;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

۱۰نشانه اعتیاد به آرایش: آیا می توانید بدون آرایش جایی ظاهر شوید؟

۱۰نشانه اعتیاد به آرایش: چقدر اهل آرایش کردن هستید؟ اصلا اهلش هستید؟ و اگر جوابتان مثبت است چقدر؟ آیا اگر لوازم آرایش دم دستتان نباشد، استرس می‌گیرید؟ نمی‌توانید تصور کنید که بدون آرایش جایی ظاهر شوید؟ خب، این نشانه‌ها می‌گویند که شما به آرایش اعتیاد دارد. در مد و زیبایی امروز چند نشانه دیگر اعتیاد به آرایش را برایتان نام می‌بریم. شاید وقتش رسیده که فکری به حال این اعتیاد کنید!

۱۰نشانه اعتیاد به آرایش:

همچنین نگاه کنید به: چهره مورد علاقه مردان ایرانی: چرا کلویی کارداشیان از نظر مردان جذاب است؟

1- استرس دائمی

۱۰نشانه اعتیاد به آرایش، اگر موقع مسافرت، یا حتی مهمانی رفتن جزو آن‌هایی هستید که نمی‌دانید چطور باید لوازم آرایش خود را داخل کیفتان جا بدهید، یا دائم نگرانید که مبادا برخی از اقلام لوازم آرایشتان را فراموش کنید، یعنی شما به آرایش معتادید.

2- انتظار برای تخفیف لوازم آرایشی

نمی‌خواهیم به مارک خاصی از لوازم آرایش اشاره کنیم. اما اگر همیشه منتظرید که مارک لوازم آرایشی که استفاده می‌کنید، تخفیف بگذارد و پشت هم ایمیلتان را چک می‌کنید تا ببینید تخفیف گذاشته یا نه، شما یک معتاد آرایش هستید. به احتمال زیاد از تخفیف‌های کوچک استفاده می‌کنید تا برای خرید هر کالایی که در سبد خریدتان قرار دارد استفاده کنید.

3- خرید همه اقلام آرایشی از یک برند

۱۰نشانه اعتیاد به آرایش، اگر هر زمان که برند مورد نظرتان، یکی از اقلام آرایشی را به بازار وارد می‌کند، شما بیش از اندازه برای خرید کل مجموعه عجله دارید، بله شما یک معتاد لوازم آرایش هستید.

مفید و کاربردی: خشکی پوست دست: اگر پوست دست‌هایتان خشک می‌شود این کارها را انجام دهید

۱۰نشانه اعتیاد به آرایش2

4- مکان محبوب شما: همان‌جایی که لوازم آرایش هست

آیا مکان دلخواه شما که باعث خوشحالی‌تان می‌شود همان جایی است که میز آرایش، یا لوازم آرایشتان را در آن قرار داده‌اید؟ آیا دوست‌های شما از همراهی شما در این مکان اجتناب می‌کنند چون ساعت‌ها در آن می‌مانید؟ خب، جواب مشخص شد، شما یک معتاد لوازم آرایش هستید.

همچنین جالب است: چرا دختر شب در دنیای مدلینگ غوغا به پا کرده است؟

5- سنگینی کیف

۱۰نشانه اعتیاد به آرایش، همیشه کلی رژ لب و برق لب را در کیف خود حمل می‌کنید. اصلا هم برایتان مهم نیست که لوازم آرایشتان باعث سنگینی کیفتان شده. حتی بعضی از معتادان لوازم آرایش از این‌که همه اقلام مرتبط با آرایش روز و شب (مثلا کرم شب) همراهشان نباشد، استرس می‌گیرند. شما هم جزو همین گروه هستید؟

6- بزرگ‌تر بودن فضای لوازم آرایش

بعضی از افراد لوازم آرایش خود را در کشوهای دستشویی می‌گذارند، برخی دیگر در اتاق خواب، حتی برخی اتاق آرایش دارند. جزو هر کدام از این گروه‌ها باشید همیشه در حال جنگ برای داشتن فضایی بزرگ‌تر هستید. چون همیشه برای لوازم آرایشتان جا کم می‌آورید.

شاید جالب باشد: ماسک دارچین برای چروک پوست: با این ماسک دوباره جوان می شوید!

7- خرید لوازم آرایش از فروشگاه‌های مرتبط و غیر مرتبط

۱۰نشانه اعتیاد به آرایش، مهم نیست که وارد فروشگاه مواد غذایی شده‌اید، یا لباس‌فروشی. شما همیشه چشمتان به دنبال لوازم آرایش است و حتی اگر در یک مکان بی‌ربط هم لوازم آرایش ببینید، از خرید آن صرفنظر نمی‌کنید.

8- اولویت اصلی: مرتب کردن کمد لوازم آرایش

معتادان به آرایش همیشه در حال ساماندهی لوازم آرایش خود هستند. شما از هر زمانی برای مرتب کردن کمد لوازم آرایش خود استفاده می‌کنید و بیشتر از هر کس و هر چیزی به مرتب بودن کمد لوازم آرایش خود اهمیت می‌دهید. البته هیچ کس هم جرات ندارد که خدای نکرده، یکی از این اقلام آرایشی را جابجا کند.

9- یک آرزوی همیشگی: خرید لوازم آرایش

۱۰نشانه اعتیاد به آرایش، اگر شما یک معتاد به آرایش باشید، خرید لوازم آرایش جزو آرزوهای همیشگی شما است. خرید لوازم آرایش چیزی حدود 96درصد از آرزوهای شما را تشکیل می‌دهد، البته ممکن است گاه به گاه، یک جفت کفش هم بخرید، اما همه می‌دانند هیچ‌چیز مثل لوازم آرایش نمی‌تواند شما را سر ذوق بیاورد.

همچنین بخوانید: صاف کردن مو با نوشابه را برای یکبار هم شده امتحان کنید!

۱۰نشانه اعتیاد به آرایش3

10- حس‌هایتان درباره لوازم آرایش برای هیچ کس قابل درک نیست

۱۰نشانه اعتیاد به آرایش، اگر شما هم به آرایش معتاد باشید، پس همیشه وقتی سعی می‌کنید حس‌هایتان را هنگام استفاده از یک رژ لب جدید برای بقیه توضیح بدهید، هیچکس شما را درک نمی‌کند.
می‌دانید دقیقا چه حسی دارید؟ از یک طرف، استفاده از مثلا یک رژ لب جدید برایتان شگفت‌انگیز است چون کاملا جدید است و می‌دانید که با آن بسیار زیبا به نظر می‌رسید، اما از طرف دیگر همین رژ لب، دیگر بعد از استفاده نو نیست.

همچنین جالب خواهد بود: ماسک ضد ریزش مو که با آن ریزش موی شما قطع می‌شود!

چرا اعتیاد به آرایش زندگی‌تان را نابود می‌کند؟

بعد از این‌که متوجه شدید که معتاد به آرایش هستید، یا نه، بهتر است به دنبال راه حلی باشید. چون اعتیاد به آرایش ممکن است زندگی‌تان را نابود کند. چرا؟ دلایل آن را خیلی زود متوجه می‌شوید:

1- لوازم آرایش اینجا، لوازم آرایش آنجا، لوازم آرایش همه جا

۱۰نشانه اعتیاد به آرایش، البته برخی متخصصان معتقدند که بزرگ‌ترین ضرر خرید لوازم آرایش، بار آوردن بدهی است، اما اگر وضع مالی خوبی داشته باشید، این فرضیه کلا حذف می‌شود. اما به عنوان یک معتاد به آرایش، حتما لوازم آرایش زیادی دارید و احتمال این‌که جا کم بیاورید، خیلی زیاد است. این یکی از بزرگ‌ترین مشکلات اعتیاد به لوازم آرایش است.

شاید مفید باشد: سفید کردن دندان و رفع سیاهی دور چشم با ماست خوردنی که واقعا جالبه!

2- تنها چیزی که شما را خوشحال می‌کند لوازم آرایش است

۱۰نشانه اعتیاد به آرایش، اعتیاد به آرایش، شما را از شادی‌های دیگر محروم می‌کند چون شما بیشتر وقتتان را برای خرید لوازم آرایش، جست و جو برای خرید لوازم آرایش و آرایش کردن صرف می‌کنید. ساماندهی لوازم آرایش هم بخش دیگری از وقتتان را می‌گیرد.

3-  پینوکیو شدن

۱۰نشانه اعتیاد به آرایش، به احتمال زیاد بقیه اعضای خانواده از عادت خرید لوازم آرایش شما به ستوه آمده‌اند. همیشه از شما بابت این ویژگی انتقاد می‌کنند. بعد از مدتی برای این‌که از تیغ تند انتقاد آن‌ها در امان بمانید، شروع می‌کنید به دروغ گفتن. این هم یکی دیگر از اثرات مخرب اعتیاد به لوازم آرایش. واقعا دلیل دیگری هم نیاز دارید؟!

شاید برایتان جالب باشد:

ببینید: روغن رزماری برای ابرو و روش استفاده از آن را یاد بگیرید!

همچنین جالب است: از بین بردن غبغب با پودر کاد هندی به روشی آسان و بی خطر!

ماسک زنجبیل برای رشد مو: با این ماسک مو زیباترین موها نصیب شما می‌شود!

رژگونه خانگی با وازلین بسازید+ آموزش مرحله به مرحله و آسان

7 باورهای غلط درباره جذابیت: چرا خانم های دارای اضافه وزن نباید مشکی بپوشند؟!

بوتاکس قبل از 30 سالگی انجام ندهید!

از بین بردن جای جوش با سفیده تخم مرغ با روشی ساده که تعجب می کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − یک =

دکمه بازگشت به بالا