مواد معدنی موردنیاز مو را تأمین می‌سازد.

روغن هسته انار را گرم کنید و وقتی به دمای ولرمی رسید، آن را به خوبی به کف سرتان ماساژ دهید. سرتان را با حوله ببندید و دست‌کم ۳۰ دقیقه صبر کنید.

سپس موهایتان را با شامپو یا نرم‌کننده آبکشی نمایید. روغن هسته انار دارای اسیدهای فوق‌العاده‌ای مثل اسید پونیسیک است که به طرز معجزه‌آسایی به تقویت مو می‌پردازد.

نرم‌کننده پوست سر:

روغن هسته انار برای موهای وز 2

روغن هسته انار برای موهای وز، از دیگر خواص انار می‌توان به نرم‌کنندگی پوست اشاره کرد. انار دارای پانتونیتیک اسید است. این ماده، باعث دور نگه‌داشتن باکتری‌ها از پوست و نرم و مرطوب ماندن آن می‌شود.

بهتر است پس از آنکه صورت خود را شستید، مقداری پنبه را به آب انار آغشته کنید و آن را به پوست خود بمالید. این کار علاوه بر تأثیر بر کاهش آکنه و جوش‌، می‌تواند پوست شما را سفت کرده و مانند یک تونر عمل کند.

آیا برای تقویت فولیکول‌های مو باید روغن دانه انار را به سر بزنیم؟

خیر، نوشیدن آب انار هم می‌تواند فولیکول‌های مو را تقویت کند و موهای آسیب دیده را ترمیم کند.

تاثیر انار بر روی موهای وز به چه صورت است؟

از عصاره انار و یا روغن دانه انار برای نرم کردن و شانه پذیر کردن موها استفاده می‌شود.

چگونه از خواص انار برای تقویت مو سر استفاده کنیم؟

روغن هسته انار برای موهای وز، روغن هسته انار را گرم کنید و وقتی به دمای ولرمی رسید، آن را به خوبی به کف سرتان ماساژ دهید. سرتان را با حوله ببندید و دست‌کم ۳۰ دقیقه صبر کنید.

برایتان جالب خواهد بود

بهترین لباس برای شب یلدا؛ شب یلدا چی بپوشم؟

انتخاب بهترین رنگ رژلب که شما را به شدت جذاب می کند!

درمان خانگی شوره سر با جوش‌شیرین + آموزش

مقایسه هانده ارچل و مریلین مونرو+ عکس های جذاب

کراتینه طبیعی موها در منزل با هزینه کم و به روشی ساده

مراقبت از پوست در هوای آلوده را یاد بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + یازده =

دکمه بازگشت به بالا