;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

10 مدل کیف زنانه برای تابستان 1403+ عکس

کیف زنانه برای تابستان: تابستان نزدیک است و زمان آن رسیده که کمد لباس‌هایتان را با جدیدترین ترندهای کیف دستی به‌روز کنید. کیف‌های زنانه ترند تابستان تعادل کاملی میان گزینه‌های معاصر و طرح‌های کهنه‌نشدنی ایجاد می‌کنند. در بخش مد و زیبایی از سری مطالب مد روز ۱۰ ترند برتر کیف دستی برای تابستان 1403 را معرفی می‌کنیم. با مجله گفتنی همراه باشید.

10 مدل کیف زنانه برای تابستان

1. کیف‌ هلالی

کیف زنانه برای تابستان9

کیف زنانه برای تابستان: کیف‌دستی‌های هلال‌شکل قرار است تابستان امسال همه جا باشند. شکل منحصر به فرد آنها می‌تواند هر لباسی را به یک مجموعه مد روز تبدیل کند. این کیف‌ها در اندازه‌های مختلف، از مینی گرفته تا بزرگ، همه کاره و شیک هستند.

2. کیف‌ رنگی

کیف زنانه برای تابستان8

در حالی که کیف‌های خنثی هرگز تاریخ مصرف ندارند، تابستان ۲۰۲۴ شما را تشویق می‌کند که به استقبال رنگ‌های جسورانه و زنده‌تر بروید. یک کیف دستی با رنگ چشمگیر می‌تواند استایل شما را تقویت کند.

3. کیف‌ میکرو-مینی

کیف زنانه برای تابستان10

کیف زنانه برای تابستان: کیف‌های میکرو‌-مینی ممکن است از نظر کاربردی بودن امتیاز بالایی نداشته باشند، اما جذابیت مقاومت‌ناپذیر آنها در اندازه کوچکشان نهفته است. در حالی که ممکن است گوشی‌های بزرگ امروزی در این کیف‌های کوچک جا نشوند، اما برای جای دادن لوازم ضروری مانند رژ لب و کارت‌های بانکی مناسبند.

4. کیف‌ پیک‌نیک

کیف زنانه برای تابستان7

کیف زنانه برای تابستان: تابستان با مجموعه‌ای از فعالیت‌های بیرون از خانه همراه است و یک کیف پیک‌نیک ارتقایافته برای کمد لباس‌های تابستانه ضروری است. کیف‌های حصیری، برانچ و سایر کیف‌های غیررسمی مناسب این فصل هستند و ترکیبی از کاربردی بودن و جذابیت سبک روستیک را برایتان به ارمغان می‌آورند.

5. کیف دستی‌ زنانه مدرن

کیف زنانه برای تابستان6

کیف‌ دستی‌های بدون بند کوچک و تخت که به خاطر نماد‌های تاثیرگذاری مانند پرنسس دایانا محبوبیت پیدا کرده‌اند در حال بازگشتی قوی هستند. این کیف‌ها که به ظرافت خود شناخته‌شده‌اند برای افزودن حس هنری و بالا بردن کلاس هر لباسی عالی هستند.

6. کیف‌ قرمز

کیف زنانه برای تابستان5

کیف زنانه برای تابستان: کیف زنانه قرمز امسال هم محبوب خیلی‌هاست. پالت تابستان امسال شامل طیف‌هایی از گیلاسی سوخته تا قرمز متالیک است. ست کردن یک کیف قرمز با یک لباس سیاه یا سفید تک رنگ، کنتراست چشمگیر و برازنده‌ای ایجاد می‌کند.

7. کیف‌ دوشی کلاسیک

کیف زنانه برای تابستان4

کیف‌های رودوشی که یادآور دهه ۹۰ میلادی هستند، همچنان انتخابی مد روز و راحت محسوب می‌شوند. این کیف‌ها کاربردی و شیک هستند و برای استفاده روزمره ایده‌آلند.

8. کیف‌ بقچه‌ای کوچک

کیف زنانه برای تابستان1

کیف زنانه برای تابستان: کیف باکِت (Bucket Bag) یا بقچه‌ای هم ترکیبی عالی از استایل و کارایی است. با وجود اندازه کوچک، طراحی منعطف این کیف باعث می‌شود بیش از آنچه انتظار دارید بتوانید در آن وسیله جا دهید. بسیاری از مدل‌ها در قسمت بالای خود یک دسته و بندی بلندتر دارند که آن‌ها را برای ماجراجویی‌های تابستانی شما کاربردی و جذاب می‌کند.

9. کیف‌ با تزئینات فراوان

کیف زنانه برای تابستان3

کیف زنانه برای تابستان: تابستان امسال همه چیز پیرامون «در چشم بودن» است و کیف‌های تزئین‌شده برای این کار عالی هستند. به دنبال کیف‌هایی باشید که با سنگ‌های بلورین، پاپیون، سگک و دیگر مولفه‌های تزئینی آراسته شده‌اند.

10. کیف‌ دوره‌گردی بزرگ

کیف زنانه برای تابستان2

کیف‌های بزرگ دوره‌گردی برای کسانی که نیاز به حمل وسایل زیادی دارند ایده‌آل هستند. این کیف‌ها مُد و کارایی را با هم ترکیب می‌کنند و برای روزهای شلوغی که نیاز به حمل وسایل متعدد دارید، عالی هستند.

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا