;
مد روزمد و زیبایی

بهترین لباس برای شب یلدا؛ شب یلدا چی بپوشم؟

لباس برای شب یلدا: شب یلدا یا شب چله طولانی‌ترین شب سال و یکی از کهن‌ترین جشن‌های ما ایرانیان است. بسیاری از خانواده‌های ایرانی شب یلدا را با برگزاری دورهمی و پهن کردن سفره شب یلدا و انجام برخی آداب و رسوم مثل قصه خوانی و تفال و شاهنامه‌خوانی جشن گرفته و به استقبال زمستان می‌روند. با توجه به نزدیکی شب یلدا این سوال شب یلدا چی بپوشم؟ جزو پرتکرارترین سوالات خانم هاست، اگر شما هم نمی دانید برای شب یلدا چه لباسی انتخاب کنید و چطور استایل شیک یلدایی داشته باشید، با بخش مد و زیبایی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: قبل و بعد عمل بینی سلبریتی های ایرانی که شوکه می شوید!

پیراهن‌های بلند یا کوتاه یلدایی

لباس برای شب یلدا، پیراهن یکی از زیباترین لباس هایی است که می توانید در شب یلدا بپوشید و استایل خود را شیک کنید. هنگام انتخاب پیراهن برای شب یلدا به رنگ آن توجه نمایید و از رنگ‌های قرمز و سبز به عنوان رنگ‌های اصلی شب یلدا در پیراهن استفاده کنید. انتخاب پیراهن برای شب یلدا بستگی به سلیقه و موقعییتان دارد، می توانید پیراهنی با طراحی‌ و جزئیات مدرن انتخاب کرده و دنبال طراحی کلاسیک و سنتی باشید. همچنین استفاده از المان های شب یلدا بر روی پیراهن جذابیت شما را افزایش می دهد.

لباس یلدا2

شومیز شب یلدا

لباس برای شب یلدا، شومیزها یکی از انواع لباس های زنانه و انتخاب خوبی برای شب یلدا هستند، این نوع لباس ها در استایل های رسمی و مهمانی ها کاربردهای بسیاری دارند. شما در شب یلدا به راحتی می توانید با یک انتخاب هوشمندانه و مناسب شومیز، خوش پوشی و جذابیت استایل خود را تضمین کنید. شومیز شب یلدا باید رنگ یلدایی داشته و با شلوار یا دامن ست شود.

اورال یا سرهمی یلدایی

لباس برای شب یلدا، اورال یا سرهمی یکی از بهترین ایده ها برای شب یلداست، این لباس یک تکه و سراسری که از بالاتنه تا پایین تنه است، برای استایل رسمی و نیمه رسمی مناسب بوده و یک استایل یکپارچه ایجاد می کند و به دلیل این ویژگی خاصش، نیازی به زحمت اضافی برای هماهنگ کردن قسمت های بالاتنه و پایین تنه ندارد.

کت و شلوار برای شب یلدا

لباس برای شب یلدا، این روزها کت و شلوار در میان دختران جوان محبوبیت زیادی دارد و جزو اولویت‌های اکثر خانم‌ها و دخترخانم‌ها برای مجالس مجلل و پرشکوه شب یلدا است. اگر به یک مراسم رسمی در شب یلدا دعوت هستید، کت و شلواری با تم یلدایی انتخاب کنید که مناسب اندام شما باشد.

کت و دامن مخصوص شب یلدا

لباس برای شب یلدا، کت و دامن ها از شیک ترین و محبوب ترین لباس های مجلسی زنانه هستند که می توانید در استایل های رسمی و شیک روزمره خود از آنها استفاده کنید. خانم ها در تمام رده های سنی می توانند از کت و دامن هایی با طراحی های مختلف یلدایی برای داشتن یک استایل جذاب در شب یلدا استفاده کنند.

کراپ کت یلدایی

لباس برای شب یلدا، کراپ کت از انواع کت های محبوب زنانه می باشد که آستین های بلند و قد کوتاهی دارد. کراپ کت ها در رنگ و طرح های مختلف در بازار موجودند، برای شب یلدا می توانید کراپ کت زیبا و قرمز رنگی را با یک پیراهن بلند سبز یا مشکی ست نمایید و استایل یلدایی بسازید.

سارافون برای شب یلدا

سارافون، انتخابی مناسب برای خانم های محجبه در شب یلداست، سارافون‌ها در انواع مختلف جلو باز، جلو بسته، دکمه دار و بدون دکمه وجود داشته و به صورت کلاسیک، مدرن و سنتی در بازار موجود هستند، معمولاً از بلوز یا شومیز به عنوان زیرسارافونی استفاده می‌شود که با توجه به مدل سارافون با آن ست می‌شود.

بافت یلدایی

در شب یلدا که مقارن با شروع فصل زمستان است، لباس بافت به تن کنید و به استایلتان حال و هوای زمستانی ببخشید. لباس های بافت که این روزها بسیارپرطرفدار هستند، در رنگ و طرح های متفاوتی وجود دارند، در شب یلدا می توانید از پیراهن های بلند بافت که بسیار ترند هستند و یا از بافت‌های شیک و مجلسی به همراه دامن یا شلوار در استایل خود استفاده کنید.

دامن ساسبندی یلدایی

ست شومیز و دامن ساسبندی زنانه گزینه‌ای عالی برای شب یلدا است زیرا زیبایی خاصی داشته و احساس راحتی به شما می دهد. با انتخاب دامن ساسبندی برای مهمانی ها و دورهمی های یلدایی می توانید استایل شیک و دخترانه ای داشته باشید.

کت آینه دوزی یلدایی

لباس برای شب یلدا، کت سوزن دوزی و آینه دوزی یکی از بهترین ایده ها برای استایل شب یلدا است. کت های آینه دوزی حالتی خاص و سنتی دارند، چرا که هنر آینه دوزی از هنرهای خاص مردم سیستان و بلوچستان است و زیرشاخه های انواع دوخت سنتی محسوب می شود. کت آینه دوزی خود را می توانید برای شب یلدا با دامن پلیسه سبز و یا تاپ و شلوار راسته ست نمایید.

لباس چهارخونه برای شب چله

لباس چهارخونه یکی از مدل های لباس پرطرفدار در جهان است که می توانید برای شب یلدا انتخاب کنید، لباس چهارخانه طرح های متفاوتی مانند کت، سارافون، پیراهن بلند و… با رنگ های مختلف و با جنس های متفاوتی در بازار وجود دارد. لباس چهارخانه می تواند برای مجالس رسمی، مجالس عروسی، دورهمی های دوستانه و شب یلدا و حتی استفاده روزمره مناسب باشد.

جلیقه و وست برای شب چله

لباس برای شب یلدا، جلیقه یا واسکَت پوششی بدون آستین و جلو باز برای بالاتنه است که برای پوشیدن بر روی پیراهن و زیر کت دوخته می شوند. جلیقه ها تنوع بسیاری دارند، از آن ها می توان برای مراسم های متفاوت و سبک های متنوع استفاده کرد. برای شب یلدا جلیقه زیبایی را انتخاب کرده و با پیراهن و کفش پاشنه دار و یا بلوز و دامن ست کنید.

لباس سنتی شب یلدا

شب یلدا یکی از مراسم های دیرینه و قدیمی در میان رسم و رسوم مردم ایران است،برای مهمانی و دورهمی های شب یلدا می توانید یک لباس سنتی انتخاب نمایید، لباسی که بسیار شیک و زیبا بوده و مورد پسند هر فرد با هر سن و سلیقه می باشد.

لباس سنتی یلدا

نکات مهم لباس برای شب یلدا:

در اتخاب لباس برای شب یلدا به رنگ آن توجه نمایید، رنگ قرمز، مشکی و یا سبز جایگاه ویژه‌ای در شب یلدا دارند.
برای جذابیت بیشتر یکی از المان‌های مربوط به شب یلدا را به استایل خودتان اضافه کنید.
از گوشواره، گردنبند و اکسسوری های شب یلدا استفاده نموده و یک استایل خاص و منحصر به فرد برای این شب به یادماندنی و طولانی داشته باشید.
به جای خرید چند لباس برای شب یلدا به صورت جداگانه، اقدام به خرید ست لباس شب یلدا کنید.
بر حسب سلیقه تان می توانید از لباس هایی با انار یا هندوانه چاپ شده استفاده نمایید.
برای زیباتر شدن تمامی لباس هایتان را با یکدیگر ست کنید.
به جنس و کیفیت لباس‌های شب یلدا زنانه در هنگام خرید توجه داشته باشید.

برایتان جالب خواهد بود

انتخاب بهترین رنگ رژلب که شما را به شدت جذاب می کند!

درمان خانگی شوره سر با جوش‌شیرین + آموزش

مقایسه هانده ارچل و مریلین مونرو+ عکس های جذاب

کراتینه طبیعی موها در منزل با هزینه کم و به روشی ساده

مراقبت از پوست در هوای آلوده را یاد بگیرید

12 مدل کیف زنانه جدید که در دنیا طرفداران زیادی دارند+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا